huntelaar
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanaf zondag heb ik een nieuwe trainingspartner. Dus niet meer only the lonely.
Oja, hij is geen Ecto (no offence Jonko).
Hij is net zo lang als Jonko, alleen 15-20 kg buffer
En momenteel sterker dan ik op de grote 3![]()

Zit die gozer ook op dit forum, Ries?
Ennuh, cable crunch. Nog gauw even een eightpack voor Valkenswaard kweken, hé.

Nee ik ben het niet
Goed bezig weer, binnenkort weer echt sterk![]()

Brute kracht, waarom niet gewoon toeleggen op strongman, daar lijk je meer het gestel voor te hebben. Ik begrijp ook niet goed waarom je bv oefeningen als een tricep-kickbacks ed in je schema opneemt als je toch niet van plan bent om laag in BF te komen. Dat soort oefeningen voor meer definitie en separatie kunnen imo ook maar enkel een klein nut hebben voor een krachtsporter die droog genoeg staat zodat je er iets van merkt. Op je massa hebben ze bitterweinig effect.
Uiteraard, daarom loopt ie ook met 53cm armen.. wat voor de ene niet werkt, werkt voor de ander wel. En oefeningen voor definitie is bullshit. Definitie is laag in je vet% staan. Dat hij zich moet toeleggen op strongmen ben ik het met je eens. Alleen is Ries helaas vrij vatbaar voor blessures (tja, natural he...)

). Volgende week iets meer reps.

Die 53 cm armen heeft hij niet niet van kickbacks gekregen. Hij doet wel wat andere tricep oefeningen die wel massa kweken. En naturels hebben volgens jou meer kans op blessures?![]()

Zozo weer lekker op niveau bezig zie ik. Lekker bezig met bankdrukken en barbelcurlen!