LJ
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 543
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 57kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat jij het fijnst vind werken, zolang het voor jou duidelijk is. Dat is het belangrijkste.Ff een leuk beginners vraagje;
Log je de gewichten per kant of in totaal?
Bij hip thrust en squat bv, als er aan 1 kant 50 hangt log je dan 50 of 100?
Als ik een barbell gebruik noteer ik het totale gewicht van de schijven + de stang (de stang is meestal 20kg, sommige stangen bij mijn sportschool zijn 15kg).Ff een leuk beginners vraagje;
Ik log;Ff een leuk beginners vraagje;
Hebben 3 verschillende hier. 5-7-10. Dus dat iedere ez-bar 10kg is is onzin.
Serieus ? Wist ik niet, ken maar 1 maat.Hebben 3 verschillende hier. 5-7-10. Dus dat iedere ez-bar 10kg is is onzin.
Hebben er hier eentje die extreem gekruld is, dat je bijna aan het hammer curlen bent. Eentje met het normale ez-bar patroon dat doorloop tot het midden (7kg) en eentje met het ez-bar patroon dat stopt voor het midden, dus recht is in het midden (10kg)Alles wat Marty zegt, maar let wel op of de bb idd 20kg is.Barbell oefeningen: totaal gewicht. Dus alles wat er aan hangt + 20kg bar.
@Henk123456 doet vaak dingen voor een ander, echte gever.Ga je serieus loggen in een topic die iemand anders voor je heeft aangemaakt?![]()
Dit!Ga je serieus loggen in een topic die iemand anders voor je heeft aangemaakt?![]()

Ja leuk maar ik had een stang in de gym die zelfde groote/dikte had als een 20kg barbell maar die was 15Alles wat Marty zegt, maar let wel op of de bb idd 20kg is.
Die 20kg is een standaard bb, maar een vrouwenstang of kortere of weetikveel kan anders zijn. Als je consequent dezelfde stang gebruikt maakt het niet zo heel veel uit.
-5kg op bench...Wordt aangegeven op de zij kantJa leuk maar ik had een stang in de gym die zelfde groote/dikte had als een 20kg barbell maar die was 15-5kg op bench...

Nope, alleen t kut merk. Heb nou toch n homegym dus no problemo

Is toch geen probleem je moet elkaar verder helpen. Niet iedereen is even handig.Ga je serieus loggen in een topic die iemand anders voor je heeft aangemaakt?![]()
Ja precies ben echt een goed mens@Henk123456 doet vaak dingen voor een ander, echte gever.
Ga je serieus reageren in een log die door iemand anders voor iemand is aangemaakt?Ga je serieus loggen in een topic die iemand anders voor je heeft aangemaakt?![]()