AndroidHealthClinic

Lenn's trainingslog

er staat zoiets geloof ik

dag1
Squat
Benc
Row

Dag2
Squat
Milletary/Incline (is een keuze, in die template staat incline maar kan ook mil doen dus)
Deadlift

enz enz

Had je denk ik van het begin moeten MP'en, ach ja bij je volgende Bill doe je MP ipv Incline

• Topic Starter Topic Starter
er staat zoiets geloof ik

dag1
Squat
Benc
Row

Dag2
Squat
Milletary/Incline (is een keuze, in die template staat incline maar kan ook mil doen dus)
Deadlift

enz enz

Had je denk ik van het begin moeten MP'en, ach ja bij je volgende Bill doe je MP ipv Incline

Nee, er zijn mensen die tijdens het billen gewoon overschakelen. Ik vind nergens een tijdstip waar je moet overschakelen dus daar zal je vrij in zijn denk ik.

ok, maar denk je dat het verstandig is? denk dat de incline het totaal plaatje wat completer maakt dnek je ook niet?

als je wilt overstappen dan doe dat NU, maar het is ook een prioriteit iets. bij mij liggen schouders achter dus doe ik mil, ligt je borst achter doe dan incline. de twee oefeningen zijn niet gelijk aan elkaar, vergeet dat niet. deel hem zo in zoals jij denkt dat het goed is.

is op vrijdag je schouder te vermoeid, doe dan incline, is je borst echter goed in verhouding tot de rest en doe je liever iets voor je schouders/ traps doe dan mil.

succes

Dank je gozer (spreek vast ook namens Lenn) zat er zelf ook mee namelijk

Ja, dan ga ik volgende week beginnen met Push press, deze week even 1RM's gaan doen, heb namelijk nog nooit gepushpressed.

good luck gast! zal proberen dit een beetje te volgen, kom alleen niet zo vaak in de bb logs, leuk dat je bill volgt ;)

Week 3, dag 2

Squat
5x45kg
5x57.5kg
5x70kg
5x70kg

Military Press
5x30kg
5x37.5kg
4x42.5kg
Had mezelf veel te sterk geschat en heb daarom m'n gewichten niet kunnen houden. Daarom ook maar 3 sets vandaag. M'n schema is aangepast en zal vanaf volgende week terug m'n best gaan doen!

Deadlift
5x52.5kg
5x62.5kg
5x72.5kg
5x82.5kg

Assistance:
Situps
3x10xBW
3x10xBW
3x10xBW

Ben vandaag wat onderarmen en traps gaan doen.

Traps

Barbell shrug
10x55kg
10x80kg
10x85kg
10x90kg
10x95kg
8x100kg (PR)

Onderarmen

Reverse cable curl
10x30kg
10x35kg
10x40kg
8x45kg

Hammer curl (gewicht en herhalingen per arm)
10x12kg
6x14kg
10x14kg

Wrist curl (gewicht en herhalingen per arm)
10x12kg
10x14kg
10x16kg

Ben vandaag wat onderarmen en traps gaan doen.

Traps

Barbell shrug
10x55kg
10x80kg
10x85kg
10x90kg
10x95kg
8x100kg (PR)

Onderarmen

Reverse cable curl
10x30kg
10x35kg
10x40kg
8x45kg

Hammer curl (gewicht en herhalingen per arm)
10x12kg
6x14kg
10x14kg

Wrist curl (gewicht en herhalingen per arm)
10x12kg
10x14kg
10x16kg

Kerel, laat dit nou gewoon zitten man.....

IK weet het. :o Was van plan om alleen traps te doen..

nette shrugs wel!

IK weet het. :o Was van plan om alleen traps te doen..

:rolleyes:, wel nette pr op de shrugs kerel, maar als je straks weer gaat BOR dan ga je spijt krijgen van die shrugs...
niouja, dan heb je toch weer twee dagen rust om naar uit te kijken....

:rolleyes:, wel nette pr op de shrugs kerel, maar als je straks weer gaat BOR dan ga je spijt krijgen van die shrugs...
niouja, dan heb je toch weer twee dagen rust om naar uit te kijken....

Ow, belast je de traps ook met een ROW'en, dat wist ik nog niet. K*t.

Hm ik denk dat ik na mijn persoonlijk gebouwd schema ook mijzelf eens aan bill starr gaan wagen :-) ziet er wel leuk uit :)

Terug
Naar boven