- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Jij niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aah, dus je hebt eindelijk een echte training gehad

Volgens mij kan hij zijn armen niet meer bewegen, hij reageert niet.
haha jij weet altijd alles spannend te vertellen
maar ik wil brute kilo's of filmpjes zien!!!!!
We hadden geen tijd om te filmen, anders ging Ibo ons slaan. Ik wilde de tripod meenemen maar ik wist niet wat ik moest verwachten in die gym, qua drukte etc. Volgende keer neem ik hem wel mee.Ja we hadden onze camera mee genomen, maar k*t zooi niks mee gedaanWe hadden geen tijd om te filmen, anders ging Ibo ons slaan. Ik wilde de tripod meenemen maar ik wist niet wat ik moest verwachten in die gym, qua drukte etc. Volgende keer neem ik hem wel mee.

als die een filmpje maakt heb je er nog niks aan, die upload em pas over 10maanden

als die een filmpje maakt heb je er nog niks aan, die upload em pas over 10maanden![]()

als die een filmpje maakt heb je er nog niks aan, die upload em pas over 10maanden![]()

conclusie, je hebt altijd te licht getraindIbo is echt wel een goede coach. Hahaha moest kapot lachen. Ik ging seated chest press doen. Dus ik wilde wat schijven eraf halen omdat het voor mijn gevoel te zwaar zou zijn. Ibo kijkt me zo aan van "The **** doe je" Hij zegt "Mesut dat gaan we niet doen he, als je broer het kan kan jij het ook". Hij kan goed aanmoedigen en Maarten moedigt ook aan.
---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 16:17 ----------
Zei Ibo nog, ik lag in een deuk![]()