- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kweenie, ik hou van dunner.

In het voorjaar en zomer gaat dat vanzelf, ik hou ook van dunner maar dat is nauwelijks bodybuilding.kweenie, ik hou van dunner.
maar die spieren moeten blijven!
maar misschien laat ik het nog even zo in de winter want het is ook KOUD en vet geeft een vacht![]()
Vol bulken en vervolgens vol op dieet heeft imo als vrouw sowieso veel minder voordelen. Het is in ieder geval niet iets waar ik mij fijn bij voelkweenie, ik hou van dunner.
maar die spieren moeten blijven!
maar misschien laat ik het nog even zo in de winter want het is ook KOUD en vet geeft een vacht![]()
Wij hebben zo veel gemeenschappelijk.Vol bulken en vervolgens vol op dieet heeft imo als vrouw sowieso veel minder voordelen. Het is in ieder geval niet iets waar ik mij fijn bij voel
RonWij hebben zo veel gemeenschappelijk.
Hoe heet je moeder ?
Haar kleding wordt te strak nu ?
Omdat ze over haar nek gaat?Een weekend met mij en je bent zo een paar kg kwijt.
@Gremlin is een lekker wijf man, heb je haar wel eens gezien ?
Komt door het wegrennen...

Smaken verschillen.@Gremlin is een lekker wijf man, heb je haar wel eens gezien ?
In de kelder bij Giuseppe was je ook niet zo kritisch
Nou die heb ik deze week nog gezien.In de kelder bij Giuseppe was je ook niet zo kritisch
Nee, ben al voorzien. Alleen voor pizzaNou die heb ik deze week nog gezien.
Heb je nog belang bij zijn dochter?

Neem ik de wijn wel 🍷
Eens per maand heeft ze rode wijn..