AndroidHealthClinic

Lenn's trainingslog

je doet wel heel makkelijk

Netjes kerel! Je hebt dezelfde mentale voorbereiding als ik :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.765
sterke grip kerel, persoonlijk is dat het enige wat me tegenhoudt op de deadlift, vandaag eens met straps gedaan, ****ing weeeeeeeeeeereld van verschil

maar dat heb jij niet nodig :D

Paar weken geleden deed ik alles nog met straps. Sinds ik die straps een paar keer gebruikt heb kan ik nu deadliften zonders straps. :D Enkel bij shrugs en t-bar row is het wel een noodzaak bij mij. :(

Paar weken geleden deed ik alles nog met straps. Sinds ik die straps een paar keer gebruikt heb kan ik nu deadliften zonders straps. :D Enkel bij shrugs en t-bar row is het wel een noodzaak bij mij. :(

ja heb z zelf vandaag geprobeerd voor het eerst, 140 deadlift was echt NIKS :S:S de 164 die was zwaarder maar kwam door het squatten van zondag (5rm pr) en nu dus 5rm pr op de dead.

anyhow, ook dumbbell rows met 36 gewoon smijten alsof het niks is( is het ook :D)....

maar je deed hem echt lekker, ook zonder straps. lag in ieder geval niet aan je grip.

volgende keer 5 reps he beest :D

Leuk filmpje.
Lijkt vrij makkelijk te gaan, ik denk dat je hem ook wel 6x had gekunt:)

Gj met de 160, maar toch 1 puntje van kritiek. Bij een deadlift (de naam zegt het al) moet het gewicht 'dood' op de grond liggen tussen de reps. Nu is het nog wat te veel touch and go. Maar desalniettemin een sterke prestatie :lifter:

Goed filmpje die 200kg zit er zo in!

Misschien ook maar eens straps aanschaffen.:)

Gj met de 160, maar toch 1 puntje van kritiek. Bij een deadlift (de naam zegt het al) moet het gewicht 'dood' op de grond liggen tussen de reps. Nu is het nog wat te veel touch and go. Maar desalniettemin een sterke prestatie :lifter:
Hij heeft gelijk. Dood liggen hoort erbij.

• #1.771
Vanaf volgende keer ga ik het met de stops doen. :thumbs: Thnx allen!

Vanaf volgende keer ga ik het met de stops doen. :thumbs: Thnx allen!

zou hiermee toch oppassen alhoewel; het een DEAD lift is he, is het met deadstop geloof ik echt k*t voor je rug. je zult meer kunnen pakken dan dat zeker maar ik meenden dat zelfs Own zei dat het gewoonweg k*t voor je rug wordt en zeer blessure gevoelig.

zou hiermee toch oppassen alhoewel; het een DEAD lift is he, is het met deadstop geloof ik echt k*t voor je rug. je zult meer kunnen pakken dan dat zeker maar ik meenden dat zelfs Own zei dat het gewoonweg k*t voor je rug wordt en zeer blessure gevoelig.

Het lijkt met dat je dan juist de tijd hebt om je rug weer gewoon netjes te zetten. Maarre heb je hiervan een bron ofzo?

Is niks k*ts voor je rug aan hoor. Breng jezelf gewoon in de goede positie..

Onzin, ten eerste kan je niet meer, maar minder liften.
Ten 2e, zolang je je rug niet bolt, goed je blik recht naar voren houdt, en je bilspier stevig aanspant is het absoluut niet slecht voor je rug. Zolang je niet als een idioot met gewichten aan de slag gaat, die veel hoger liggen dan je kunnen is er niets slechts aan.

En geloof je me dan nog niet, dit zegt madcow (van Madcow's 5x5 and Training Theory and Information Site) erover:

Deads - each rep is deweighted fully on the floor. No touch and go. This is called the 'dead'lift because the weight is 'dead' on the ground. You can touch and go warm ups but that's it.

Nouja, bij MIJ was het zo dat als ik hem neerlegde op de grond ik gewoon 1 sec had om mijn grip bij te laten komen en daardoor MEER kon pakken en VAKER..... dat was mijn ervaring.

maar er is dan wel verschil geloof ik tussen echt de grond laten raken en neerleggen en deadstop. ik meende serieus toen in Own zijn log ( tijd terug) gelezen te hebben dat deadstop echt je ruggewervels verdoet op den duur.

geen bron, nee dat niet.

Heel erg lekker die deadlift lenn:D!

• #1.778
Vandaag héél de dag met een drilboor bezig geweest op m'n stage en vaak boven m'n hoofd dan nog dus m'n schouders waren al goed stijf toen ik thuis kwam. M'n training is dan ook niet zo super als normaal. :D

Borst

Bench press
10x60kg
10x70kg
3x80kg
1x90kg met hulp

Dumbbell flat bench press (*)
12x24kg
2x10x24kg
12x20kg
12x16kg

Cable crossover (*)
10x25kg
10x30kg
7x35kg
2x40kg

Superset: dumbbell flat fly (*) / dumbbell incline fly (*)
10x12kg / 7x12kg
7x14kg / 3x14kg

Toch nog een nette training.

tog nog een nette training

Terug
Naar boven