Afvallen gaat wel traag Ries! Aangezien jij toch een erg hoog vet% hebt/had moet het wel een pak sneller kunnen. Ik viel 12kg af in 2,5 maand bij gelijkblijvende spiermassa. Wat is je korte termijn doel nu (voor over 3 maanden) en je doel voor eind 2008?
Het gaat zeker langzaam. Maar ik wilde ook niet te snel he. Dit i.v.m. spiermassa verlies.
Ik blijf nu gewoon mijn maten houden terwijl ik al bijna 11 kg eraf heb. Moet ook wel zeggen dat mijn spiermassa in het begin wat minder was door blessures (maw had wat extra vet op mijn lichaam).
Dus heb misschien in die 11 kg verlies wel meer verloren, maar ook wat oude spiermassa teruggewonnen.
Kon namelijk mijn borst, schouders lang niet trainen, plus onderarm blessure speelde ook parten.
Mijn taille moet nu terug naar de 110. En mijn gewicht is dan minder belangrijk.
Ik ga deze week mijn cals iets verhogen om mijn stofwisseling wat hoger te krijgen.
Taille wil ik onder de 100 krijgen. Liefst rond de zomer al, maar word niet makkelijk.
Ik ben nu een 4 maanden bezig en ben 11 kg op de schaal kwijt.
Relatief weinig cardio gedaan hiervoor. Dus ik hoop dat ik de aankomende 3 maanden zeker nog 10-15 kg kwijt raak middels de cardio.

kan me eigen sokken nog net aan dan man wat is die rug nog stijf.
).