MuscleMeat

Lelijke meisjes topic :D

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hey delguy op de bovenste foto en dan het rechtse meissie vindt ik wel een schatje. hoor NIET thuis in dit topiv ;)
 
Joyce zei:
hey delguy op de bovenste foto en dan het rechtse meissie vindt ik wel een schatje. hoor NIET thuis in dit topiv ;)

Het ging ook meer om de middelste :P

Zou me niks verbazen als ze shag rookt
 
Joyce zei:
hey delguy op de bovenste foto en dan het rechtse meissie vindt ik wel een schatje. hoor NIET thuis in dit topiv ;)

ik vind het allemaal schatjes.. maar schatten horen begraven te zijn.. dus gooi er maar weer een berg zand op...
met wat stenen, om zeker te weten dat ze niet terug komen..
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

karl noten!!!
 
delguy zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

karl noten!!!

dat zijn de lelijkste 3 meiden die ik ooit anaal vernederd heb! :eek:
 
Joyce zei:
hey delguy op de bovenste foto en dan het rechtse meissie vindt ik wel een schatje. hoor NIET thuis in dit topiv ;)

Inderdaad ja - zij is vast heel lief.
Lekker topic verder...
 
eduardjanssen zei:


[Afbeelding niet meer beschikbaar][/QUOTE]

:eek: :eek: :eek:
OH MY ****ING GOD!!!! :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: !!!
 
delguy zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

karl noten!!!

haha..ik had het nog niet gelezen, maar toen ik die kop zag...dacht ik: Heeeey...Karl heeft geen goeie nakuur gedaan:)
 
sTvol topic!!!!!!!!

keep on going!!!!!
 
RobertHosper zei:
haha..ik had het nog niet gelezen, maar toen ik die kop zag...dacht ik: Heeeey...Karl heeft geen goeie nakuur gedaan:)

Ja ga daar een dieper op in.. ik had ook al vermoeden dat de brave fitness boy Karl Noten ineens wat voller is.. en dat allemaal door die bejaarde lessen van hem. wow
 
Goeie god, moet er dan geen belletje bij je gaan rinkelen als je buik over de grond sleept hahahahahaha
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Someone ben je soms een fetisjist? :roflol:
 
Beetje mensen hun uiterlijk belachelijk maken. Errug makkelijk
Jullie hadden vast wel anders gepiept als julie iets minder 'perfect' waren geboren.
 
Voel je je aangesproken "Justlooking" haha
 
Ik vind ze wel lekker anders.
 
Mars zei:
Voel je je aangesproken "Justlooking" haha

Nou eigenlijk wel ja.

Vroeger was ik erg lelijk en werd daardoor vaak gepest en als grofvuil behandeld. Het was de ergste tijd uit mijn leven en ik heb het er nu nog moeilijk mee. De meesten beseffen gewoon niet hoe pijn het doet als je wordt uitgescholden voor lelijk.
Veel knappe mensen hebben de attitude dat zij hun uiterlijk op een of andere manier verdient hebben en dat lelijke mensen minderwaardig zijn.
 
Back
Naar boven