MuscleMeat

Gestopt Lloyd's shredzadobe's scam log: road 2 ramshredded en ramsterk.

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Kijk daar heb ik wellicht wat aan :) dat zijn inderdaad de leukere dingen. Als het over een paar weken goed weer wordt kan 11km fietsen heen, lekker zwemmen bij een meer en wat chillen, en weer 11 km terug. Sounds like nice cardio to me
Ik heb een druk bezocht basketbal veldje wat savonds ook verlicht is 100 meter van mijn huis dus dat is wel een uitkomst.

Of ik kan gewoon 5 keer die onzinnige trap op en af op centraal station.

Ik heb een druk bezocht basketbal veldje wat savonds ook verlicht is 100 meter van mijn huis dus dat is wel een uitkomst.

Of ik kan gewoon 5 keer die onzinnige trap op en af op centraal station.

Dat is wel ideaal dan inderdaad. Ben gewoon echt niet zo van het lopen. Maar met de tips die je gaf kan ik vast wel wat vaker wat bedenken :)

Dat is wel ideaal dan inderdaad. Ben gewoon echt niet zo van het lopen. Maar met de tips die je gaf kan ik vast wel wat vaker wat bedenken :)
Soms een weekendje weg om ramhard te gaan mountainbiken door de bossen was ook altijd erg leuk. Of als je in een dergelijke omgeving zou wonen.

Soms een weekendje weg om ramhard te gaan mountainbiken door de bossen was ook altijd erg leuk. Of als je in een dergelijke omgeving zou wonen.

Nog nooit gedaan, mountainbiken. Opzich wel veel bosgebied in de buurt, ga ik misschien eens een keertje doen. Vind m'n vriend ook vast leuk

hoeft nier per se cardio toch. Je kan ook gewoon tijdens de dag wat actiever zijn en je zo je neat omhoog doen. Fietsen ipv bus nemen, zulk soort dingen.

FchK5K4.png

IN

dbb meet @ LEGOland :o:o

Laatst bewerkt:
Voel me al enigszins energieker en heb een hoop vandaag gedaan. Nu pas thuis van een werkdag van 6 tot half 4 en een bezoek aan de otenwinkel in Gouda getraind en een trap beklommen en afgedaald. Nu eten maken en m'n training neerpennen.

Squat
3x120/140
2x2x 150
1x3x 175
Semi paused beetje ook en ez

Bench
3x70/80/90
2x3x 100

Hard

Merk wel dat ik mezelf sneller erger aan mensen opzich vandaag maar dat kwam ook omdat de gym vol met bodybuilders zat die een beetje m'n schijven onder m'n bonks vandaan gingen jatten terwijl ik aan het bonksen was :(

Goed nieuws: m'n benchboner was een stuk groter dan normaal :D en denk dat er veel cm rondom buik af lijken te zijn. Of is dat de vader van de gedachte ofzo.

Van 134.5 naar 132 in elk geval binnen 3 dagen.
Ezkatka?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven