AndroidHealthClinic

Lenn's trainingslog

Owk wist niet dat je ze afwisselde,maar toch :p

Nette MP en shrugs man:thumbs:

Hehe die gewichten lijken mee te vallen maar als je dan elke keer 8 reps doe elke set is het wel hard denk ik :D

Komaan ik wil die deadlift stats zien! Gaan trainen jom!

Static holds met gewone grip doen, shruggen kan je met mixed grip, maar ik vind dat persoonlijk nogal rot aanvoelen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.108
ok, bedankt, zo meteen trainen! :D

Static holds en shrugs = altijd bovenhandse greep!

• #1.110
Rug

Deadlift
8x60 opwarming
2x8x80kg
2x8x100kg
8x120kg

T-bar row
2x8x60kg
8x70kg
2x8x80kg

Lat pully wide grip
2x8x50kg
3x8x60kg

Straight-arm pulldown
2x8x30kg
2x8x40kg
8x45kg

Upperback row machine
2x8x40kg
2x8x45kg
8x50kg (PR)

Hyperextension
5x8xBW+20kg

Deadlift, mja, waar blijft m'n karma? ;)

Hyperextensions werd me aangewezen nadat ze m'n rug gekraakt hadden. Hopelijk gaat de pijn nu snel weg.

Netjes Lenn, je hebt je aan je woord gehouden wat betreft die DL ook die T-bar row is nice. :thumbs:

• #1.112
:bow:

• #1.113
Ok mensen, m'n besluit staat vast, ik ga blijven bulken tot volgend jaar(!) februari ongeveer en dan ga ik cutten tot ik op het podium van het YBF sta. Ik hoop tegen dan met 80kg @ 6% sta oid. Zal dat lukken denk jullie? Als ik tot dan weer 10kg aankom en dan lekker cutten?

• #1.114
Btw, m'n armen meten nu koud 38cm.

Succes ermee! en nu lekker door bulken tot je een dikke vetz*k bent:p

:jk:

• #1.116
Succes ermee! en nu lekker door bulken tot je een dikke vetz*k bent:p

:jk:

Ach boeiend, zoveel mogelijk eiwitten binnenkrijgen en ik ga een 4000kcal schema nemen en m'n onderhoud is 3000kcal (incl. trainingsberekening) en zo clean mogelijk blijven, genoeg variatie, en laat die spieren maar groeien!!

Ach boeiend, zoveel mogelijk eiwitten binnenkrijgen en ik ga een 4000kcal schema nemen en m'n onderhoud is 3000kcal (incl. trainingsberekening) en zo clean mogelijk blijven, genoeg variatie, en laat die spieren maar groeien!!

Was ook maar een geintje man;) Je hebt gelijk eerst lekker veel massa bouwen en daarna pas gaan cutten om het af te maken!

Succes Lenn, wist trouwens niet dat je wedstrijdambities had.

• #1.119
Jawel! :D

Je zit al op 16%.. Ik zou eerst kleine cut inlassen lenn.. Is ook wat lekkerder om vd zomer niet al te vet te zijn. Zodat je na kleine cut nog harder kunt bulken..

Terug
Naar boven