AndroidHealthClinic

Lies trainingsschema

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Blijkbaar meer trek op rustdagen :roflol:
By the way, voer bestaat alleen uit Havermoutpap, 2x fruit, genoeg groente, kip, rund, brood/wrap/rijst/pasta. Eet uitsluitend gezond.

Kan ik met bovenstaande voedingsschema (meer) billen kweken denken jullie?
Dan zou ik echt elke dag even een paar uur in de potgrond gaan staan, met 200cc Pokon.

• Like
Waarderingen: LJ
  • Topic Starter Topic Starter
bedoel je niet met de smith machine? want anders is het heel lastig om 122,6kg te laden
Log ik de kilo's verkeerd?
Gebruik 1 stang van 10 kilo en hang hieraan per kant 56,3 kilo

1658568606721.png

Relax @Lies het komt allemaal wel goed er is hier genoeg professionele hulp.
Probeer zo min mogelijk de smith machine te gebruiken en probeer een keer te trainen met een van de dames van het forum hier.
Los squatten gaat jouw echt vele malen meer rendement opleveren als in de smith machine.

• Love
Waarderingen: LJ
Euh

Niet.

Is dit dan gewoon het eind resultaat?

Als ik niet meer wil aankomen?

Vergeef me mijn beginners stupiditeit.
Als beginner kun je zeker spiermassa opbouwen zonder in een calorie overschot te zitten.
Neem bijvoorbeeld iemand die te dik is, vet verliezen en spiermassa opbouwen op hetzelfde moment geeft als resultaat meer spiermassa, terwijl het lichaamsgewicht stabiel is of zelfs afneemt (minder kilo’s vet, meer kilo’s aan spier). Aangezien jij relatief weinig lichaamsvet hebt op het moment zal je al snel een plafond bereiken op je huidige lichaamsgewicht. Die spiermassa die je wil hebben (neem ik aan) weegt nou eenmaal wat :).

Wil je echt significante resultaten zien zal je naar mijn mening toch echt wat zwaarder moeten gaan worden. En dat hoeft niet te betekenen dat je taille meegroeit, dat kun je prima beperken door een klein overschot te hanteren en erg traag aan te komen.

Pas maar op, vertel het zo tegen Guiseppe en John :p
Doe maar als je wil weten wie ik ben is het heel simpel Giuseppe bellen en vragen.

Welke John ik ken er meerdere van Deiana de oude instructeur John heb ik ook nog regelmatig contact mee.

Maar ik zit er aan te denken om jouw op een bed vast te binden en dan Stella op te halen met een takelwagen en bovenop je te laten zakken.
( No shit die weegt nu minimaal 200 plus)

Euh

Niet.

Is dit dan gewoon het eind resultaat?

Als ik niet meer wil aankomen?

Vergeef me mijn beginners stupiditeit.
Je wil je kont iets ronder en groter als ik het goed begrijp daarvoor zul je toch weer iets moeten aankomen.
Waarschijnlijk zullen de rest van je benen ook iets mee gaan groeien is dat een groot probleem?

Anders Brazilian buttlift ken je dat?

Doe maar als je wil weten wie ik ben is het heel simpel Giuseppe bellen en vragen.

Welke John ik ken er meerdere van Deiana de oude instructeur John heb ik ook nog regelmatig contact mee.

Maar ik zit er aan te denken om jouw op een bed vast te binden en dan Stella op te halen met een takelwagen en bovenop je te laten zakken.
( No shit die weegt nu minimaal 200 plus)
Ik moest voor straf met Stella in de kelder, als ik niet diep genoeg squatte

Ik moest voor straf met Stella in de kelder, als ik niet diep genoeg squatte
Hahaha ja ik denk dat ze nu niet meer in de kelder past het was echt een klerewijf die Stella.
Groepslessen geven terwijl ze op het podium zat met haar vette reet jezus Christus was geen gezicht.
Ondertussen dronk ze ook nog een AAtje en ging ze s'avonds lasagne en pizza bestellen bij de Italiaan.

Als beginner kun je zeker spiermassa opbouwen zonder in een calorie overschot te zitten.
Neem bijvoorbeeld iemand die te dik is, vet verliezen en spiermassa opbouwen op hetzelfde moment geeft als resultaat meer spiermassa, terwijl het lichaamsgewicht stabiel is of zelfs afneemt (minder kilo’s vet, meer kilo’s aan spier). Aangezien jij relatief weinig lichaamsvet hebt op het moment zal je al snel een plafond bereiken op je huidige lichaamsgewicht. Die spiermassa die je wil hebben (neem ik aan) weegt nou eenmaal wat :).

Wil je echt significante resultaten zien zal je naar mijn mening toch echt wat zwaarder moeten gaan worden. En dat hoeft niet te betekenen dat je taille meegroeit, dat kun je prima beperken door een klein overschot te hanteren en erg traag aan te komen.
Wat voor plafond? dat ik geen hogere gewichten kan trainen?

Wat is traag aankomen?
En ik zal me dus ook moeten wegen wat ik eigenlijk helemaal niet wil...

Ik denk dat ik hier tegen mijn eigen plafond/muur aanloop !!!

1658571609322.png

Hahaha ja ik denk dat ze nu niet meer in de kelder past het was echt een klerewijf die Stella.
Groepslessen geven terwijl ze op het podium zat met haar vette reet jezus Christus was geen gezicht.
Ondertussen dronk ze ook nog een AAtje en ging ze s'avonds lasagne en pizza bestellen bij de Italiaan.
Hoe durft ze een AA te drinken !!!!! :headbang:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven