MuscleMeat

Gestopt Lloyd's shredzadobe's scam log: road 2 ramshredded en ramsterk.

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
flinke squat en deadlift man. maar bench mag je wel wat meer gas op geven, zeker voor de gewichtsklasse waar jij in valt.
Hoevaak bench je nu in de week >?

Bench was 80 en erg moeizaam in Oktober vorig jaar. Nu met 4 keer per week benchen volgens het 4 dagen schema opgesteld door sheiko naar een hele makkelijke 125 kg op commando paused en goedgekeurd door een judge. Dus dat werpt zeker zijn vruchten af.

Hopelijk volgende week vrijdag tijdens het geplande max moment een sbd van:
220 plus 130 plus en 240 plus.

IMG-20160519-WA0026.jpeg

200 gram zilvervliesrijst 250 gram kip 220 gram doperwten en 2 lepels ananasstukjes.

Ruben Baars approved lijkt me wel.

Goed voor 1000 kcal 87.2 gram kg 21me gram aan vet en 90 gram aan proteïne

Laatst bewerkt:
Bench was 80 en erg moeizaam in Oktober vorig jaar. Nu met 4 keer per week benchen volgens het 4 dagen schema opgesteld door sheiko naar een hele makkelijke 125 kg op commando paused en goedgekeurd door een judge. Dus dat werpt zeker zijn vruchten af.

Hopelijk volgende week vrijdag tijdens het geplande max moment een sbd van:
220 plus 130 plus en 240 plus.

pff 240 plus netjes man
ik zit nu met rack pull op 240 hahaha vond ik al heel wat

succes volgende week

Succes Lloyd!

Thanks!

Vandaag staat op het programma een werkdag van 6 tot 3 ongeveer dan een hele zooi heen en weer reizen van Rotterdam naar Gouda en weer terug voor een hoortoestellenafspraak.

Erna heel erg rustig aan trainen planning was iets van singles op 75% van mijn Squat en 75 % met 2 reppers op de bonks.
Denk dat ik het afwacht tot volgende maand wat betreft het doen van saaie cardio.

Ik eet liever minder dan dat ik cardio doe :o
Buiten lopen is ook nog wel acceptabel

25 km per dag lopen. Jij wat.

Ik fiets dat nog niet eens gemiddeld in 2 dagen :o

En ik denken dat je een grapje maakte!

Succes!

Enne... Verkeerde tijd om je uit te nodigen voor sushi te rotterdam vandaag dus

Screenshot_2016-05-20-12-10-07.png

Beetje uitgerekend wat ik gister en vandaag gegeten had of wat op de planning staat. Eiwitten kunnen wel een flink stuk omlaag lijkt mij? In ogenschouw genomen dat ik heel constant op 130-132 kg zat het afgelopen jaar op 5-5.5 k aan kcal lijkt me dit een goede basis om op te cutten. Eten is voor wat het waard is een stuk cleaner ook en dat merk ik wel aan mijn ontlasting :o

zou eiwit inderdaad omlaag gooien. en cutten op 4600 kcal... :o :( :( feels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven