Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
heb je geen trainingsmaatje dan? want bij bench heb je toch ook een spotter nodig?
Ik moet alles in de smith doen hierzo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb je geen trainingsmaatje dan? want bij bench heb je toch ook een spotter nodig?

Problemen mee? Dan ga je maar ergens anders naar toe.![]()
kseg niks gab, ik heb zelf ook eerste keer billstar moeten squatten in de smith.
maar ik zou straks gaan stoppen met dat 'extra' trainen, zo heeft bill dat niet bedoeld en misschien blijf je om die reden straks misschien al hangen voordat je zelfs de 9weken heb afgerond!
nou, wat dit betreft ga ik mee met ijser, op de trainingsdag ben ik zelf helemaal kapot (dat jij uberhaupt nog kracht hebt:|) en het lijkt me ook niet goed om verder te gaan.
Ik zou niet de fout maken om teveel te doen in de opbouwfase, het is nu nog saai en irritant zo licht maar het gaat om het eindresultaat!

ik ben te zwaar begonnen
ja daar heb je gelijk inik ben te zwaar begonnen
heb me eerste week net klaar (woensdag is me 1e dag van 2e week)
en ben gelijk op me bijna max gaan zitten (me RM was gemeten op wat ik nog aankon na de setjes ervoor. Dus dacht dat het makkelijk zou lukken, het was vrijdag op de squat al fout gegaan.
Dus heb het bijgewerkt en goed gemaakt![]()
maar een barbell curl kan geen kwaad lijkt me
Ik snap wat je bedoeld hoor, omdat ik nog een borst oefening deed. Had daar gewoon super veel zin in. Biceps, triceps, onderarmen, schouders, traps, kuiten mogen allemaal getraint worden lijkt me.