Fitness Seller

Lenn's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
In het begin is het echt saai. :(

Week 3, dag 3

Squat
5x45kg
5x57.5kg
5x70kg
5x80kg
3x95kg
8x70kg

Bench
5x35kg
5x45kg
5x52.5kg
5x62.5kg
3x72.5kg
8x52.5kg

Row
5x30kg
5x40kg
5x45kg
5x55kg
3x62.5kg
8x45kg

Assistance:
Pullover
8x18kg
8x20kg
8x22kg

Barbell curl
8x27.5kg
8x30kg
8x32.5kg

Triceps pulldown
8x27.5kg
8x30kg
8x32.5kg

M'n traps deden bij het squaten nog wel zeer van gisteren. Voor de rest ging alles goed. :D

lekkere trainingen,het gaat goed zie ik!!!

lekkere training kerel !!! :thumbs:

OL of PL style squats? nette gewichten hoor!

Ik doe full squat.

heel netjes dan man!

Maar het is wel in de smith, de bench moet ik ook in de smith doen. Ik weet het, het is niet eerlijk maar in de winter gaan ze andere toestellen kopen en tot dan ga ik afwachten. Anders word het een nieuwe gym. Maar het resultaat telt, als de cijfers maar boven gaan ben ik blij. En m'n benen en borst groeien goed!

deadlifts ook in smith? wordt wel enorm wennen als je straks echt mogelijkheid tot los squatten + benchen krijgt

deadlifts ook in smith? wordt wel enorm wennen als je straks echt mogelijkheid tot los squatten + benchen krijgt

Hm inderdaad, overlaatst begonnen met losse bench en die "evenwichtsspieren" moeten in het begin toch ferm wat gewoon worden. :)
Spijtig is er bij ons geen losse squat mogelijk.

Spijtig is er bij ons geen losse squat mogelijk.

Wel een losse barbell maar geen losse squat? :D
Nem een gewicht wat je kan cleanen en kan pressen.
Power clean -> Press -> Behind the neck op de schouders leggen -> squatten. Of je gaat front squats doen. Power clean -> Front squat!
Of je neemt de Steinberg lift.

Niet ideaal, maar toch wat.

Njah geen squatrack voorhanden... dus dan moet ik een barbbell af 1 van de losse benchpresses halen, op mijn nek krijgen en dan vollen bak alles geven!

Maar Clean n Press is wel een idee maar zou het "veel" uithalen als ik bij wijze van spreken het dubbel van gewicht kan gebruiken in de smith? Ik kan 40kg MP (die beweging doet wel veel denkik bij clean n press) en ik squat rond de 70... Kzal het in elk geval strak eens proberen :) Wel een goede tip lol :)

Laatst bewerkt:
Week 4, dag 1

Squat
5x47.5kg
5x60kg
5x70kg
5x82.5kg
5x95kg

Bench
5x37.5kg
5x45kg
5x55kg
5x62.5kg
5x72.5kg

Row
5x32.5kg
5x40kg
5x47.5kg
5x55kg
5x62.5kg

Assistance:
Hyper extensions
10xBW+25kg
10xBW+30kg

Cable kneeling crunch
10x55kg
10x60kg
10x65kg
10x70kg

Netjes allemaal :) ziet er goed uit! De pr-weken zijn nabij! ;)
Ik begin morgen trouwens officieel ook met Bill Starr :D

Het begon vandaag zwaar te worden, hoop dat ik het volhoudt.

Komt wel goed waarschijnlijk :) Kzit met een dilemma.. benches uitvoeren in de smith of met een losse... Ik weet dat los beter resultaat boekt maar dna kan ik wel 10kg minder tillen :( Ego or results... kdenk dat ik voor results gaan gaan :)

results, ik heb spijtig genoeg hier geen keuze.

Heb jij trouwens wat extra oefeningen gedaan? Want ik vrees dat bij 3 grote oefeningen en 2 als assistance ik nog teveel zin gaan hebben om voort te doen en kvraag mij af of dit ferm nadelig gaat zijn :)

Terug
Naar boven