AndroidHealthClinic

Little F's Log

Sterke shit indeed voor je leeftijd! Voor je 18e heb je makkelijk die 100kg!

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag toch even langs geweest en 40 min. cardio op crosstrainer gedaan.

Training van vandaag:

Kuiten & Rug:
Standing Calf Raise:
20 x 50
20 x 60
20 x 70
7 x 80
12 x 80

Seated Calf Raise:
15 x 25
10 x 25
hier kreeg ik kramp in mijn voet, ik had van die loopschoenen aan, en door die gel kon ik mijn voet niet echt goed plaatsen en ben maar gestopt, volgende week andere schoenen aantrekken

Pull-ups:
10 x BW
6 x BW
7 x BW
6 x BW
10 x BW-10
10 x BW-15

hehe was wel goed, verbeteren elke week wat :)

Lat Pulldown:
12 x 35
10 x 38
12 x 38
12 x 40
10 x 40

DB Row:
10 x 20
10 x 22
10 x 22
10 x 22
10 x 22
8 x 24

BOR:
10 x 40
12 x 40
15 x 50
15 x 55
12 x 60

15 min. HIIT Cardio Fiets

Laatst bewerkt:
Nice training!

Ik zou op die Pull-UP gewoon setjes proberen te maken met je BW. Ook al doe je maar met het laatste setje 5 of 4 reps, is toch beter dan dat je het met -15kg doet.

Nice training!

Ik zou op die Pull-UP gewoon setjes proberen te maken met je BW. Ook al doe je maar met het laatste setje 5 of 4 reps, is toch beter dan dat je het met -15kg doet.

Thx! ;)

Ja zal ik doen, er kwam er elke week een setje bij, nu is het wel tijd om volledig over te schakelen, ik heb wel nog geen complete rustfase beneden, maar als ik dit zou doen haal ik er niet veel reps uit. Dat zal later wel gebeuren.

Echt waar mijn complimenten voor je doorzettingsvermogen. Je bent super bezig:):)

lekkere training

persoonlijk zou ik of voor een db row kiezen , of voor een bb row
misschien een deadlift of een rackpull erin
goeie training F

persoonlijk zou ik of voor een db row kiezen , of voor een bb row
misschien een deadlift of een rackpull erin
goeie training F

bedank! ;)
Deadlift ging er even uit ivm met mijn onderrug maar normaal steek ik die er volgende week terug in ;)
Ik denk dan dat ik voor db row ga, of eventueel per week afwisselen?

Ik had even voor wat te proberen met m'n onderrug een paar reps gedeadlift maar ik stond toevallig in profiel tegenover de spiegel en ik zag dat mijn rug bol was :o:o
is direct de verklaring van de pijn in mijn onderrug.
ik dacht nochtans dat hij hol was, niet dus.
Nuja, die uitvoering dus nog goed krijgen en dan knallen ;)

Je moet kijken of je je onderrug zoveel mogelijk kan blokken.

Ja, ik ben nu voor de 3de keer weer gewoon nu die uitvoering aan het proberen.
Het lukt wel, maar ik merk dat op het onderste stuk, mijn rug sowieso bol gaat, ook omdat ik hem laag moet nemen, barbell is maar 10 cm van de grond.
Dus als ik hem laat zakken gaat mijn rug ook nog bol.

Mss even filmpje maken?

Waarvoor staat hij maar 10cm van de grond, heb je geen standaard 20kg schijven?

Mss even filmpje maken?

Waarvoor staat hij maar 10cm van de grond, heb je geen standaard 20kg schijven?

Er zijn geen olympische bars, en er is ook niet echt plaats om te deadliften, toch wil ik het doen.
Ik doe dit nu met kleine barbells, en de schijven daarvoor zijn van die metalen, 30 mm gok ik? Geen ervaring, ze zijn dus in elk geval een heel stuk kleiner.
Nu mijn uitvoering zit nu wel ongeveer goed.
Zelfs als ik nu heel vroeg ga en de oly bar zou nemen van de BP dan is 60 kg dan niet te veel om de eerste keer de uitvoering goed te krijgen?

Nee 60kg is niet erg veel, zo leer je ook meteen de goeie manier waarop je hem kan pakken. Helpt je ook weer om je rug wat beter te krijgen.

Jat gewoon die van de bench inderdaad en doe aan beide kanten 20kg. Anders als je dat echt niet wilt kan je op die 30mm bar daaronder nog wat schijven legen net zolang tot dat jij denkt dat hij hoog genoeg is.

Nee 60kg is niet erg veel, zo leer je ook meteen de goeie manier waarop je hem kan pakken. Helpt je ook weer om je rug wat beter te krijgen.

Jat gewoon die van de bench inderdaad en doe aan beide kanten 20kg. Anders als je dat echt niet wilt kan je op die 30mm bar daaronder nog wat schijven legen net zolang tot dat jij denkt dat hij hoog genoeg is.

Ok, bedankt! ;)
Als ik de beweging goed uitvoer zoals nu voel ik nog altijd wat stress op mijn onderrug maarja komt wel goed.
Zaterdag eens proberen! ;)

Terug
Naar boven