- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
fucking kekk'd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fucking kekk'd
Ik heb een druk bezocht basketbal veldje wat savonds ook verlicht is 100 meter van mijn huis dus dat is wel een uitkomst.Kijk daar heb ik wellicht wat aandat zijn inderdaad de leukere dingen. Als het over een paar weken goed weer wordt kan 11km fietsen heen, lekker zwemmen bij een meer en wat chillen, en weer 11 km terug. Sounds like nice cardio to me
@Zeenius slecht vriendinnetje ben je voor hoxyxyz.
Ik heb een druk bezocht basketbal veldje wat savonds ook verlicht is 100 meter van mijn huis dus dat is wel een uitkomst.
Of ik kan gewoon 5 keer die onzinnige trap op en af op centraal station.

Soms een weekendje weg om ramhard te gaan mountainbiken door de bossen was ook altijd erg leuk. Of als je in een dergelijke omgeving zou wonen.Dat is wel ideaal dan inderdaad. Ben gewoon echt niet zo van het lopen. Maar met de tips die je gaf kan ik vast wel wat vaker wat bedenken![]()
Soms een weekendje weg om ramhard te gaan mountainbiken door de bossen was ook altijd erg leuk. Of als je in een dergelijke omgeving zou wonen.
Dat is wel ideaal dan inderdaad. Ben gewoon echt niet zo van het lopen. Maar met de tips die je gaf kan ik vast wel wat vaker wat bedenken![]()
sponsor tickets voor @hoxyz dan
hoeft nier per se cardio toch. Je kan ook gewoon tijdens de dag wat actiever zijn en je zo je neat omhoog doen. Fietsen ipv bus nemen, zulk soort dingen.

IN
Iedereen naar Legoland
IN

Maak een topic aan zou ik zeggen.

en denk dat er veel cm rondom buik af lijken te zijn. Of is dat de vader van de gedachte ofzo.Je moet iets doen om een beetje atletisch over te komen