Fitness Seller

Lenn's trainingslog

Netjes kerel volhouden nu :wl:

lekker hoor zoveel PR's in 1 training! goed bezig

PR'achtig jongen.:thumbup:

Hey lenn effe een paar vraagjes over cardiofit kom er namelijk volgende week ook trainen ben namelijk gestopt bij superfit is iets te ver voor mij. Je zei dat ze maar dumbbells tot 24 kg hadden hebben ze ondertussen al zwaardere.

• Topic Starter Topic Starter
Hey lenn effe een paar vraagjes over cardiofit kom er namelijk volgende week ook trainen ben namelijk gestopt bij superfit is iets te ver voor mij. Je zei dat ze maar dumbbells tot 24 kg hadden hebben ze ondertussen al zwaardere.

Nee spijtig genoeg niet. Maar ze hebben wel een olympische barbell, eentje kleiner van 10kg en een EZ barbell van 7.5kg met gewichten tot 150kg ofzo. Spijtig genoeg zal je moeten benchen/squaten in de smith.

gaat goed zo lenn ga zo door...

• Topic Starter Topic Starter
Week 8, dag 2

Squat
5x52.5kg
5x65kg
5x77.5kg
5x77.5kg

Military Press
5x30kg
5x35kg
5x40kg
5x45kg (PR)

Deadlift
5x60kg
5x70kg
5x82.5kg
5x97.5kg (PR)

Assistance:
Situps
10xBW
10xBW
10xBW

Deadlift moet gewoon beter!!!!! :wl: En ik wil karma, omdat ik een pr heb op m'n deadlift. :p

nette training, blijven gaan op je deadlift! :D

Week 8, dag 2

Squat
5x52.5kg
5x65kg
5x77.5kg
5x77.5kg

Military Press
5x30kg
5x35kg
5x40kg
5x45kg (PR)

Deadlift
5x60kg
5x70kg
5x82.5kg
5x97.5kg (PR)

Assistance:
Situps
10xBW
10xBW
10xBW

Deadlift moet gewoon beter!!!!! :wl: En ik wil karma, omdat ik een pr heb op m'n deadlift.:gay::verneder: :p

weer lekkere training:)

je squat is veel sterker dan je dead man, maar word aan gewerkt zie ik:)

succes

(karma komt er aan hoor:p)

Pr-etjes roelen:hedbang:

Gefeliciteerd man:birthday:

zou wel heel netjes zijn kerel!! en zeker met je leeftijd

Gaat hier wel lekker vooruit... Ben er een weekje "tussenuit" vanaf volgende week weer knallen :-) Keep up the good work and keep blasting the PR's :-)

Grtz

Terug
Naar boven