Fitness Seller

Log 2008

Doet met denken aan een opmerking van jou op mijn dieet. Dat je het niet op kan brengen om zo strict te eten. Wat moet, moet.. toch? :D ;)

Precies, ik kan het niet meer opbrengen omdat het niet meer bijdraagt aan mijn (mid)lange termijn doelen. Maar ik heb ook jarenlang een strict dieet gevolgd: overal bakjes kwark, boterhammetjes met tonijn gegeten, blikken zalm en tonijn op lopen vreten etc. etc.

Maar ik heb mijn doelen bijgesteld: ben me meer gaan richten op Martial arts en loop tijdens zware krachttraining toch alleen maar blessures op, dus ben daarom maar afgestapt van die (mid) lange termijn doelen. Maar dit staat eigenlijk los van wat ik net zei en is ook niet contradictioneel met wat ik in jouw log had gepost ;)

Ik ben zelf ook van mening: wat moet, dat moet MITS het een positieve bijdrage levert aan je (mid)lange termijn doelen.

niet zo happen kerel :p

ik houd wijs mijn mond :D

Je gaat gewoon goed vooruit kerel!

• Topic Starter Topic Starter
@Hitman:
ik cardio altijd na training. Ik moet om 5 uu rmijn nest al uit en nog eerder gaat mij gewoon te ver;)

@Frenk:
als ik perse meer vetten wil zal ik eerder wat extra vis toevoegen als meer Levertraan.
Plus dat verlies van gewicht komt dadelijk wel wat sneller. Ik eet nu voor mij doen best veel.
Ik train over paar weken optimaal dus dan komt het helemaal goed.
En mijn dieet veranderd dadelijk ook nog wel wat;)

@Tornadoo:
Tnx!

paar maandjes te gaan nog beest! ga je het halen? :D

Goed doel om er beach proof uit te zien.:p
Afvallen en toch spier gainen, netjes hoor.;)

Indrukkende log ;) successs...

Door wat ziekte thuis niet zo veel kunnen trainen deze week. Enkel dinsdag de borst gedaan.
Vandaag rug en schouders en cardio. Word vrij pittig.

Nieuw dieetschema welke ik vanaf maandag ga hanteren ziet er iets meer uit zoals de meeste zouden willen.

Ik merk dat ik niet zo veel koolhydraten nodig lijk te hebben.
En de meeste kiezen er tegenwoordig voor om op 3 eetmomenten koolhydraten te eten.
Ga dit ook eens proberen:

5:30
2 snee volkoren brood met 10 gram honing
40 gram whey
50 gram brinta
500 ml magere melk
1 eetlepel levertraan

9:00
250 gram kipfilet
2 eieren
1/2 gebakken banaan

12:30
250 gram kipfilet
2 eieren
1/2 gebakken banaan

17:00
200 gram aardappels
200 gram groenten
250 gram vlees

18:00 trainen

20:00
50 gram dextrojuice
20:15
40 gram whey
250 ml magere melk

Mocht ik voor het slapen gaan (trainingsdagen) nog honger hebben, pak ik nog wat vis.

Buiten de vis om kom ik ongeveer 3250 calorieen.
Paprika uitje en eventueel wat sla tel ik voor het gemak ff niet mee.
Verhouding K-E-V ligt op ongeveer 31-43-26 (in calorieen).

Iemand nog leuke op of aanmerkingen?

Dit ziet er inderdaad al veel meer uit zoals ik het zou doen.:D
Veel succes, kerel! Ik denk dat je zo veel sneller gewicht gaat verliezen.

Laatst bewerkt:
Heb ik ook altijd gedaan tijdens de cut. Die halve liter gaat het echt niet maken. Daar moet je imo pas gaan opletten als je onder de 8% duikt.

Ik vind het vrij weinig kerel. en ik vind dat je ook vrij lang tussen de maaltijdne hebt. 3.5 uur, dat zou ik zelf niet trekken maar je zal het wellicht gewend zijn.
en waarom eet je niks meer na je pwo shake ?

9:00
250 gram kipfilet
2 eieren
1/2 gebakken banaan

12:30
250 gram kipfilet
2 eieren
1/2 gebakken banaan

Ik zou persoonlijk geen gebakken banaan gaan eten als KH bron. Ik zou toch voor iets meer vullends gaan zoals gekookte/gepofte aardappelen: veel volume en weinig Kcal (KH) en lagere GI. Verder zou je misschien wat vetten kunnen eten oid? Noten oid?

17:00
200 gram aardappels
200 gram groenten
250 gram vlees

18:00 trainen

20:00
50 gram dextrojuice
20:15
40 gram whey
250 ml magere melk

Ik zou savonds voor het slapen toch iets vasters eten en wat vet eten.. dus gewoon elke avond een stuk vis eten. Want anders eet je van 17 uur tot 5:30 helemaal niets vast.. dat zal imo niet zo prettig zijn :P

Iemand nog leuke op of aanmerkingen?

Verder goede maaltijden en kwalitatief goed voer! Ik hoop dat je geen last gaat krijgen van je stoelgang van al die eieren en kip. Je kan vezelpillen slikken mocht je op een geven moment bijna klei poepen. :P (just a tip)

Ik vind het vrij weinig kerel. en ik vind dat je ook vrij lang tussen de maaltijdne hebt. 3.5 uur, dat zou ik zelf niet trekken maar je zal het wellicht gewend zijn.
en waarom eet je niks meer na je pwo shake ?

Ik heb een trage stofwisseling he.
Die laatste maaltijd zal iets van tonijn worden als ik honger heb.

@Frenk:
vetten van de eieren zijn wel zat bij de normale maaltijden. Avondvlees is ook niet mager.

Ik wil ook wat meer fruit eten, vandaar die banaan;)
Ik kan de hele dag op 2 sneden als ik dat zou willen:)
Hongergevoel ben ik niet zo bang voor;)

Training van zojuist, met veel haast:

Binnen 55 min gedaan:

Deadlift (stiff legged)
1 x 10 x 60
2 x 10 x 100
Dumbbell row
3 x 12 x 50
Dumbbell shrugs
3 x 12 x 50
Cable row wide overhand grips
3 x 10 x 80
Pull down
1 x 10 x 15 (deze oefening doet nog steeds pijn)

Front raises
3 x 10 x 14
Side raises
3 x 10 x 14
Bent over raises
3 x 10 x 14
Dumbbell press
3 x 10 x 14
MP
1 x 10 x 20
3 x 10 x 40

Schouders blijven een tricky iets nog.
Ben van 10 naar 14 kg gegaan omdat ik 12 in de drukte niet kon vinden:D
Volgende week ff op 14 houden en de MP op 50.

Deadlift relatief licht, maar mis nog wat huid op mijn handen om echt zwaar te kunnen:)
BOR ff over geslagen. Lichte irri al paar weken in mijn onderarm, dus ff niet te gek doen en ff helen.

Cardio niet kunnen doen, maar deze snelheid trainen is voor mij net cardio;)

mooie complete schouder training,

nette training

ik wil je nog bedanken voor de tips wat betreft mijn trainingen ik ga weer als een speer vooruit

Terug
Naar boven