- Waardering
- 7.507
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk daar is de tijger!Hier gebeurt nog niet heel veel spannends... Qua trainen wil ik nog steeds wachten op groen licht van de chirurg 14 november om weer te beginnen.
Ben gestopt bij m'n coach en over gestapt naar een andere. Leuke vent! Type ruwe bolster, blanke pit. Heb echt super veel zin om straks weer aan de gang te gaan.
Gisteravond maar eens naar de sportschool geweest om ff op de loopband te staan, doel is 3x pw. Kan ik weer een beetje in de routine komen als ik weer mag trainen.
Verder loop ik elke dag deftig 10k stappen.
Afgelopen donderdag woog ik 82,0kg. Kcal flink omhoog gegooid en voorlopig even niet wegen. Had op die lage kcal enorm veel vreetbuien (lees bijna elke dag). Doel is nu om weer dedicated op vaste momenten te eten volgens plan en zo hier ook routine in te bouwen, gewoon lekker steady aan het plan houden.
Fijn weekend!
![]()
![]()
Je hebt een mooi slank fysiek. Succes bij je nieuwe coach!Hier gebeurt nog niet heel veel spannends... Qua trainen wil ik nog steeds wachten op groen licht van de chirurg 14 november om weer te beginnen.
Ben gestopt bij m'n coach en over gestapt naar een andere. Leuke vent! Type ruwe bolster, blanke pit. Heb echt super veel zin om straks weer aan de gang te gaan.
Gisteravond maar eens naar de sportschool geweest om ff op de loopband te staan, doel is 3x pw. Kan ik weer een beetje in de routine komen als ik weer mag trainen.
Verder loop ik elke dag deftig 10k stappen.
Afgelopen donderdag woog ik 82,0kg. Kcal flink omhoog gegooid en voorlopig even niet wegen. Had op die lage kcal enorm veel vreetbuien (lees bijna elke dag). Doel is nu om weer dedicated op vaste momenten te eten volgens plan en zo hier ook routine in te bouwen, gewoon lekker steady aan het plan houden.
Fijn weekend!
![]()
![]()
Dank je! 😍 Lief van je. Het grappige is dat ik mezelf nog steeds een padje vind, ondanks dat er 20kg af is... maar dat zit waarschijnlijk meer tussen m'n oren...Je hebt een mooi slank fysiek. Succes bij je nieuwe coach!
Aaah dank je! Ja klopt, ik ben 1m90.Je ziet er goed uit! Volgens mij ben je vrij lang ofniet! We wegen bijna hetzelfde btw (vandaag 79😅). Ik zie er alleen veel zwaarder uit🤭
Ik ben benieuwd wat de weegschaal gaat vertellen. Bounty’s schijnen wel slecht te zijn😜😜Aaah dank je! Ja klopt, ik ben 1m90.
3 weken geleden voor het laatst gewogen, toen woog ik 82kg. Volgende week mag ik weer wegen. Ik heb wel het idee dat ik lichter weeg, m'n ringen en m'n broeken zitten veel losser... maar we gaan het meemaken.
Jij hebt wel echt veel meer spieren dan ik hoor! Ik las in je log dat je de cut weer aan het voorbereiden bent. Jouw kennende bijt je je daar helemaal in vast straks! Dus komt wel goed 😘
Oh echt! f**k dan ben ik de sjaak 🤣 over op chocolade pepernoten dan maar 😉Ik ben benieuwd wat de weegschaal gaat vertellen. Bounty’s schijnen wel slecht te zijn😜😜
Ik vind het allemaal vrij logisch; hoe extremer het tekort, hoe groter de kans op binges na verloop van tijd. En voor iemand van 80 kg die dagelijks 10K stappen zet en daarnaast nog krachttraining doet, kan het heel goed dat het onderhoud op 2700-2800 KCal ligt.Hoe absurd +800kcal per dag resulteert in -2,6kg in een maand.
Eens!Ik vind het allemaal vrij logisch; hoe extremer het tekort, hoe groter de kans op binges na verloop van tijd. En voor iemand van 80 kg die dagelijks 10K stappen zet en daarnaast nog krachttraining doet, kan het heel goed dat het onderhoud op 2700-2800 KCal ligt.
Klinkt goed!!! Lekker zo door dusYeah! Inmiddels een maand verder sinds start met nieuwe coach en dus ook nieuwe eetschema.
Ik ben van 1450kcal naar 2260kcal gegaan en daar waar ik eerst regelmatig eetbuien had, nu op een keer een bounty mini na, totaal geen last van gehad!
Gisteren ook mogen wegen en een verlies van 2,6kg, weeg nu 79,4kg.
Hoe absurd +800kcal per dag resulteert in -2,6kg in een maand. Moet wel zeggen dat ik ook elke dag 10k stappen zet (loopband aangeschaft) en dus ook helemaal geen eetbuien meer heb...
Nu tijd om lekker te bouwen! Sinds 2 weken weer lekker aan het ijzer hangen. Ik vind het tillen van gewicht nog wel spannend door de operatie, maar volgens de chirurg mag ik gewoon alles weer...
Al met al dus dikke prima! Fijn weekend
Thanks 💪Leuk om jou hier weer te zien dat doet me echt goed.
Goede rug!
Hee chica! Jij gaat ook enorm lekker hé! 😍