AndroidHealthClinic

Log 2008

45 minuten cardio.....:eek:

Het wordt steeds gekker!

goed bezig nog zie ik

Vanochtend weer ff gewogen en gemeten. De stats van deze week ff vet gedrukt:)

16-12-07 gewicht:145,8kg buikomvang:124,1cm armomvang:52,5cm beenomvang:77,5cm
23-12-07 gewicht:144,1kg buikomvang:121,0cm armomvang:53,2cm beenomvang:77,0cm
30-12-07 gewicht:143,4kg buikomvang:120,5cm armomvang:53,3cm beenomvang:77,2cm
06-01-08 gewicht:142,3kg buikomvang:119,5cm armomvang:53,5cm beenomvang:77,5cm
13-01-08 gewicht:141,3kg buikomvang:118,8cm armomvang:53,7cm beenomvang:77,0cm
20-01-08 gewicht:141,9kg buikomvang:118,0cm armomvang:53,5cm beenomvang:77,5cm
27-01-08 gewicht:140,4kg buikomvang:117,5cm armomvang:53,2cm beenomvang:77,5cm
3-02-08 gewicht:141,2kg buikomvang:117,0cm armomvang:53,0cm beenomvang:77,5cm

:eek:
Gewicht gestegen. Snap hier geen kloot fan. Meer cardio gedaan, zwaar getraind enz enz. Ik verwachte eigenlijk op max 139,5 te zitten nu. Enige positieve is dat mijn taille iets was afgenomen.
Misschien komt het omdat ik mijn borst en schouders nu weer wat massa terugwinnen. Ik merk ook wel dat ik steeds harder op mijn benen en armen word. Dus misschien wat vet eraf en wat spiermassa gewonnen waardoor omvang hetzelfde blijft en gewicht omhoog gaat.

Die cheatavond op de zaterdag gaat er in elk geval uit.
Nex weet moet ik onder de 140 zitten. Cardio zal deze week oplopen tot 45 minuten en nog iets hogere intensiteit.

Dadelijk armen training en omdat ik zo pissed:mad: ben nu zal het een knal training worden geloof mij maar:D

Geen slecht resultaat toch ?? Taille weer wat minder, gewicht hoger. Wat wil je nog meer. Hoe ziet je dieet er nu uit? Bij stagnatie weer gaan sleutelen he ;)

• Topic Starter Topic Starter
Geen slecht resultaat toch ?? Taille weer wat minder, gewicht hoger. Wat wil je nog meer. Hoe ziet je dieet er nu uit? Bij stagnatie weer gaan sleutelen he ;)

Hehe zou idd mooi zijn. 150 kg en taille op 90 cm;)

Dieet is simpel:

2 snee volkoren met honing
30-40 gram whey
250 ml magere melk

100 gram zilvervliesrijst
250 gram kipfilet of tartaar
Plus wat groentes

Plus wat groentes

100 gram aardappels
250 gram vlees (verschillend)
Plus wat groentes

Training + cardio

Dextrose 50 gram
30-40 gram whey
250 gram magere melk

1 theelepel levertraan

Niet trainingsdagen zullen de rijst maaltijden vervangen voor brood en eieren:D

In de ochtend af en toe ook wat brinta.

Vrij simpel en vrij laag in de cals.

Soms een keer een glas jus dórange

Ik zie dat je nog best veel koolhydraten binnenspeelt voor in de cut te zijn. Vind je dat echt nodig?

zoveel zuivel in de cut bro dat gaat niet echt helpen

nee dat niet maar dan neem je toch liever 250 gr kwark en voor die andere 250ml neem je wat noten.

ik houdt altijd veel vocht vast door zuivel daarom

nee dat niet maar dan neem je toch liever 250 gr kwark en voor die andere 250ml neem je wat noten.

ik houdt altijd veel vocht vast door zuivel daarom

Vocht is imo geen probleem. Plus imo is dat verhaal van melksuikers nog steeds niet bewezen.
1 vind van wel, ander van niet.

Kwark vind ik niet te beren;)
Noten neem ik heel af en toe.
Ik neem het vooral met de shake!:D

Vocht is imo geen probleem. Plus imo is dat verhaal van melksuikers nog steeds niet bewezen.1 vind van wel, ander van niet.

Kwark vind ik niet te beren;)
Noten neem ik heel af en toe.
Ik neem het vooral met de shake!:D

Niet wetenschappelijk bewezen, wel bewezen door ervaringen ;) Ik word echt pafferig van melk.

Hehe zou idd mooi zijn. 150 kg en taille op 90 cm;)

Dieet is simpel:

2 snee volkoren met honing
30-40 gram whey
250 ml magere melk

Plus wat groentes

Plus wat groentes

100 gram aardappels
250 gram vlees (verschillend)
Plus wat groentes

Training + cardio

Dextrose 50 gram
30-40 gram whey
250 gram magere melk

1 theelepel levertraan

Soms een keer een glas jus dórange

Minder kh's (suikers) en meer vetten.. ennuhh een theelepel levertraan? Ik eet bijna 1,5 eetlepel per dag, jij kan makkelijk 2 pd eten. Je moet ongeveer uitgaan van 1 theelepel levertraan per 10 kg lichaamsgewicht, maar dat is ook maar een relatieve richtlijn.

Ik zou de KH's (behalve de maaltijd voor/na training en in de ochtend) meer reduceren en vervangen voor vetten en eiwitten (noten, vlees, eieren, vis (!) ).

Btw. ik zou niet alleen maar wat suiker eten na de training met wat whey eiwitten.... ik denk dat je op dat moment beter wat complexe kh's en wat casseine eiwitten eten, aangezien je daarna bijna 8 uur niet eet ;)

Glaasjes jus gewoon wegflikkeren en gewoon vitamine pillen slikken :D

btw hoeveel % zit je lichaam? Misschien dat als je rond de 15-16% zit je 1x per week (clean) kunt gaan refeeden met complexe carbs na een zware training ipv die junkzaterdag ;) maar dan zou ik zowiezo wat gaan droppen met de hoeveelheid carbs dat je overdag eet

Laatst bewerkt:
Niet wetenschappelijk bewezen, wel bewezen door ervaringen ;) Ik word echt pafferig van melk.

Maar dat is dus wat ik van sommige hoor. Anderen hebben er geen problemen mee. Dus ik denk dat dat per persoon is.
Plus is dat voor mij pwas iets naar een wedstrijd toe niet gewoon zo. Het gaat mij om fatloss. Vocht verliezen is imo niet belangrijk.

Minder kh's (suikers) en meer vetten.. ennuhh een theelepel levertraan? Ik eet bijna 1,5 eetlepel per dag, jij kan makkelijk 2 pd eten.
Ik zou de KH's (behalve de maaltijd voor/na training en in de ochtend) meer reduceren en vervangen voor vetten en eiwitten.

Ik vind dat spul niet echt lekker, dus er een sport van maken en 2 eetlepels te nemen is imo niet bevorderlijk:D
Ik wil bij 130 pas wat minderen met Koolhydraten. Nu moet gewoon mijn stofwisseling nog wat omhoog.

En die rijst zal straks wel eruitgaan, echte rnu nog niet.
Vetten en eiwitten gaan dan idd nog iets omhoog.

Maar dat is dus wat ik van sommige hoor. Anderen hebben er geen problemen mee. Dus ik denk dat dat per persoon is.
Plus is dat voor mij pwas iets naar een wedstrijd toe niet gewoon zo. Het gaat mij om fatloss. Vocht verliezen is imo niet belangrijk.

Ik vind dat spul niet echt lekker, dus er een sport van maken en 2 eetlepels te nemen is imo niet bevorderlijk:D
Ik wil bij 130 pas wat minderen met Koolhydraten. Nu moet gewoon mijn stofwisseling nog wat omhoog.

vergeet dan ook niet deftig te ontbijten. Je ontbijt is een beetje magertjes ;)

bhwhaha p*ssy !! are you a man?? ;) als het moet drink ik makkelijk een halve fles per dag. niet denken maar vreten man! ik dacht dat een kerel van 140 kg daar z;n hand niet voor om zou draaien ;) je moet het egwoon tijdens het eten gewoon naar binnen proppen en meteen voer erachter aan knallen.. maar haal dan anders wat capsules..

Mja, kun je doen maar ik heb het idee dat jij relatief gezien wel wat sneller je kg's mag verliezen; ik verloor toen ik van 87 naar 76 kg ging ongeveer een 1 tot 1,5 kg per week. Jij mag best wel op het begin 2 - 2,5 kg per week verliezen aangezien jij meer bw hebt (dus procentueel gezien ook meer kg's pw kunt verliezen)

Je stofwisseling hoog houden doe je niet door gewoon veel kh's te eten, maar door een goed ontbijt en regelmatig blijven eten (maximaal om de 2,5 uur) en ongeveer evenveel Kcal per maaltijd eten. en juist zorgen dat je kh's met hoge GI zoveel mogelijk vermijdt (behalve na de training kan het soms wel wat voordelen opleveren, maar imo verwaarloosbaar.. maar dat is een andere discussie :P)

Ik ben zelf meer een voorstander van een wat kortere cut periode waarbij je ff strict leeft dan dat je maanden aan het cutten bent en max 0,5 kg per week verliest.

Je bent in 8 weken tijd 4,5 kg afgevallen.. ik was in die tijd 8-9 kg afgevallen en had relatief gezien minder bw dan jij en was maar 1,5 kg spiermassa verloren. Mijn advies: ga lager in je kh's / kcal en bijt er doorheen.. vreet anders gewoon lekker veel groente (sla, tomaat, komkommers etc.) als je last hebt van hongermomenten.

Laatst bewerkt:
Hier ga ik volledig met Frenkpie mee.

bhwhaha p*ssy !! are you a man?? ;) als het moet drink ik makkelijk een halve fles per dag. niet denken maar vreten man! ik dacht dat een kerel van 140 kg daar z;n hand niet voor om zou draaien ;) je moet het egwoon tijdens het eten gewoon naar binnen proppen en meteen voer erachter aan knallen.. maar haal dan anders wat capsules..

Mja, kun je doen maar ik heb het idee dat jij relatief gezien wel wat sneller je kg's mag verliezen; ik verloor toen ik van 87 naar 76 kg ging ongeveer een 1 tot 1,5 kg per week. Jij mag best wel op het begin 2 - 2,5 kg per week verliezen aangezien jij meer bw hebt (dus procentueel gezien ook meer kg's pw kunt verliezen)

Je stofwisseling hoog houden doe je niet door gewoon veel kh's te eten, maar door een goed ontbijt en regelmatig blijven eten (maximaal om de 2,5 uur) en ongeveer evenveel Kcal per maaltijd eten. en juist zorgen dat je kh's met hoge GI zoveel mogelijk vermijdt (behalve na de training kan het soms wel wat voordelen opleveren, maar imo verwaarloosbaar.. maar dat is een andere discussie :P)

Ik ben zelf meer een voorstander van een wat kortere cut periode waarbij je ff strict leeft dan dat je maanden aan het cutten bent en max 0,5 kg per week verliest.

Je bent in 8 weken tijd 4,5 kg afgevallen.. ik was in die tijd 8-9 kg afgevallen en had relatief gezien minder bw dan jij en was maar 1,5 kg spiermassa verloren. Mijn advies: ga lager in je kh's / kcal en bijt er doorheen.. vreet anders gewoon lekker veel groente (sla, tomaat, komkommers etc.) als je last hebt van hongermomenten.

Sport moet bij mijn geen kommer en kwel zijn;)
Dus eten moet lekker blijven:)

Ik ben juist al wat meer gaan eten en toch gaat mijn gewicht nog wat naar beneden. Ga precies goed op schema kwa taille. Zomer wil ik mijn taille op 100-105 hebben. Dat is mijn doel. Gewicht eigenlijk geen doel.

Ik kan wel sneller afvallen. Dat is het probleem niet. Maar wil geen spiermassa verliezen. Ben juist wat aan het gainen vermoed ik.

Maar we zien na februari wel weer wat ik aanpas.

En ik heb nooit echt last van honger momenten. Kan de hele dag eten, maar ook de hele dag niks eten;)

.

Doet met denken aan een opmerking van jou op mijn dieet. Dat je het niet op kan brengen om zo strict te eten. Wat moet, moet.. toch? :D ;)

Probeer een havermout. Sinds ik op 500gram per dag zit is mijn matabolisme sky high. Met andere woorden zit wat vaker op de wc.
Ik heb niet je hele log gelezen, maar wanneer doe jij je cardio.
Probeer het eens voor het ontbijt, op lege maag. Dit zorgt voor goede vetverbranding.
En by the way waar train je nu dan?

Enne niet teveel op de weegschaal staren. Als jij je BF omlaag krijgt en toch je gewicht weet te behouden of te laten stijgen, dan doe je het heel goed.

Sport moet bij mijn geen kommer en kwel zijn;)
Dus eten moet lekker blijven:)

ach als jij 1x per dag een eetlepeltje levertraan al een kwelling vindt... :P
Je moet gewoon jezelf richten op je uiteindelijke doel en daar je geluk uitputten,niet teveel focussen op de korte termijn 'obstakels' die je moet doorlopen. soms MOET je gewoon op korte en mid lange termijn 'pijnlijden' en dingen doen die je in eerste instantie tegenstaan, maar je weet dat je uiteindelijk daar 100x meer voldoening uithaalt als je daarmee je lange termijn doel(en) mee kunt bereiken.

Zie het een beetje als op een meisje afstappen in een bar die je leuk vindt: je durft er eigenlijk niet op af te stappen, want je bent bang voor de afwijzing. Maar je weet als je het toch doet je op lange termijn ontzettend veel voordelen mee kunt behalen (hoef ik niet verder toe te lichten toch?) ;)

Ik kan wel sneller afvallen. Dat is het probleem niet. Maar wil geen spiermassa verliezen. Ben juist wat aan het gainen vermoed ik.

Je moet doen waar je goed bij voelt, iedereen is hier anders in, maar persoonlijk denk ik dat je meer plezier kunt putten uit een snellere progressie in het afname van je vetpercentage en ik weet zeker dat jij echt wel wat meer Kg's per week kunt afvallen alvorens je echt spiermassa moet gaan verliezen. Zowiezo kun je als je het realistisch onder ogen wilt zien, niet verwachten dat je geen spiermassa verliest in de cut (tenzij je net uit een belssure tijd komt EN niet veel vet wilt verliezen. OF je bent net begonnen met trainen ;) ) Zodra jij om of onder je setpoint komt zul je met wat voor een dieet dan ook bijna altijd wat spiermassa verliezen (als natural zijnde)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven