LJ
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 543
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 57kg
Neen.@Lies Maak ff een eigen Log aan als je een Log wilt bijhouden, in deze sectie https://forum.bodybuilding.nl/fora/training-dagboeken.219/
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen.@Lies Maak ff een eigen Log aan als je een Log wilt bijhouden, in deze sectie https://forum.bodybuilding.nl/fora/training-dagboeken.219/
)Squats los niet in de smith machine.
Ass to the grass squatten geeft jouw wat je wil.
gooi die leg curl eruit en doe romian deadlift en of lunges.
Waarom doe je hyper extensions bij benen?
fitguide.nl
fixed@Henk123456 doet vaak dingen voor een ander, echteraadzaadgever.
GetsieIs niet eng vraag dan in de gym of een instructeur je helpt.
Aangezien je gaat loggen heb ik het toch maar verplaatst.Ff opgezocht wat een stang bij basic fit weegt, neem altijd een grote:
![]()
Vrijdag workout:
WA 5 minuten traplopen
Hip thrust:
Inclusief stang gewicht afgerond naar 10 en gewicht in totaal aan halterschijven opgeteld;
12 x 122,6
2 x 10 x 125
23 x 95
Hyperextension:
3 x 15 x 20
20 x 15
Squat Machine (diep zoals @Henk123456 adviseert)
15 x 20
12 x 25
10 x 30
15 x 20
Frogpumps
55 x 15
45 x 15
35 x 15
35 x 15
Leg curl zittend:
12x 27
12 x30
Erna weer 15 minuten traplopen..
Totaal 18 sets en 6 activiteiten.
Oke, maar hoef niets opnieuw te openen toch?Aangezien je gaat loggen heb ik het toch maar verplaatst.
Neen, je kunt gewoon hier verder. De titel kan eventueel nog aangepast worden.
Nee hoor is goed zo, tnxNeen, je kunt gewoon hier verder. De titel kan eventueel nog aangepast worden.
Dit zijn de enige twee dagen dat je LB traint? If so, dan ontbreekt er wel het één en het ander imo.Ff opgezocht wat een stang bij basic fit weegt, neem altijd een grote:
![]()
Vrijdag workout:
WA 5 minuten traplopen
Hip thrust:
Inclusief stang gewicht afgerond naar 10 en gewicht in totaal aan halterschijven opgeteld;
12 x 122,6
2 x 10 x 125
23 x 95
Hyperextension:
3 x 15 x 20
20 x 15
Squat Machine (diep zoals @Henk123456 adviseert)
15 x 20
12 x 25
10 x 30
15 x 20
Frogpumps
55 x 15
45 x 15
35 x 15
35 x 15
Leg curl zittend:
12x 27
12 x30
Erna weer 15 minuten traplopen..
Totaal 18 sets en 6 activiteiten.

Misschien kun je een keer met @Lies gaan trainen als ze dat aandurft?Dit zijn de enige twee dagen dat je LB traint? If so, dan ontbreekt er wel het één en het ander imo.
Frog pumps is een waardeloze oefening, die zou ik er persoonlijk uithalen.
Zou de hyperextension ook eerder ergens achteraan zetten zodat je de meeste energie hebt voor HT en SQ. Ik doe die meestal als laatste als ik hem in m'n schema steek.
Hip thrust doe je op zo'n machine?
Als we jou niet hadden hadden we wel een anderIk heb het maar weer geregeld. Wat moeten jullie toch zonder mij?
Tnx voor feedback! Ik ga er wat mee doen.Dit zijn de enige twee dagen dat je LB traint? If so, dan ontbreekt er wel het één en het ander imo.
Frog pumps is een waardeloze oefening, die zou ik er persoonlijk uithalen.
Zou de hyperextension ook eerder ergens achteraan zetten zodat je de meeste energie hebt voor HT en SQ. Ik doe die meestal als laatste als ik hem in m'n schema steek.
Hip thrust doe je op zo'n machine?
En wie gaf je de porIk heb het maar weer geregeld. Wat moeten jullie toch zonder mij?

bedoel je niet met de smith machine? want anders is het heel lastig om 122,6kg te ladenHT niet met machine maar grote halterstang op de grond.