LightO
Cool Novice
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 16%
Wat bedoel je met stil houden? Je bovenarmen hou je recht omhoog, dat wel. Maar als je bedoelt dat je er ook voor moet zorgen dat je ellebogen evenwijdig moeten blijven aan elkaar... volgens mij moet dit niet. Meer nog dat lukt me zelf biomechanisch met geen enkel gewicht om ze stil evenwijdig aan elkaar te houden. Zou harpep of clubber hun mening wel eens over horen, maar instinctief zou ik denken dat dit niet hoeft. Het is het buigen van je ellebogen, totdat je tris helemaal gerokken of concentrisch zijn, dat van belang is. Volgens mij kan je zo ook volledig rekken wanneer je ellebogen niet evenwijdig van elkaar blijven.
Ik bedoelde ook de bovenarmen stil en recht omhoog te houden (niet de ellebogen geen idee hoe ik daar bij kom
) Want merk hoe zwaarder ik ga hoe sneller ze mee willen bewegen. Maar als ik mijn bovenarmen niet goed stil hou voel ik ook me triceps niet zo branden terwijl als ik ze wel echt stil houd dan voel je het goed
.Vind alleen bij Closegrip bench dat ik mijn triceps totaal niet voel maar meer aan de voorkant schouders. Weet jij misschien hoe ik dit kan? Heb ook altijd verzuurde schouderkop (anterior) na deze oefening, ik weet dat je deze zowiezo bij bankdrukken veel mee gebruikt maar ik heb het bij closegrip veel erger dan bij gewone benchpress.

. Smiddag's gelukkig geen buikpijn meer en ook diarree gestopt maar voel me al hele dag beetje slap.

PR
PR
)

.
)
.