BerryDK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er goed uit manHeb je alleen niet dat je op sommige oefeningen lekker zwaar wilt gaan ipv op reps te trainen?

'k snap nog steeds niet waarom je 5 sets niet op hetzelfde gewicht doet?
'k snap nog steeds niet waarom je 5 sets niet op hetzelfde gewicht doet?
Haalt zeker wat uit, moet je m'n log maar 'ff doornemen. Heb flink kunnen verhogen op 5x8. Alleen squat en DL kan je niet echt vergelijken omdat 'k daar niet echt constant 5x8 gedaan heb. Heb kilo's op m'n bench gegooid. 'K verhoog bv niet alleen als 'k 5x8 vol heb gemaakt, verhoog ook als 'k zeker weet dat 'k die 5x8 makkelijk vol ga maken als 'k dat zou doen, kan 'k er beter gewicht bij gooien.Dan kan je imo weken aan een stuk op het zelfde gewicht blijven kloten voor je je gewicht 5/10kg kan verhogen. Haalt dat wel iets uit dan? Ik merk nu al dat m'n benen en schouders meer seperatie krijgen.
Haalt zeker wat uit, moet je m'n log maar 'ff doornemen. Heb flink kunnen verhogen op 5x8. Alleen squat en DL kan je niet echt vergelijken omdat 'k daar niet echt constant 5x8 gedaan heb. Heb kilo's op m'n bench gegooid. 'K verhoog bv niet alleen als 'k 5x8 vol heb gemaakt, verhoog ook als 'k zeker weet dat 'k die 5x8 makkelijk vol ga maken als 'k dat zou doen, kan 'k er beter gewicht bij gooien.
Maar zelfs dan, hoezo de zwaarste sets als laatste? 8x80 is niet echt een werkset als 8x100 je laatste set is.
En hoeveel tijd zit er dan tussen zo'n gewichtverhoging bij u?

Heb dit jaar één mindere week gehad waarin 't niet lukte om te verhogen, voor de rest wekelijks +5kg op bench/rows. Deze week ging nog makkelijker dan de vorige week, is dus niet zo dat 'k te laag heb ingezet in 't begin of zo
Je fullsquat van vandaag bv, probeer eerst eens 5x8x90, week daarna 5x8x95 en daarna 5x8x100, moet lukken kerel
5x het zelfde gewicht nemen is nog zwaarder dan wat je nu doet, maar het is mischien wel goed om het zo te doen. Kale deed het ook zo als ik me niet vergis.

Thnx, buiten de gewichten, veranderd je lichaam ook?
Dat kan wel ja, maar ik vind het gwn leuk om gewicht te verhogen.![]()