MuscleMeat

Kloontje in haar Land van Ooit

Het gaat goedkomen met jou!☺️😘

• Topic Starter Topic Starter
Hier gebeurt nog niet heel veel spannends... Qua trainen wil ik nog steeds wachten op groen licht van de chirurg 14 november om weer te beginnen.

Ben gestopt bij m'n coach en over gestapt naar een andere. Leuke vent! Type ruwe bolster, blanke pit. Heb echt super veel zin om straks weer aan de gang te gaan.

Gisteravond maar eens naar de sportschool geweest om ff op de loopband te staan, doel is 3x pw. Kan ik weer een beetje in de routine komen als ik weer mag trainen.
Verder loop ik elke dag deftig 10k stappen.

Afgelopen donderdag woog ik 82,0kg. Kcal flink omhoog gegooid en voorlopig even niet wegen. Had op die lage kcal enorm veel vreetbuien (lees bijna elke dag). Doel is nu om weer dedicated op vaste momenten te eten volgens plan en zo hier ook routine in te bouwen, gewoon lekker steady aan het plan houden.

Fijn weekend!

20241102_091028.jpg
20241101_202818.jpg

Hi babe, ik zou je kcals niet ineens flink omhoog gooien, denk ook niet dat je coach dat zal zeggen.
verhoog eerst met 200kcals ed, en kijk aan hoe dat gaat. zorg dat je voldoende vetten binnen krijgt. Je hebt idd nu een mooi slank lichaam. mooie start om wat massa te bouwen, al;s dat je wens is.

Succes 💪

Hier gebeurt nog niet heel veel spannends... Qua trainen wil ik nog steeds wachten op groen licht van de chirurg 14 november om weer te beginnen.

Ben gestopt bij m'n coach en over gestapt naar een andere. Leuke vent! Type ruwe bolster, blanke pit. Heb echt super veel zin om straks weer aan de gang te gaan.

Gisteravond maar eens naar de sportschool geweest om ff op de loopband te staan, doel is 3x pw. Kan ik weer een beetje in de routine komen als ik weer mag trainen.

Afgelopen donderdag woog ik 82,0kg. Kcal flink omhoog gegooid en voorlopig even niet wegen. Had op die lage kcal enorm veel vreetbuien (lees bijna elke dag). Doel is nu om weer dedicated op vaste momenten te eten volgens plan en zo hier ook routine in te bouwen, gewoon lekker steady aan het plan houden.

Fijn weekend!

20241102_091028.jpg
20241101_202818.jpg
Kijk daar is de tijger!

Heel veel succes bij je nieuwe coach en die 2000kcal kan jij wel hebben met je lengte en hoeveelheid bewegen🤗

Succes Kloontje💪

Fijn weekend!

20241102_091028.jpg
20241101_202818.jpg
Je hebt een mooi slank fysiek. Succes bij je nieuwe coach!

Je hebt een mooi slank fysiek. Succes bij je nieuwe coach!
Dank je! 😍 Lief van je. Het grappige is dat ik mezelf nog steeds een padje vind, ondanks dat er 20kg af is... maar dat zit waarschijnlijk meer tussen m'n oren...

Het niet wegen vind ik tot nu toe het lastigste 🤣 elke ochtend kijk ik naar die weegschaal en moet ik mezelf bedwingen... zit zo in m'n systeem. Maar tot nu toe gaat het goed, een weekje bezig nu 💪

Liefs x

Laatst bewerkt:
Je ziet er goed uit! Volgens mij ben je vrij lang ofniet! We wegen bijna hetzelfde btw (vandaag 79😅). Ik zie er alleen veel zwaarder uit🤭

Je ziet er goed uit! Volgens mij ben je vrij lang ofniet! We wegen bijna hetzelfde btw (vandaag 79😅). Ik zie er alleen veel zwaarder uit🤭
Aaah dank je! Ja klopt, ik ben 1m90.
3 weken geleden voor het laatst gewogen, toen woog ik 82kg. Volgende week mag ik weer wegen. Ik heb wel het idee dat ik lichter weeg, m'n ringen en m'n broeken zitten veel losser... maar we gaan het meemaken.

Jij hebt wel echt veel meer spieren dan ik hoor! Ik las in je log dat je de cut weer aan het voorbereiden bent. Jouw kennende bijt je je daar helemaal in vast straks! Dus komt wel goed 😘

Aaah dank je! Ja klopt, ik ben 1m90.
3 weken geleden voor het laatst gewogen, toen woog ik 82kg. Volgende week mag ik weer wegen. Ik heb wel het idee dat ik lichter weeg, m'n ringen en m'n broeken zitten veel losser... maar we gaan het meemaken.

Jij hebt wel echt veel meer spieren dan ik hoor! Ik las in je log dat je de cut weer aan het voorbereiden bent. Jouw kennende bijt je je daar helemaal in vast straks! Dus komt wel goed 😘
Ik ben benieuwd wat de weegschaal gaat vertellen. Bounty’s schijnen wel slecht te zijn😜😜

Yeah! Inmiddels een maand verder sinds start met nieuwe coach en dus ook nieuwe eetschema.
Ik ben van 1450kcal naar 2260kcal gegaan en daar waar ik eerst regelmatig eetbuien had, nu op een keer een bounty mini na, totaal geen last van gehad!
Gisteren ook mogen wegen en een verlies van 2,6kg, weeg nu 79,4kg.

Hoe absurd +800kcal per dag resulteert in -2,6kg in een maand. Moet wel zeggen dat ik ook elke dag 10k stappen zet (loopband aangeschaft) en dus ook helemaal geen eetbuien meer heb...

Nu tijd om lekker te bouwen! Sinds 2 weken weer lekker aan het ijzer hangen. Ik vind het tillen van gewicht nog wel spannend door de operatie, maar volgens de chirurg mag ik gewoon alles weer...

Al met al dus dikke prima! Fijn weekend

Hoe absurd +800kcal per dag resulteert in -2,6kg in een maand.
Ik vind het allemaal vrij logisch; hoe extremer het tekort, hoe groter de kans op binges na verloop van tijd. En voor iemand van 80 kg die dagelijks 10K stappen zet en daarnaast nog krachttraining doet, kan het heel goed dat het onderhoud op 2700-2800 KCal ligt.

Ik vind het allemaal vrij logisch; hoe extremer het tekort, hoe groter de kans op binges na verloop van tijd. En voor iemand van 80 kg die dagelijks 10K stappen zet en daarnaast nog krachttraining doet, kan het heel goed dat het onderhoud op 2700-2800 KCal ligt.
Eens!

Fijn toch dat je blijkbaar veel meer kan eten!
Yeah! Inmiddels een maand verder sinds start met nieuwe coach en dus ook nieuwe eetschema.
Ik ben van 1450kcal naar 2260kcal gegaan en daar waar ik eerst regelmatig eetbuien had, nu op een keer een bounty mini na, totaal geen last van gehad!
Gisteren ook mogen wegen en een verlies van 2,6kg, weeg nu 79,4kg.

Hoe absurd +800kcal per dag resulteert in -2,6kg in een maand. Moet wel zeggen dat ik ook elke dag 10k stappen zet (loopband aangeschaft) en dus ook helemaal geen eetbuien meer heb...

Nu tijd om lekker te bouwen! Sinds 2 weken weer lekker aan het ijzer hangen. Ik vind het tillen van gewicht nog wel spannend door de operatie, maar volgens de chirurg mag ik gewoon alles weer...

Al met al dus dikke prima! Fijn weekend
Klinkt goed!!! Lekker zo door dus

Ladies en gentlemen, de b*ch is back 💪😍

Nog steeds lekker bezig hier... uiteindelijk nog gezakt tot 75,8kg en sinds een maandje weer wat aan het uppen. Zit op dit moment op 2200kcal en dat bevalt prima! Ik voel me al wel een padje, maar volgens m'n coach moet ik niet zeiken 🤣 want ook al neemt het getal op de weegschaal toe, volgens hem valt het chubiness gehalte 🐷 nog mee.

Training gaat ook prima! Op dit moment 3 keer pw. Ik zou echt wel vaker willen, maar wil ook niet te veel 'moeten', want daar ga ik ontzettend slecht op.... Balans blijft daarin het toverwoord geloof ik 😉

Bij het thuisfront is het ook wel rustig! Het lijkt er echt op dat we in wat rustiger vaarwater zitten en we weer wat meer vooruit kunnen kijken. 🥰

Nou ja en een vage sheep update aangezien ik niet echt goed foto's van m'n achterkant kan maken...
20250528_114853.jpg

Leuk om jou hier weer te zien dat doet me echt goed.

Goede rug!

Terug
Naar boven