Fitness Seller

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Food: ???? IK AT EEN POKÉ BOWL EN FUCKTE MIJN MACROS:D
#ikrekenhetgoed

Eetschema voor komende week. Best feestelijk, al zeg ik het zelf. :D:D

Nieuw schema
1. Sneetje brood met twee gebakken eitjes en een halve paprika
2. 200 gr magere kwark met frambozen
3. Salade met kip, komkommer, paprika, tomaat en feta.
4. Pasta met half blikje tonijn op olie, 100gr courgette en 100gr tomaat
5. Pastasalade met pesto, tomaat, feta en pangasiusfilet
6. 200 gr magere kwark met frambozen
Lekker, en gevarieerd! Ben benieuwd hoe je hier op reageert!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.822
Let's hope :eyebrow:
#ikrekenhetgoed

Lekker, en gevarieerd! Ben benieuwd hoe je hier op reageert!
Fijn dat je het goedkeurt, Marvin! :D

Eerste dag is niet zo goed bevallen, maar heeft volgens mij meer met stress te maken.
Gigantische buikpijn en dat bleek er uiteindelijk zo uit te zien. Je zou denken dat ik zwanger ben, maar dat ben ik dus niet :o. Het deed best wel zeer, as usual. Maar gelukkig is het nu al wat verminderd.
IMG_20190624_212645.jpg

22-6-2019
Food
: 1800kcal:D
Train: Chest/triceps/cardio
  • Bench press:
Warming up: 1x12x20kg, 1x8x25kg, 1x5x32, 5kg, 1x5x37,5kgkg
Working set: 2x5x42,5kg, 1x4.90x42,5kg (ik quote @wovano: 'Ik had hoogstens 1kg meegeholpen' :lol:). Wel een VPR volgens mij.​
  • Incline dumbbell press 4x10x10kg
  • Cable crossover: 1x10x10kg, 3x8x15kg
  • Push ups: 3x5
  • Skull crushers: 4x10x4kg
  • Reversed tricep extension: 3x10x10kg, 1x1x5kg - leeg
Daarna nog de usual 45 minuten cardio gedaan!

Food for thought
Vandaag naar de huisarts geweest. Ik heb een doorverwijzing gekregen naar de internist. De klachten die ik ervaar hebben mogelijk wel te maken met de trage schildklier, maar dat wil ze eerst laten onderzoeken.
In de tussentijd heb ik nog meer last van vocht en de huisarts wil er niets aan doen. En daar baal ik van (al begrijp ik het deels ook), want het is wel erg, zeker met dit weer. Ze wil me niet aan vochtafdrijvers helpen zonder dat ze de onderliggende oorzaak weet.
Dusja, dan gaan we dat maar laten uitzoeken. :eyes:

Je hebt toch al een doorverwijzing gekregen, dat is positief!
Je zal het warme weer wel vervloeken nu... Hopelijk trekt het vocht toch wat weg en voel je je snel beter!
Ik heb enorm veel respect voor je doorzettingsvermogen en harde werk, keep it up girl!

Precies wat hierboven al werd aangehaald: kijk ook naar hetgeen je intussen al hebt bereikt. En je mag met recht en reden fier zijn op jouw dedication. Weinigen doen het je na.
Nu het medische proces in gang is gezet, kan je je toch aan iets optrekken. Je zal natuurlijk niet meteen morgen al resultaat hebben, maar het is iig wel al opgestart. Geduld en positief blijven :o

Food for thought
Vandaag naar de huisarts geweest. Ik heb een doorverwijzing gekregen naar de internist. De klachten die ik ervaar hebben mogelijk wel te maken met de trage schildklier, maar dat wil ze eerst laten onderzoeken.
In de tussentijd heb ik nog meer last van vocht en de huisarts wil er niets aan doen. En daar baal ik van (al begrijp ik het deels ook), want het is wel erg, zeker met dit weer. Ze wil me niet aan vochtafdrijvers helpen zonder dat ze de onderliggende oorzaak weet.
Dusja, dan gaan we dat maar laten uitzoeken. :eyes:
Tja, ergens snap ik dit wel. Veel drinken en WC bezoekjes in ieder geval..en mocht je ondanks veel drinken niet veel naar de WC moeten dan is het advies van @Bert laatst niet verkeerd. Hoewel dat wel pittig wordt vandaag, want vermoed dat het bij 'jullie' 35°C wordt.

Je houdt je log overigens wel 'leuk' door je eerlijkheid, foto's en variatie betreft trainen eten etc.

Die training ziet er wel top uit!
Working set: 2x5x42,5kg, 1x4.90x42,5kg

:roflol: @4.90

Tja, ergens snap ik dit wel. Veel drinken en WC bezoekjes in ieder geval..en mocht je ondanks veel drinken niet veel naar de WC moeten dan is het advies van @Bert laatst niet verkeerd. Hoewel dat wel pittig wordt vandaag, want vermoed dat het bij 'jullie' 35°C wordt.

Je houdt je log overigens wel 'leuk' door je eerlijkheid, foto's en variatie betreft trainen eten etc.

+1, ik ben nooit zo heel sociaal met reageren, want weet vaak niet wat te zeggen dus hou ik mijn mond maar.. :emo: maar ik lees dit log graag en leef met je mee!

• #1.827
Je hebt toch al een doorverwijzing gekregen, dat is positief!
Je zal het warme weer wel vervloeken nu... Hopelijk trekt het vocht toch wat weg en voel je je snel beter!
Ik heb enorm veel respect voor je doorzettingsvermogen en harde werk, keep it up girl!
Jep, we gaan zien wat het oplevert. Moet alleen nog even bellen voor een afspraak. Gisteren was er een grote storing, waardoor ik niet kon bellen.
Het warme weer is echt niet mijn vriend, nee. Maar goed, we proberen er ons maar doorheen te slaan. Vanavond een stukkie fietsen met wat mensen. Dan moet ik dus in een korte broek, want met dit weer in een lange legging fietsen is natuurlijk geen optie. Ik kijk er een beetje tegenop, omdat de 5 fervente wielrenners waarmee ik ga natuurlijk strakke beentjes hebben. En dan kom ik daar aan met mijn vochtige poten. :o Achja, ik ga het van me proberen afzetten. Wordt sowieso wel gezellig.

Precies wat hierboven al werd aangehaald: kijk ook naar hetgeen je intussen al hebt bereikt. En je mag met recht en reden fier zijn op jouw dedication. Weinigen doen het je na.
Nu het medische proces in gang is gezet, kan je je toch aan iets optrekken. Je zal natuurlijk niet meteen morgen al resultaat hebben, maar het is iig wel al opgestart. Geduld en positief blijven :o
Geduld heb ik eerlijk gezegd niet meer, maar ik heb gewoon geen andere keuze. Het enige wat ik in de hand heb is dat ik zsm een afspraak maak, zodat ik ook zsm terecht kan daar.

Veel drinken = veel plassen. Dat gaat ook bij mij op. Het enige nadeel is dat ik na een paar dagen dan alsnog niet minder vocht vasthoud. Dat blijft er dus gewoon allemaal zitten. En minder drinken is sowieso geen goed idee, want het is inderdaad 35 graden hier.

& natuurlijk ben ik hier wel gewoon eerlijk. Mijn log laat zien hoe ik ben, wat ik train en eet en wat ik zoal meemaak. Soms zijn er wat mindere dagen en ik ga dat niet verstoppen. Ik ga ook niet doen alsof ik een super shape heb, want atm is het gewoon ruk. Maar uiteindelijk ben ik wel van plan dat lichaam te hebben dat ik voor ogen heb. Whatever it fucking takes.
+1, ik ben nooit zo heel sociaal met reageren, want weet vaak niet wat te zeggen dus hou ik mijn mond maar.. :emo: maar ik lees dit log graag en leef met je mee!
Thanks Hill! :) :heart:

Alweer 1 stapje dichter bij je doel lieve Annie..deze week bellen voor een afspraak en blijf vooral hopen en niet opgeven meis..zoek de puzzelstukjes bij elkaar..je hebt nog een heeeeel leven voor je! het is toch zo..(ik weet het klinkt oudbollig) :o

• #1.829
Alweer 1 stapje dichter bij je doel lieve Annie..deze week bellen voor een afspraak en blijf vooral hopen en niet opgeven meis..zoek de puzzelstukjes bij elkaar..je hebt nog een heeeeel leven voor je! het is toch zo..(ik weet het klinkt oudbollig) :o
Ik heb een afspraak gemaakt! 9 juli :) best snel nog gelukkig!

25-6-2019
Vandaag wat kilometertjes gevreten op de fiets! Rustig en zeer tropisch avondritje.

inCollage_20190625_225924990.jpg

Ik ben natuurlijk de kleur explosie op rechts.

Ik heb een afspraak gemaakt! 9 juli :) best snel nog gelukkig!

25-6-2019
Vandaag wat kilometertjes gevreten op de fiets! Rustig en zeer tropisch avondritje.

inCollage_20190625_225924990.jpg

Ik ben natuurlijk de kleur explosie op rechts.
Mooi pakkie dat je aanhebt! :D
Kleur is leven, toch?
En goed dat je snel een afspraak hebt. Toch al eerste belangrijke stap genomen nu.

Zo, dat was wel warm denk op de fiets!!:eek!:

• #1.832
Mooi pakkie dat je aanhebt! :D
Kleur is leven, toch?
En goed dat je snel een afspraak hebt. Toch al eerste belangrijke stap genomen nu.
Thanks! Broekie en shirtje zijn allebei van Pearl Izumi. Voor een amateur rijd ik er nog enigszins gesoigneerd bij.
Mountainbike helm van de Lidl wel even negeren dan :roflol:
Zo, dat was wel warm denk op de fiets!!:eek!:
Het was mighty warm, ja. Maar tijdens het fietsen viel het goed mee. Dan heb je lekker de wind in je gezicht. Het was vooral niet uit te houden op momenten dat we stil stonden voor een stoplicht oid. Dan begon je direct intens te zweten. :tanden:

22-6-2019
Food
: 1900 kcal:eyes:
Train: Shoulders/abs/cardio
  • Military press: 1x8x20kg, 3x5x22,5kg - why the f**k verbetert dit zich niet. ???
  • Seated face pull: 4x10x10kg - MMC :fire:
  • Incline side raises: 1x10x4kg, 2x8x6kg, 1x10x4kg - leeg
  • Upright row: 4x8x13,5kg
  • Cable front raise: 4x10x10kg
  • Leg raise: 3x10
  • Crunches: 3x20
&&& The usual cardio inclusief twee afleveringen van Friends. :loopband:

Food for thought
Op 9 juli afspraak bij de internist. Wel chill dat ik nog zo snel terecht kon. Ben er op zich ook wel helemaal klaar mee. Ze geven me maar iets tegen alle ellende, zodat ik mijn doelen kan bereiken.

Verder geen benen getraind, omdat ik een p*ssy ben. Het was gisteren echt te warm voor zo'n zware training, dus omgewisseld met schouders/abs. Ik heb overigens al bijna 2 weken last van mijn knieën dus ben benieuwd hoe legday vanavond zal gaan. Het rare is dat ik er tijdens sporten (wielrennen, cardio en ook benentraining) geen last van heb, maar daarna doet het dus wel zeer. Vooral wanneer ik bv gehurkt zit en moet opstaan, voel ik me een tachtigjarige dame. Doet zeer om omhoog te komen en mijn knieën kraken en knakken van alle kanten. :bang:

Verder is mijn motivatie een beetje matig de laatste tijd, maar dat komt door de huidige omstandigheden. Gisteren onbeschaamd flink wat granola door mijn bakkie kwark gepleurd. Whatever. :eyes: Ik zou er ook dik van worden als ik ernaar kijk, dus might as well eat it. :grumble:

Hier nog effe een picca van mijn pakkie van gisteren. Zomerweer = Annie loopt in haar pakkies. :cheer:
IMG_20190623_085137.jpg

Joehai:banana:

Lekker ding dat je bent :roflol:

Die granoladingen ken ik, zo ben ik dan ook als alles tegen zit. Dan zal ik er god***domme ook van genieten als het toch allemaal kut is! :P

Waarschijnlijk wilde je gewoon even van je afschrijven, dat lucht vaak al op.. maar op één of andere manier voel ik mij altijd geroepen om een beetje oplossingen te bedenken voor andermans ellende.. sorry, dus als je daar geen trek in hebt, skip>>>

Klinkt een beetje overbelasting overall, zowel voor je lichaam als voor je brein.. Soms moet je evennnn een stapje terug doen om weer vooruit te kunnen.. Snap wel dat dat moeilijk is, maar het is echt niet zo dat bij iedereen die "wel" progressie maakt (in jouw ogen) alles altijd voor de wind gaat en die fullblown jaren achter elkaar progressie blijven maken en maar doorgaan, of dat zij geen mindere weken hebben waarin ze gewoon even stoppen moeten met trainen, rust nemen, zowel van dieet als beweging...

Denk een beetje om jezelf :aai:

Verder geen benen getraind, omdat ik een p*ssy ben. Het was gisteren echt te warm voor zo'n zware training, dus omgewisseld met schouders/abs. Ik heb overigens al bijna 2 weken last van mijn knieën dus ben benieuwd hoe legday vanavond zal gaan. Het rare is dat ik er tijdens sporten (wielrennen, cardio en ook benentraining) geen last van heb, maar daarna doet het dus wel zeer. Vooral wanneer ik bv gehurkt zit en moet opstaan, voel ik me een tachtigjarige dame. Doet zeer om omhoog te komen en mijn knieën kraken en knakken van alle kanten. :bang:

Verder is mijn motivatie een beetje matig de laatste tijd, maar dat komt door de huidige omstandigheden. Gisteren onbeschaamd flink wat granola door mijn bakkie kwark gepleurd. Whatever. :eyes: Ik zou er ook dik van worden als ik ernaar kijk, dus might as well eat it. :grumble:
Oef, herkenbaar wel. We vragen volgens mij gewoon veel te veel van onszelf..

Leuke outfit weer Annie! Geniet van het mooie weer!

Oef, herkenbaar wel. We vragen volgens mij gewoon veel te veel van onszelf..

Leuke outfit weer Annie! Geniet van het mooie weer!

Denk dat het in onze sport wel herkenbaar is, vooral voor de (altijd) cuttende medemens, je vraagt continu veel van je lichaam en voed het te weinig, logisch dat het lichaam op een gegeven moment dan maar overal pijn en kwaaltjes aangeeft om je te laten inzien dat het rust / meer voeding nodig heeft. Dat is ook echt niet opgelost met een weekje niets doen denk ik. Daarvoor moet het structureel wat langer rust krijgen (lichte belasting en meer voedingsstoffen).

Terugkomend op je vraag in karma of ik geen last van dingetjes heb, natuurlijk :roflol: Maar ik heb vaak het gevoel dat mijn log een eindeloze aaneenschakeling is van geklaag mijnerzijds, waardoor ik het er niet zoveel over heb.

Komtie:
Zere voet van cardio, als ik er te lang op sta / loop beginnen mijn tenen te slapen en te steken.. super kut gevoel. Voel ik ook bij lunges.
Zere spier/pees achterkant schouder ofzo, bij schouderblad. Pure overbelasting, maar ik vind schouders zo leuk om te trainen. De enige spier waarin ik een beetje pomp krijg tijdens training, waardoor het lijkt of ik uberhaupt lift :roflol: /superkansloos

En gedurende al mijn cuts heb ik eigenlijk altijd wel last van:
Peesjes bij m'n biceps, ook gewoon overbelasting.
Peesjes bij de knieen die pijnlijk zijn, vooral links :/

Dat zijn dingen die echt alleen overgaan met rust. Merk wel dat mijn vakantie mij erg goed gedaan heeft, heb toen dagelijks wel 3000 kcal gegeten (als ik moet schatten) waarvan voornamelijk vetten en eiwitten. Heeft mijn fysiek maar ook herstel wel een boost gegeven

Maar ik ben net zoals jullie, de pijntjes zitten je wel dwars maar we gaan gewoon door want we hebben een doel... maar of dat nou verstandig is... :eyes:

No pain, no gain goddammit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven