XXL Nutrition

Gestopt Lloyd's shredzadobe's scam log: road 2 ramshredded en ramsterk.

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Haal wel veel opzich uit proteïne. Dus dat kan ik gewoon vervangen door het eruit te halen en alleen brinta te eten bij het ontbijt en savonds?
jahoor, je eiwit inname is ruimmmmschoots voldoende. Je vetpercentage is ook hoger, dus dat is een extra reden dat je eiwit inname wat lager kan, en vet enof carbs wat hoger. Als je zo prima gaat gewoon lekker blijven doen, maar je hebt dus zat ruimte voor speling

jahoor, je eiwit inname is ruimmmmschoots voldoende. Je vetpercentage is ook hoger, dus dat is een extra reden dat je eiwit inname wat lager kan, en vet enof carbs wat hoger. Als je zo prima gaat gewoon lekker blijven doen, maar je hebt dus zat ruimte voor speling
Precies, vind het wel een lekker makkelijk en snel ontbijtje maar effe kijken over een tijdje wat er gaat gebeuren.

Precies, vind het wel een lekker makkelijk en snel ontbijtje maar effe kijken over een tijdje wat er gaat gebeuren.
wel beetje ''uitkijken'' dat je 100 gram eiwit niet direct vertaalt met 100 gram carbs ivm thermogeen effect. kan in de weken wel over duizenden kcals gaan

wel beetje ''uitkijken'' dat je 100 gram eiwit niet direct vertaalt met 100 gram carbs ivm thermogeen effect. kan in de weken wel over duizenden kcals gaan
Ik denk dat ik het even zo aankijk voor alle veiligheid maar? Heb nu al de hele dag kapot veel honger.

Trapgelopen na het werk.
Alleen interessant omdat ik me nu relatief kapot zweet met het warme weer en m'n leren jas aan. Maar dat is het ook. Uitzicht is niet echt boeiend maar als je bezig bent is het wel van ja leuke cardio man.
IMG-20160520-WA0036.jpeg
IMG-20160520-WA0034.jpeg
IMG-20160520-WA0031.jpeg

Je moet er maar zin in hebben...

Ik ben nog geen vorm van cardio tegengekomen die ik als leuk beschouw :(

:roflol:

Ik had het over leuk, niet leuk en lekker?
Lekker is ook zweten op een loopband, leuk is het niet...

Je moet er maar zin in hebben...

Ik ben nog geen vorm van cardio tegengekomen die ik als leuk beschouw :(
Maar om terug te komen op je vraag:

Ik doe vrij veel cardio in de vorm van: basketbal,voetbal, zwemmen etc als zogenaamde gpp naast de krachttraining.
Helpt je toch lichamelijk en geestelijk een stuk verder te komen dat anders imo. Daarnaast leer je je eigen lichaam een stuk beter kennen imo.

Maar om terug te komen op je vraag:

Ik doe vrij veel cardio in de vorm van: basketbal,voetbal, zwemmen etc als zogenaamde gpp naast de krachttraining.

Kijk daar heb ik wellicht wat aan :) dat zijn inderdaad de leukere dingen. Als het over een paar weken goed weer wordt kan 11km fietsen heen, lekker zwemmen bij een meer en wat chillen, en weer 11 km terug. Sounds like nice cardio to me

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven