Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Nou ik weet niet of je de laatste verhalen hebt gehoord.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou ik weet niet of je de laatste verhalen hebt gehoord.
Mag per PMNou ik weet niet of je de laatste verhalen hebt gehoord.
Pizza dag toch??

Aan haar figuur te zien elke dag een aantal
....en jij witte

Uit mijn puddingbuks 😂😂
Zet hem op meid!!ja kleding wel beetje strak hahahaha
maar zal niet heel veel zijn aangekomen want bleef er wel alert op.
en misschien niet handig om nu al te cutten aangezien ik nog maar pril progressie maak..
Kan ik je boeken voor enkele weekenden?Een weekend met mij en je bent zo een paar kg kwijt.
Op insta staat deze maar zulke foto's bedoel je vast niet 😂
Post eens een filmpie dan van die 175kgOp insta staat deze maar zulke foto's bedoel je vast niet 😂![]()

Ja pm maar
nee de Rom is na de 4e of zo om te jankenPost eens een filmpie dan van die 175kg
Want ik geloof er geen zak van dat je 175kg hip thrust 12x met normale vorm![]()

Laat eens zien dan. 't filmpje is er gezien de screenshot. Ben ook wel benieuwd eigenlijk.nee de Rom is na de 4e of zo om te janken
maar gewoon zo doorgaan wordt ie vast beter![]()
Zegt ze toch hier... niet iedereen is full rom aanhanger.nee de Rom is na de 4e of zo om te janken
maar gewoon zo doorgaan wordt ie vast beter![]()
Kan het gratis zijn?
Ik wil die rom van de eerste 4 reps ook wel eens zien hoorZegt ze toch hier... niet iedereen is full rom aanhanger.
Lekker nog een paar halfjes eruit pompen.

4x175 met goede rom is nog steeds allejezus veel voor iemand van 50 kg.Zegt ze toch hier... niet iedereen is full rom aanhanger.
Lekker nog een paar halfjes eruit pompen.