AndroidHealthClinic

Log 2008

• Topic Starter Topic Starter
Afvallen gaat wel traag Ries! Aangezien jij toch een erg hoog vet% hebt/had moet het wel een pak sneller kunnen. Ik viel 12kg af in 2,5 maand bij gelijkblijvende spiermassa. Wat is je korte termijn doel nu (voor over 3 maanden) en je doel voor eind 2008?

Het gaat zeker langzaam. Maar ik wilde ook niet te snel he. Dit i.v.m. spiermassa verlies.
Ik blijf nu gewoon mijn maten houden terwijl ik al bijna 11 kg eraf heb. Moet ook wel zeggen dat mijn spiermassa in het begin wat minder was door blessures (maw had wat extra vet op mijn lichaam).
Dus heb misschien in die 11 kg verlies wel meer verloren, maar ook wat oude spiermassa teruggewonnen.
Kon namelijk mijn borst, schouders lang niet trainen, plus onderarm blessure speelde ook parten.

Mijn taille moet nu terug naar de 110. En mijn gewicht is dan minder belangrijk.
Ik ga deze week mijn cals iets verhogen om mijn stofwisseling wat hoger te krijgen.

Taille wil ik onder de 100 krijgen. Liefst rond de zomer al, maar word niet makkelijk.

Ik ben nu een 4 maanden bezig en ben 11 kg op de schaal kwijt.
Relatief weinig cardio gedaan hiervoor. Dus ik hoop dat ik de aankomende 3 maanden zeker nog 10-15 kg kwijt raak middels de cardio.

Je moet je buik en rugspieren gewoon goed spannen tijdens de oefening. En misschien ff 10% terug in gewicht. Je onderrug hoort niet je zwakste schakel te zijn in deze oefening. Je schouders moeten opgeven (en anders je triceps).

ja, daarom heb ik nu al 2 weken last van mijn onderrug :(
doe hem altijd zittend in smith en toen met jou staand los, dat ging mis, of het kwam omdat ik nog half bezopen was :p kan me eigen sokken nog net aan dan man wat is die rug nog stijf.

ja, daarom heb ik nu al 2 weken last van mijn onderrug :(
doe hem altijd zittend in smith en toen met jou staand los, dat ging mis, of het kwam omdat ik nog half bezopen was :p kan me eigen sokken nog net aan dan man wat is die rug nog stijf.

Wat is dat toch met die gasten die een keer met me meetrainen. Ze raken allemaal geblesseerd. Ligt het dan toch aan mij?:D

Nog niet beter aan het worden trouwens?

Rug:

BOR
1 x 10 x 60
1 x 10 x 100
1 x 8 x 130
Deadlift
1 x 6 x 130
1 x 6 x 160
1 x 6 x 190
dumbbell row
1 x 15 x 50
Dumbbell shrug
1 x 15 x 50
Pull down
1 x 10 x 35
1 x 10 x 40
1 x 10 x 45
1 x 10 x 50 (gaat langzaamaan weer echt goed deze oefeningen:D)
Reverse grip pull down
1 x 10 x 80
1 x 10 x 90
1 x 10 x 100

Goede training. 190 ging goed, maar niet doorgegaan voor meer. Kon makkelijk, maar next week 6 x 200 (dan gaat het snel genoeg).
Next week ook de BOR 10 x 130 of 8 x 140 doen.
Pull down langzaamaan naar de 60 doen dan.
Pull down reverse grip op 110 zetten.

Misschien dan weer een oefening erbij doen:D (vandaag 2 minder gedaan (was een beetje moe en had honger;)).

Lekkere gewichten, Ries. Die 250+ zit er binnenkort weer aan te komen :)

Heb mijn trainingsmaatje net overigens nog gesproken, en hij wilt zsm daar weer eens trainen. Stuur je een dag van te voren wel even een pm.

Lekkere training man!

Honger is wel een goede reden om te stoppen ja :)

Vreten en weer verder trainen kan ook....

We willen pics zien van je strakke lichaam:D;)

Ik train nu meer op gevoel. Dus niet meer forceren:D

Had de oefneing wel kunnen doen, maar minder geconcentreerd waarschijnlijk (kans op blessures).

Hehe foto's komen wel als ik ben waar ik wil zijn:D
Mijn hoofd begint nu langzaam weer wat vorm te krijgen;)

@Mascherano: ik hoor het wel kerel!

Vandaag schouders triceps:

Militairy press
1 x 10 x 20
1 x 10 x 60
1 x 7 x 80
1 x 3 x 90
dumbbell press
1 x 8 x 36
1 x 3 x 45
Front raises
2 x 10 x 28
Side raises
2 x 8 x 28
Bent over raises
2 x 10 x 28

Jm press
1 x 10 x 60
1 x 10 x 80
1 x 10 x 100
1 x 8 x 120
One arm lying triceps extensions
1 x 10 x 36
Kickback
1 x 10 x 18
One arm pressdown
1 x 10 x 30
One arm reverse pressdown
1 x 10 x 25

Triceps waren gewoon oke. Wilde eerst nog zwaarder met JM, maar vond het toch ook wel weer best.

Die MP met 90 viel erg tegen. Had verwacht dat ik het wel ff easy zou doen:D
Maar schouder vertrouwde ik nog net niet goed genoeg om door te knallen.
Paar extra reps gaan opbouwen totdat ik minimaal 6-8x 90 druk en dan door naar 100.
Die dumbbell press was wel lekker. Next week misschien de 50 proberen:D
Schouders gaan weer erg lekker:)

Gaat de goede kant op ouwe. :thumbs:

Terug
Naar boven