- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanochtend weer ff gewogen en gemeten. De stats van deze week ff vet gedrukt
16-12-07 gewicht:145,8kg buikomvang:124,1cm armomvang:52,5cm beenomvang:77,5cm
23-12-07 gewicht:144,1kg buikomvang:121,0cm armomvang:53,2cm beenomvang:77,0cm
30-12-07 gewicht:143,4kg buikomvang:120,5cm armomvang:53,3cm beenomvang:77,2cm
06-01-08 gewicht:142,3kg buikomvang:119,5cm armomvang:53,5cm beenomvang:77,5cm
13-01-08 gewicht:141,3kg buikomvang:118,8cm armomvang:53,7cm beenomvang:77,0cm
20-01-08 gewicht:141,9kg buikomvang:118,0cm armomvang:53,5cm beenomvang:77,5cm
27-01-08 gewicht:140,4kg buikomvang:117,5cm armomvang:53,2cm beenomvang:77,5cm
3-02-08 gewicht:141,2kg buikomvang:117,0cm armomvang:53,0cm beenomvang:77,5cm
Gewicht gestegen. Snap hier geen kloot fan. Meer cardio gedaan, zwaar getraind enz enz. Ik verwachte eigenlijk op max 139,5 te zitten nu. Enige positieve is dat mijn taille iets was afgenomen.
Misschien komt het omdat ik mijn borst en schouders nu weer wat massa terugwinnen. Ik merk ook wel dat ik steeds harder op mijn benen en armen word. Dus misschien wat vet eraf en wat spiermassa gewonnen waardoor omvang hetzelfde blijft en gewicht omhoog gaat.
Die cheatavond op de zaterdag gaat er in elk geval uit.
Nex weet moet ik onder de 140 zitten. Cardio zal deze week oplopen tot 45 minuten en nog iets hogere intensiteit.
Dadelijk armen training en omdat ik zo pissedben nu zal het een knal training worden geloof mij maar
![]()

Geen slecht resultaat toch ?? Taille weer wat minder, gewicht hoger. Wat wil je nog meer. Hoe ziet je dieet er nu uit? Bij stagnatie weer gaan sleutelen he![]()

lekker Ries he die setjes met veel herhalingen je lijkt mij wel![]()

Ik zie dat je nog best veel koolhydraten binnenspeelt voor in de cut te zijn. Vind je dat echt nodig?
zoveel zuivel in de cut bro dat gaat niet echt helpen
nee dat niet maar dan neem je toch liever 250 gr kwark en voor die andere 250ml neem je wat noten.
ik houdt altijd veel vocht vast door zuivel daarom

Vocht is imo geen probleem. Plus imo is dat verhaal van melksuikers nog steeds niet bewezen.1 vind van wel, ander van niet.
Kwark vind ik niet te beren
Noten neem ik heel af en toe.
Ik neem het vooral met de shake!![]()
Ik word echt pafferig van melk.Hehe zou idd mooi zijn. 150 kg en taille op 90 cm
Dieet is simpel:
2 snee volkoren met honing
30-40 gram whey
250 ml magere melk
100 gram zilvervliesrijst
250 gram kipfilet of tartaar
Plus wat groentes
100 gram zilvervliesrijst
250 gram kipfilet of tartaar
Plus wat groentes
100 gram aardappels
250 gram vlees (verschillend)
Plus wat groentes
Training + cardio
Dextrose 50 gram
30-40 gram whey
250 gram magere melk
1 theelepel levertraan
Soms een keer een glas jus dórange

maar dan zou ik zowiezo wat gaan droppen met de hoeveelheid carbs dat je overdag eetNiet wetenschappelijk bewezen, wel bewezen door ervaringenIk word echt pafferig van melk.
Minder kh's (suikers) en meer vetten.. ennuhh een theelepel levertraan? Ik eet bijna 1,5 eetlepel per dag, jij kan makkelijk 2 pd eten.
Ik zou de KH's (behalve de maaltijd voor/na training en in de ochtend) meer reduceren en vervangen voor vetten en eiwitten.

Maar dat is dus wat ik van sommige hoor. Anderen hebben er geen problemen mee. Dus ik denk dat dat per persoon is.
Plus is dat voor mij pwas iets naar een wedstrijd toe niet gewoon zo. Het gaat mij om fatloss. Vocht verliezen is imo niet belangrijk.
Ik vind dat spul niet echt lekker, dus er een sport van maken en 2 eetlepels te nemen is imo niet bevorderlijk
Ik wil bij 130 pas wat minderen met Koolhydraten. Nu moet gewoon mijn stofwisseling nog wat omhoog.
En die rijst zal straks wel eruitgaan, echte rnu nog niet.
Vetten en eiwitten gaan dan idd nog iets omhoog.

Ik vind dat spul niet echt lekker, dus er een sport van maken en 2 eetlepels te nemen is imo niet bevorderlijk![]()
als het moet drink ik makkelijk een halve fles per dag. niet denken maar vreten man! ik dacht dat een kerel van 140 kg daar z;n hand niet voor om zou draaien
je moet het egwoon tijdens het eten gewoon naar binnen proppen en meteen voer erachter aan knallen.. maar haal dan anders wat capsules..Ik wil bij 130 pas wat minderen met Koolhydraten. Nu moet gewoon mijn stofwisseling nog wat omhoog.
En die rijst zal straks wel eruitgaan, echte rnu nog niet.
Vetten en eiwitten gaan dan idd nog iets omhoog.
)bhwhaha p*ssy !! are you a man??als het moet drink ik makkelijk een halve fles per dag. niet denken maar vreten man! ik dacht dat een kerel van 140 kg daar z;n hand niet voor om zou draaien
je moet het egwoon tijdens het eten gewoon naar binnen proppen en meteen voer erachter aan knallen.. maar haal dan anders wat capsules..
Mja, kun je doen maar ik heb het idee dat jij relatief gezien wel wat sneller je kg's mag verliezen; ik verloor toen ik van 87 naar 76 kg ging ongeveer een 1 tot 1,5 kg per week. Jij mag best wel op het begin 2 - 2,5 kg per week verliezen aangezien jij meer bw hebt (dus procentueel gezien ook meer kg's pw kunt verliezen)
Je stofwisseling hoog houden doe je niet door gewoon veel kh's te eten, maar door een goed ontbijt en regelmatig blijven eten (maximaal om de 2,5 uur) en ongeveer evenveel Kcal per maaltijd eten. en juist zorgen dat je kh's met hoge GI zoveel mogelijk vermijdt (behalve na de training kan het soms wel wat voordelen opleveren, maar imo verwaarloosbaar.. maar dat is een andere discussie)
Ik ben zelf meer een voorstander van een wat kortere cut periode waarbij je ff strict leeft dan dat je maanden aan het cutten bent en max 0,5 kg per week verliest.
Je bent in 8 weken tijd 4,5 kg afgevallen.. ik was in die tijd 8-9 kg afgevallen en had relatief gezien minder bw dan jij en was maar 1,5 kg spiermassa verloren. Mijn advies: ga lager in je kh's / kcal en bijt er doorheen.. vreet anders gewoon lekker veel groente (sla, tomaat, komkommers etc.) als je last hebt van hongermomenten.

bhwhaha p*ssy !! are you a man??als het moet drink ik makkelijk een halve fles per dag. niet denken maar vreten man! ik dacht dat een kerel van 140 kg daar z;n hand niet voor om zou draaien
je moet het egwoon tijdens het eten gewoon naar binnen proppen en meteen voer erachter aan knallen.. maar haal dan anders wat capsules..
.

Sport moet bij mijn geen kommer en kwel zijn
Dus eten moet lekker blijven![]()

Ik kan wel sneller afvallen. Dat is het probleem niet. Maar wil geen spiermassa verliezen. Ben juist wat aan het gainen vermoed ik.
) Zodra jij om of onder je setpoint komt zul je met wat voor een dieet dan ook bijna altijd wat spiermassa verliezen (als natural zijnde)