AndroidHealthClinic

Lenn's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
5x per week, owh yeah:hedbang:

Train nu zelf ook 4 a 5x per week en het bevalt zeer goed! :D

Dan voel je echt aan je lichaam dat je getrained hebt. Met het Bill Starr schema merk ik dat niet echt, je doet dan ook maar ongeveer 1 oefening per spiergroep en dan ben je niet echt uitgeput in die spiergroep. Hoewel je na de training wel moe bent. :p

Dan voel je echt aan je lichaam dat je getrained hebt. Met het Bill Starr schema merk ik dat niet echt, je doet dan ook maar ongeveer 1 oefening per spiergroep en dan ben je niet echt uitgeput in die spiergroep. Hoewel je na de training wel moe bent. :p

Dat ken ik meer dan genoeg... Hiervoor had ik zelf een split samengesteld en was ik echt zo "kapot". Nu voel ik wel dat ik getraind heb maar ni in heel men lijf :)

Je benen zijn goed !
Ik zou wat meer aandacht aan benchpress besteden ;)
Borskas steelt de show :D

Week 9, dag 1

Squat
5x55kg
5x67.5kg
5x80kg
5x92.5kg
5x107.5kg (PR)

Bench
5x40kg
5x50kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg (PR)

Row
5x35kg
5x45kg
5x55kg
5x62.5kg
5x70kg (PR)

Assistance:
Weighted Hyperextension
10xBW+30kg
10xBw+35kg

Cable kneeling crunch
10x55kg
10x60kg
10x65kg
6x70kg (HUIDIG PR)

Ging heel gemakkelijk eigenlijk, vooral omdat ik alles snel snel heb gedaan omdat er 2 nieuwe leden me meteen aanspraken. "Ben jij de beruchte Lenn in deze gym?" Ik verschoot een beetje maar blijkbaar hadden ze zitten stoefen achter de balie over mij dat ik zo snel ben vooruit gegaan.

Maar blijkbaar bench ik, tijdens de hoge gewichten, met een gebogen rug. Zelf voel ik daar niets van maar kan dit kwaad voor mijn rug?

pr's in tha house :hedbang:

Wat een mooi dagje toch weer:D Dat er nog vele PR's mogen volgen!!:wl:

Vandaag eens lekker wat cardio gaan doen. :)

Vetjes :D laatste week of doe je er nog 1tje bij?

Welk schema ga je na deze week doen?

10 min. fiets
10 min. rotex
10 min. loopband
10 min. fiets

Kben kapot!!

Terug
Naar boven