Fitness Seller

Little F's Log

Mooi man! En van dat brood, niet mee inzitten :p. Ik moest vroeger op school ook altijd gewoon warm eten, en dat waren dan de ene keer frieten, de andere keer vettig vlees, whatever, gewoon binnenspelen die handel en dan hard gaan trainen :p, je wordt er groot van :D . Ik deed er wel nog een goed deel cardio bij ook... :p.

Mooi man! En van dat brood, niet mee inzitten :p. Ik moest vroeger op school ook altijd gewoon warm eten, en dat waren dan de ene keer frieten, de andere keer vettig vlees, whatever, gewoon binnenspelen die handel en dan hard gaan trainen :p, je wordt er groot van :D . Ik deed er wel nog een goed deel cardio bij ook... :p.

Heb je zijn beginpost gezien, waar hij vandaan komt:(. wel eerst lezen en dan oplossingen geven:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Haha idd, als ik niet zo hard op me voeding let komt dat vet er snel aan ;)

Heb je zijn beginpost gezien, waar hij vandaan komt:(. wel eerst lezen en dan oplossingen geven:rolleyes:

Mooi toch dat ik precies uit dezelfde situatie kom dan :).

Ik blijf bij mijn mening :p, gewoon 3-4x pw gaan hardlopen en dan zullen die schoolmaaltijden hem echt geen kwaad doen.

Mooi toch dat ik precies uit dezelfde situatie kom dan :).

Ik blijf bij mijn mening :p, gewoon 3-4x pw gaan hardlopen en dan zullen die schoolmaaltijden hem echt geen kwaad doen.

Maar ik ben wel blij dat er andere mensen zijn die ook uit die situatie komen ;) houd me gemotiveerd om ook aan zo'n laag vp te komen als jou!

Aan je foto's is het niet te zien:cool:.

Thx :). Binnen 3 jaar zal het aan Freff zijn foto's ook niet meer te zien zijn :D. Het is nu trouwens eigenlijk al niet meer te zien.

Ik herken me gewoon erg goed in zijn verhaal, ik was iig identiek. Hij is er zelfs nog wat vroeger bij dan mij :p.

Uit mijn ervaring kan ik alleen zeggen dat cardio voor ons, zijnde de endo-types, zowat het handigst/ het meest efficiënt is. Vooral onder de vorm van lopen/hardlopen dan. Dat in combinatie met KT natuurlijk :).

Anyway , ik volg je iig!

Btw ik weet niet of je ook last hebt van een laag zelfvertrouwen door het dikker geweest te zijn? Moet wel zeggen dat dat iets is wat helaas een stuk langer blijft hangen. Hopelijk heb je er iig geen last van :).

Laatst bewerkt:
Thx :). Binnen 3 jaar zal het aan Freff zijn foto's ook niet meer te zien zijn :D. Het is nu trouwens eigenlijk al niet meer te zien.

Ik herken me gewoon erg goed in zijn verhaal, ik was iig identiek. Hij is er zelfs nog wat vroeger bij dan mij :p.

Uit mijn ervaring kan ik alleen zeggen dat cardio voor ons, zijnde de endo-types, zowat het handigst/ het meest efficiënt is. Vooral onder de vorm van lopen/hardlopen dan. Dat in combinatie met KT natuurlijk :).

Anyway , ik volg je iig!

Btw ik weet niet of je ook last hebt van een laag zelfvertrouwen door het dikker geweest te zijn? Moet wel zeggen dat dat iets is wat helaas een stuk langer blijft hangen. Hopelijk heb je er iig geen last van :).

Bedankt man, ik heb idd wel een laag zelfvertrouwen, zelfs nu ik eig eerlijk kan zeggen, dat ik er wss nu al beter uit zie dan 70 % dan mijn vrienden, maar als we dan, bv zwemmen of strand ofzo, dan voel ik me echt ng altijd dik, dat gevoel blijft wel...

Wacht maar tot al die dames langskomen enne HAI:):)

Bedankt man, ik heb idd wel een laag zelfvertrouwen, zelfs nu ik eig eerlijk kan zeggen, dat ik er wss nu al beter uit zie dan 70 % dan mijn vrienden, maar als we dan, bv zwemmen of strand ofzo, dan voel ik me echt ng altijd dik, dat gevoel blijft wel...

Yup heb ik ook erg zwaar. Kom ook niet altijd even zelfzeker over daardoor vooral naar vrouwen toe dan. Het is iets waar ik moeite mee blijf hebben.

Haha , thx :D. Het is gewoon moeilijk uit te leggen, Freff weet wss wel waarover ik het heb. Als je ooit dik bent geweest dan is de angst om terug zo te worden erg groot. En het weinige zelfvertrouwen dat je had toen je dik was is er niet zomaar terug als je je vet kwijt bent en wat spieren bijwint.

Het betert wel iig :). Maar ergens blijft het altijd zitten, nu ik vind dat je dat dan best positief benut, daardoor blijven we ook aan sport/KT/BB'ing doen en het zorgt er ook voor dat ik me bevoorbeeld totaal niet beter voel dan een ander omdat ik aan KT doe. Integendeel :). Bescheidenheid is geen slechte eigenschap iig, alleen staat dat soms het zelfvertrouwen wat in de weg.

Yup heb ik ook erg zwaar. Kom ook niet altijd even zelfzeker over daardoor vooral naar vrouwen toe dan. Het is iets waar ik moeite mee blijf hebben.

Jou vp is nu echt wel laag ondertussen man ;)
Op die fotos in je OP van je log zie je zelfs ribben man, ecto! :p

Haha , thx :D. Het is gewoon moeilijk uit te leggen, Freff weet wss wel waarover ik het heb. Als je ooit dik bent geweest dan is de angst om terug zo te worden erg groot. En het weinige zelfvertrouwen dat je had toen je dik was is er niet zomaar terug als je je vet kwijt bent en wat spieren bijwint.

Het betert wel iig :). Maar ergens blijft het altijd zitten, nu ik vind dat je dat dan best positief benut, daardoor blijven we ook aan sport/KT/BB'ing doen en het zorgt er ook voor dat ik me bevoorbeeld totaal niet beter voel dan een ander omdat ik aan KT doe. Integendeel :). Bescheidenheid is geen slechte eigenschap iig, alleen staat dat soms het zelfvertrouwen wat in de weg.

Ik weet idd wat je bedoelt, het is nu voor mij al heel wat om zeg maar om 4 uur kip met wat boterhammen of rijst binnen te spelen, vroeger zou ik dat nooit gedaan kunnen hebben. Maar nu zit ik op een punt dat ik vind dat ik genoeg vermagerd ben en nu verder kan met massa opbouwen in combinatie met cardio om toch nog verder dat vp omlaag te krijgen.

Training ging redelijk vandaag, pull-ups ben ik nog altijd bezig aan het leren, eerste 3 sets waren gewoon aan een bar, de andere met vermindering.
Ben begonnen met kuiten omdat ik weet dat ik na mijn rug geen zin meer heb om nog mijn kuiten aan te pakken.
Die seated en standing heb ik op een andere manier als normaal gedaan, seated ben ik nog niet tevreden mee en daar ga ik nog een andere manier voor zoeken, misschien ook in smith zoals de standing.

Kuiten en Rug:
Seated Calf Raise:
10 x 25
10 x 25
15 x 25
15 x 27.5
15 x 27.5

Standing Calf Raise:
eerste keer, en het is nog zoeken voor goed gewicht.
20 x 30
20 x 40
20 x 50
30 x 60
20 x 60

te hoog in reps, ik ga volgende week direct een stuk hoger

Pull-Ups:
7 x BW
6 x BW
5 x BW
10 x BW-15
10 x BW-15
10 x BW-10

Lat Pulldown:
10 x 35
10 x 38
8 x 40
9 x 40
12 x 35

DB Row:
12 x 20
12 x 22
8 x 24
8 x 24
8 x 24

Moest nog barbell row doen maar mijn onderrug ging weer tegenwerken.:mad: Na een week heb ik nog altijd pijn, en hij wordt zeker niet minder, integendeel.
Broek aantrekken, schoenen binden is echt te pijnlijk en die barbell row ging echt voor geen meter dus heb ik maar wijselijk overgeslaan.
Het wordt vanaf nu dus me rug wat laten rusten en voltaren smeren.
Wel irritant dat mijn onderrug zo pijnlijk belast wordt telkens als ik gewichten neem.

Cardio 30 min. Crosstrainer

Misschien moet de de dl wat lichter pakken en aan je techniek werken, volgens mij kan dit ook een beginnerspijn zij:o

Misschien moet de de dl wat lichter pakken en aan je techniek werken, volgens mij kan dit ook een beginnerspijn zij:o

Ja idd, volgende week of over 2 weken wordt het echt heel licht, en goed letten op techniek, ik heb nog wat problemen met het laten zakken, dat zit nog niet goed!

Ik moet erg wennen aan je gewichten man, maar ziet er goed uit.;)
(no flame ofcourse!)

Terug
Naar boven