AndroidHealthClinic

Little guy gets ripped as fck!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
http://www.youtube.com/watch?v=6A0d22x7gTI

Toevallig dat deze deel over anterior pelvic tilt gaat. Hier heb ik namelijk last van. Vanaf nu ga ik dit 3x per week trainen. Dit doe ik d.m.v. strecht oefeningen en core stability oefeningen.

Ik ga mijn hipflexors dus goed stretchen en masseren.

Stretchen
Hipflexor lunge stretch
Straight leg raise plus
Lunge kicks

Core stability
Palletof press vertical en lateral, dus eerst linkerkant dan rechterkant en dan voorkant. 3 sets till failure.
Plank on bosu ball Bedoeling hiervan is dan dat ik cirkels maakt met die bal.
En daarna de rest van mijn buikspier oefeningen.

Mijn ontbijt: havermout, gember, kaneel, melk, bevroren banaan, whey, leangain en spinazie.
55jebb.jpg

t6wk1f.jpg

Zou maar goed eten vandaag :D

Nou waar blijft die training? Dan hoef ik het zelf niet uit te typen

Wat hebben jullie uitgespookt?

Hij en ze broer hebben mij en ibo afgemaakt :eek:

Aah, dus je hebt eindelijk een echte training gehad

Volgens mij kan hij zijn armen niet meer bewegen, hij reageert niet.

Borst en Triceps 24-08-12

Zo de dag was eindelijk aangebroken, we keken er al lang naar uit. Me broer "ThePretender" en ik gingen trainen met Ibo "D77" en Maarten "Killy". Helemaal naar Deventer gereden vanuit Tiel. Zo'n 96 km, maar dat heb ik er zeker voor over.

Heel toevallig dat zij ook borst en triceps gingen doen. We deden circuit training in een soort van dubbele superset. 4 oefeningen voor borst en 3 voor triceps.
Borst deden we eerst incline press daarna seated chest press gevolgd door pec decs, eindigend met cable flys. Dit deden we dus 2 rondes warming up en daarna 4 rondes 8 tot 10 reps max power!

Idem dito voor triceps. Begonnen met een soort van triceps pushdown achtig. Daarna triceps overhead cable extensions, gevolgd door tricep pushdown.

Ik had na de tricep oefeningen echt een behoorlijk pomp in me triceps. Heb vandaag spierpijn dus het was een goede oefeningen. Ik kom zeker nog een keer. In september zal ik weer langs komen.

Maarten ik weet niet hoe je het doet, maar in die films lijkt de gym 5x zo groot.

haha jij weet altijd alles spannend te vertellen

maar ik wil brute kilo's of filmpjes zien :(!!!!!

haha jij weet altijd alles spannend te vertellen

maar ik wil brute kilo's of filmpjes zien :(!!!!!

Ja we hadden onze camera mee genomen, maar k*t zooi niks mee gedaan:mad: We hadden geen tijd om te filmen, anders ging Ibo ons slaan. Ik wilde de tripod meenemen maar ik wist niet wat ik moest verwachten in die gym, qua drukte etc. Volgende keer neem ik hem wel mee.

ibo en killy hebben toch wel een privé camera man

Ja we hadden onze camera mee genomen, maar k*t zooi niks mee gedaan:mad: We hadden geen tijd om te filmen, anders ging Ibo ons slaan. Ik wilde de tripod meenemen maar ik wist niet wat ik moest verwachten in die gym, qua drukte etc. Volgende keer neem ik hem wel mee.
:roflol:

ibo en killy hebben toch wel een privé camera man
als die een filmpje maakt heb je er nog niks aan, die upload em pas over 10maanden :p

Ibo is echt wel een goede coach. Hahaha moest kapot lachen. Ik ging seated chest press doen. Dus ik wilde wat schijven eraf halen omdat het voor mijn gevoel te zwaar zou zijn. Ibo kijkt me zo aan van "The **** doe je" Hij zegt "Mesut dat gaan we niet doen he, als je broer het kan kan jij het ook". Hij kan goed aanmoedigen en Maarten moedigt ook aan.

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 16:17 ----------

:roflol:

als die een filmpje maakt heb je er nog niks aan, die upload em pas over 10maanden :p

Zei Ibo nog, ik lag in een deuk :haha:

Ibo is echt wel een goede coach. Hahaha moest kapot lachen. Ik ging seated chest press doen. Dus ik wilde wat schijven eraf halen omdat het voor mijn gevoel te zwaar zou zijn. Ibo kijkt me zo aan van "The **** doe je" Hij zegt "Mesut dat gaan we niet doen he, als je broer het kan kan jij het ook". Hij kan goed aanmoedigen en Maarten moedigt ook aan.

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 16:17 ----------

Zei Ibo nog, ik lag in een deuk :haha:
conclusie, je hebt altijd te licht getraind

:trollface:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven