AndroidHealthClinic

Lelijke meisjes topic :D

Bezoekers in dit topic

Champ zei:
Ja ga daar een dieper op in.. ik had ook al vermoeden dat de brave fitness boy Karl Noten ineens wat voller is.. en dat allemaal door die bejaarde lessen van hem. wow

ga me niet vertellen dat DAT de echte Karl Noten is waar Boog het steeds over heeft???
 
Ik wil Karl Noten weleens zien als hij in een zware kuur zit en als een beest traint.
 
Mars zei:
Ik wil Karl Noten weleens zien als hij in een zware kuur zit en als een beest traint.
:roflol:
 
justlooking zei:
Nou eigenlijk wel ja.

Vroeger was ik erg lelijk en werd daardoor vaak gepest en als grofvuil behandeld. Het was de ergste tijd uit mijn leven en ik heb het er nu nog moeilijk mee. De meesten beseffen gewoon niet hoe pijn het doet als je wordt uitgescholden voor lelijk.
Veel knappe mensen hebben de attitude dat zij hun uiterlijk op een of andere manier verdient hebben en dat lelijke mensen minderwaardig zijn.


ach dat heb ik ook gehad maar als ik nu kijk naar de pestkoppen dan durven ze me niet aan te kijken zij met hun vette lichaam zien ze mij netjes rondlopen vol zelfvertrouwen

sinds mijn kindertijd werd ik door de meiden als stront behandeld mede door mijn rare kapsels (van hanekam tot ... ) in mijn pubertijd was ik ook uitschot , iedere meid was bang van die junk met zijn kale kop en zijn speedogen . tot mijn 18de vanaf toen kleedde ik me naar mijn leeftijd en de chicks lagen voor het grijpen :D
 
ugly_girl.jpg
 
ROFL man, dit topic maakt me dag weer goed!
 
justlooking zei:
Nou eigenlijk wel ja.

Vroeger was ik erg lelijk en werd daardoor vaak gepest en als grofvuil behandeld. Het was de ergste tijd uit mijn leven en ik heb het er nu nog moeilijk mee. De meesten beseffen gewoon niet hoe pijn het doet als je wordt uitgescholden voor lelijk.
Veel knappe mensen hebben de attitude dat zij hun uiterlijk op een of andere manier verdient hebben en dat lelijke mensen minderwaardig zijn.
post es een foto
 
Back
Naar boven