Fitness Seller

Life's gonna give me another set

• Topic Starter Topic Starter
training van donderdag (was ze er vergeten opzetten)
deadlift 1x10 70kg
lunges 3x10 met 15kg
incline bench 3x10 60kg
upright row 3x10 40kg --
close grip bench press 3x10 55kg Zwaaaaaar!
dumbell curl 3x10 5kg

Training van vandaag:
Squat 3x10 67,5kg
Bench press 3x10 62,5kg Opnieuw VPR, ging raar maar waar makkelijker als vorige keer ???
BOR 3x10 52,5kg
Military press 3x10 45kg
dips 3x10
curls 3x10 20kg
calf raise3x10 40kg

Dit was dus in principe de laatste training dat ik verhoogd heb in gewicht. Vanaf volgende week begint mijn deload. Die ga ik richten naar een 5x5 schema dat ik wil gaan doen waar deze gewichten mijn startgewichten zullen zijn.
Waarschijnlijk betekend dit dat ik bij de grote drie rond de 40kg zal beginnen.

Alright, goed bezig!

Gewicht, 86,1.
Vetpercentage ga ik morgen meten, want ik ben het vergeten deze morgen.
Aan mijn benen te zien sta ik weer ietsjes droger, behalve mijn buik die maar niet droger wil worden :-(
Sixpack is echter wel een beetje zichtbaar, maar het doel was dan ook om volgende zomer op scherp te staan.
Waarschijnlijk bulk ik nu tot maart volgend jaar ongeveer en dan over naar een cut voor de zomer. Volgende zomer hoop ik ergens op een tien procent te staan.
Nog 1 laatste week trouwens voor ik op vakantie ga. Ik kijk wel al enorm uit naar de bulk. Ik heb nog nooit een cleanbulk gedaan, dus ik vraag mij af hoe het mij zal afgaan.

Gewicht vanmorgen: 84,2
vetpercentage: 11,8 ongeveer maar aangezien ik geen pro ben tel ik hier een percent bij, dus 13

Al bij al zeer tevreden over het resultaat. Deze week jammer genoeg niet kunnen trainen door ziekte.
Morgen begint mijn vakantie en ik zal waarschijnlijk nog 1 keer trainen voor ik vertrek.
Hierna start ik een nieuwe log, aangezien ik ga cleanbulken.
ik ben er nog altijd niet uit of ik voor 5x5 ga of voor een split.
Ik heb ooit een 5x5 gedaan en heb daar goeie gains op gehaald dus vermoedelijk zal het dit worden.
De link naar mijn nieuwe log post ik hier nog na de vakantie.

Terug
Naar boven