MuscleMeat

Lenn's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Week 3, dag 1

Squat
5x45kg
5x57.5kg
5x70kg
5x80kg
5x92.5kg

Bench
5x35kg
5x45kg
5x52.5kg
5x62.5kg
5x70kg

Row
5x30kg
5x40kg
5x45kg
5x55kg
5x62.5kg

Assistance:
Weighted Hypers
10xBW+25kg
10xBW+30kg

Cable Crunch
10x50kg
10x55kg
10x60kg
10x70kg

Kon het niet laten, wou nog even wat anders doen!!

Barbell curl
8x35kg

Dumbbell curl (gewicht en herhalingen per arm)
8x14kg

Cable curl (gewicht en herhalingen per arm)
8x25kg

Incline dumbbell bench press (gewicht en herhalingen per arm)
8x18kg
8x18kg

Problemen mee? Dan ga je maar ergens anders naar toe. :p

kseg niks gab, ik heb zelf ook eerste keer billstar moeten squatten in de smith.

maar ik zou straks gaan stoppen met dat 'extra' trainen, zo heeft bill dat niet bedoeld en misschien blijf je om die reden straks misschien al hangen voordat je zelfs de 9weken heb afgerond!

kseg niks gab, ik heb zelf ook eerste keer billstar moeten squatten in de smith.

maar ik zou straks gaan stoppen met dat 'extra' trainen, zo heeft bill dat niet bedoeld en misschien blijf je om die reden straks misschien al hangen voordat je zelfs de 9weken heb afgerond!

Weet ik, maar er had een kerel rock opstaan op de tv, en omfg had zoveel zin om eens die biceps om te pompen. Borst kan ik inkomen, maar biceps boeit niet veel bij bill starr.

nee idd denk ook niet dat biceps veel kwaad kan. maar toch ;)

nou, wat dit betreft ga ik mee met ijser, op de trainingsdag ben ik zelf helemaal kapot (dat jij uberhaupt nog kracht hebt:|) en het lijkt me ook niet goed om verder te gaan.

nou, wat dit betreft ga ik mee met ijser, op de trainingsdag ben ik zelf helemaal kapot (dat jij uberhaupt nog kracht hebt:|) en het lijkt me ook niet goed om verder te gaan.

Ik zit in de derde week, is nog geen grote moeite voor mij. Heb jij misschien te hoge waarder ingegeven? In welke week zit jij?

Ik zou niet de fout maken om teveel te doen in de opbouwfase, het is nu nog saai en irritant zo licht maar het gaat om het eindresultaat!

ja daar heb je gelijk in:P ik ben te zwaar begonnen
heb me eerste week net klaar (woensdag is me 1e dag van 2e week)
en ben gelijk op me bijna max gaan zitten (me RM was gemeten op wat ik nog aankon na de setjes ervoor. Dus dacht dat het makkelijk zou lukken, het was vrijdag op de squat al fout gegaan.

Dus heb het bijgewerkt en goed gemaakt:cool:
maar een barbell curl kan geen kwaad lijkt me

ja daar heb je gelijk in:P ik ben te zwaar begonnen
heb me eerste week net klaar (woensdag is me 1e dag van 2e week)
en ben gelijk op me bijna max gaan zitten (me RM was gemeten op wat ik nog aankon na de setjes ervoor. Dus dacht dat het makkelijk zou lukken, het was vrijdag op de squat al fout gegaan.

Dus heb het bijgewerkt en goed gemaakt:cool:
maar een barbell curl kan geen kwaad lijkt me

Ik snap wat je bedoeld hoor, omdat ik nog een borst oefening deed. Had daar gewoon super veel zin in. Biceps, triceps, onderarmen, schouders, traps, kuiten mogen allemaal getraint worden lijkt me.

naja doe maar eigenwijs dan:rolleyes:

Ik snap wat je bedoeld hoor, omdat ik nog een borst oefening deed. Had daar gewoon super veel zin in. Biceps, triceps, onderarmen, schouders, traps, kuiten mogen allemaal getraint worden lijkt me.

Alsof je alleen gaat squatten? Als jij je triceps en schouders nog extra gaat belasten zul je het echt niet gaan redden in week 7/8/9/10 hoor. Je gaat ook benchen en Military pressen he.

Ik doe de normale versie he.

Is dat zonder MP??? weird.. naja veel succes dan maar

Terug
Naar boven