Der Freak
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes kerel! Je hebt dezelfde mentale voorbereiding als ik![]()

sterke grip kerel, persoonlijk is dat het enige wat me tegenhoudt op de deadlift, vandaag eens met straps gedaan, ****ing weeeeeeeeeeereld van verschil
maar dat heb jij niet nodig![]()
Enkel bij shrugs en t-bar row is het wel een noodzaak bij mij. 
Paar weken geleden deed ik alles nog met straps. Sinds ik die straps een paar keer gebruikt heb kan ik nu deadliften zonders straps.Enkel bij shrugs en t-bar row is het wel een noodzaak bij mij.
![]()
)....
Hij heeft gelijk. Dood liggen hoort erbij.Gj met de 160, maar toch 1 puntje van kritiek. Bij een deadlift (de naam zegt het al) moet het gewicht 'dood' op de grond liggen tussen de reps. Nu is het nog wat te veel touch and go. Maar desalniettemin een sterke prestatie![]()
Vanaf volgende keer ga ik het met de stops doen.Thnx allen!
zou hiermee toch oppassen alhoewel; het een DEAD lift is he, is het met deadstop geloof ik echt k*t voor je rug. je zult meer kunnen pakken dan dat zeker maar ik meenden dat zelfs Own zei dat het gewoonweg k*t voor je rug wordt en zeer blessure gevoelig.
zou hiermee toch oppassen alhoewel; het een DEAD lift is he, is het met deadstop geloof ik echt k*t voor je rug. je zult meer kunnen pakken dan dat zeker maar ik meenden dat zelfs Own zei dat het gewoonweg k*t voor je rug wordt en zeer blessure gevoelig.
Deads - each rep is deweighted fully on the floor. No touch and go. This is called the 'dead'lift because the weight is 'dead' on the ground. You can touch and go warm ups but that's it.