Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Btw, is het aangeraden om na een uurtje cardio nog je wheyshake te nemen? Of is 'normaal' eten dan voldoende?
Die neem je best voor je cardio. Na je cardio volstaat eten wel.
Ik neem voor mijn krachttraining ook nooit een wheyshake. Of is dat een totaal andere kwestie?

Vind je het niet lastig dat je minder zwaar kan gaan nu? Ik zouw het in ieder geval niet meer kunnen zo'n volume![]()

Hey lennie, was het niet 5*8 met zelfde gewicht? Nette trainingen maar deadlift moet echt stukken hoger..

Lenn dit is toch niet zo zwaar dat je helemaal kapot bent?
Je 1rm op je bench is bv hoger dan die van mij, maar 5x8 draai 'k op een zwaarder gewicht dan jij
Neem aan dat je nog niet aan 't knallen bent, gooi d'r gewoon gewicht bij man![]()

Valt wel mee.
Ach, ik kloot wat aan.
Mss omdat m'n 1RM van de bench in de smith is genomen, los weet ik m'n 1RM nog niet. Ik ben sinds dit schema pas bezig met los benchen. Daarom dat ik niet zo zwaar ga. En ik heb dan ook 2 weken stil gelegen en dat ik merk ik nu wel. En die 1RM was ook toen m'n borst heel hard ging!

Wtf is dat nou weer lenn
komop knallen man! én zwaar deadliften

't zelfde geld voor de deadlift. Neem aan dat je bor met olly bb is? geld daar 't zelfde voor, om zomaar twee oefeningen te noemen![]()

Deadlift met een olly barbell ja, rowen doe ik met zo'n 1.5m oid barbell. Ej jongens kben nu net 2 weken bezig laat me effe wakker worden.![]()