- Waardering
- 12.551
Ja zal idd wel, ik ben echt nog laag in gewichten. Maar het zal wel beteren![]()
Das wel de bedoeling he.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zal idd wel, ik ben echt nog laag in gewichten. Maar het zal wel beteren![]()

Training ging redelijk vandaag, pull-ups ben ik nog altijd bezig aan het leren, eerste 3 sets waren gewoon aan een bar, de andere met vermindering.
Ben begonnen met kuiten omdat ik weet dat ik na mijn rug geen zin meer heb om nog mijn kuiten aan te pakken.
Die seated en standing heb ik op een andere manier als normaal gedaan, seated ben ik nog niet tevreden mee en daar ga ik nog een andere manier voor zoeken, misschien ook in smith zoals de standing.
Kuiten en Rug:
Seated Calf Raise:
10 x 25
10 x 25
15 x 25
15 x 27.5
15 x 27.5
Standing Calf Raise:
eerste keer, en het is nog zoeken voor goed gewicht.
20 x 30
20 x 40
20 x 50
30 x 60
20 x 60
te hoog in reps, ik ga volgende week direct een stuk hoger
Pull-Ups:
7 x BW
6 x BW
5 x BW
10 x BW-15
10 x BW-15
10 x BW-10
Lat Pulldown:
10 x 35
10 x 38
8 x 40
9 x 40
12 x 35
DB Row:
12 x 20
12 x 22
8 x 24
8 x 24
8 x 24
Moest nog barbell row doen maar mijn onderrug ging weer tegenwerken.Na een week heb ik nog altijd pijn, en hij wordt zeker niet minder, integendeel.
Broek aantrekken, schoenen binden is echt te pijnlijk en die barbell row ging echt voor geen meter dus heb ik maar wijselijk overgeslaan.
Het wordt vanaf nu dus me rug wat laten rusten en voltaren smeren.
Wel irritant dat mijn onderrug zo pijnlijk belast wordt telkens als ik gewichten neem.
Cardio 30 min. Crosstrainer
om je onderrug te ontlasten kan je de db row ook dubbelhandig doen op een inlcine bankje - zo kan je toch je rows maken en tegelijk je onderrug ontlasten

Sterke BP toch al man! Zie er genoeg met dikke guns in onze gym die geen 8x65kg drukken!
was zelf verschoten man, die 8 x 55 voelde plots aan als een warm-up set...
Ben wel blij dat ik geen last meer heb van mijn knie. Mijn onderrug is ook bijna weer helemaal de oude dus ik ben eindelijk bijna blessurevrij. 
Hoppa 3x70 bench terwijl je toch niet zolang nog traint he? Erg mooi voor je leeftijd.
Laatste trainingen zien er ook lekker uit, veel volume
Doe je trouwens elk setje tot failure of stel je jezelf het doel een aantal reps te doen en dan stop je?
ok man nice shitelk setjes failure met zo;n volume lijkt me ook beetje teveel van het goede (voor een natural)