Los van mijn schouder training gooi ik altijd even deze mix van 3 aan het einde er tegen aan.
doe ik meestal 3x
YouTube - little big man schoulder training 2
YouTube - little big man schoulder training
Moet toegeven deze filmpjes zijn van een maand terug.
Deze onderste foto is van het weekend genomen.
Zoals je kan zien groeit me nek ook mee.. die begint ook een v-vorm te krijgen hahah.
En ja ik werk dagelijks met photoshop.
En nee ik heb deze foto niet bewerkt.
Ik heb o.a op de rug verloren.
Dat wil ik next time even rechtzetten vandaar ik nu 2x per week me rug probeer aan te pakken.
Denk dat ik wel op schema zit qua rug.
Zo begon in ook in de barbarians die nu ultimate fitness heet van ed van amsterdam
Me gewicht zit nu 81-82 kilo bij de lengte van 1:55m
Ik zit nu ook in de kuur.
Maar wil er even vanaf straks.
hoop nog voor het einde even de 85 kilo aan te tikken.
Zodat ik dan kan werken aan de minimale terug val en dan de volgende wedstrijd in het vizier nemen en dan met de juiste schema's en pindakaas spullen tussen de 85-90 op de wedstrijd te komen.
Het is moeilijk het bovenstaande.. zeker omdat ik nu merk dat ik soms moeite heb met veters strikken.
en vaak genoeg mijn vrouwtje moet aanspreken bij het uittrekken van natte t-shirts die ik vorig jaar had aangeschaft en iedereen me vroeg of ik een tent had meegenomen.
Nadat de dokter voor vampier had gespeel en wel een liter bloed had afgenomen voor mijn testresultaten.. en na een bange aantal weken heb ik te horen gekregen dat alle organen en hormomen werken naar behoren.
Echter was de testosteron gehalte van een normaal mens 8-28
en die van mij boven de 52...

.
Dat verklaard een hoop waarom mijn vriendin soms verstoppertje speeld als ik op liefdes pad ben.
heheheh.
die 85-90 wedstrijd gewicht is voor nu een illusie.
maar ik kan me nog goed heugen dat ik nederlands kampioen judo -20 werd tot 55 kilogram en de gros mij melde nooit zwaarder te worden dan 60 kilo heb ik ze met die 82 van nu het tegendeel bewezen.
Dat laat maar zien dat waar een wil is is een weg.
En als het niet morgen is, nog overmorgen dan wel die dag erop.
Ik praat graag eerlijk over mijn belevingen en zoals je ziet post ik ook gewoon foto's filmpjes en wat prive teksten.
Hopelijk hebben sommige er wat aan.
Ik ga nog even een schepje er boven op doen!
Tot snel
little B man