kane
Huge Freak
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn, stevig traininkje.
Flink volume iig, best niet te snel beginnen stijgen in gewicht.
Dat lijkt me met zo'n volume onzettend veel.Was ook al aan het denken om de ene week de squat te verhogen, en dan de andere week de deadlift. Had gedacht aan 5kg. Bij de bench verhoog ik 2.5kg. Lijkt dat wat?
Je moet het natuurlijk zelf in schatten. Je kan ook gewoon met meer verhogen, en dan na enkele weken een deload nemen en je nieuwe 1RM testen, of opnieuw beginnen. Dan ben je gewoon wat langer aan het periodiseren.
Ik breek mijn heup, krijg een bacteriële infectie in mijn ellenboog, moet zware medicatie nemen, heb stress,...
Ik breek mijn heup, krijg een bacteriële infectie in mijn ellenboog, moet zware medicatie nemen, heb stress,...
Allemaal nogal katabool, dus neem aan mij geen voorbeeld.
Verminder gewoon het volume flink en begin week na week het gewicht verder op te bouwen en het volume nog meer te verlagen tot je aan een nieuwe 1RM test zit.

Heb je toevallig practical programming gelezen?
Zou best wel cool zijn. Is boek van Rippetoe trouwens. Zal zo meteen eens een klein voorbeeldje van periodisatie posten uit het boek om te illustreren wat ik bedoelde.