gewoon zo laten Ries zoals ie gaat langzaam aan is beter en dan doe je er maar een jaartje langer over ...
Ben nog jong he

Tnx kerel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewoon zo laten Ries zoals ie gaat langzaam aan is beter en dan doe je er maar een jaartje langer over ...

Not yet
Maar helaas niet onder de 135 gekomen afgelopen week. K*t Koninginnedag
Ach deze week ga ik het zeker wel halen, dus zit wel goed
Ga voor de 134 rond![]()

ben benieuwd, de blokjes moeten er wel komen he
anyway, je benentraining zag er goed uit ouwe, je nieuwe trainingsmaatje is goed aan je gewaagd![]()

Hehe hij is iets minder ecto dan jou
Over een week of 10 zit ie aan de 100 kg en is natuurlijk ook maar een kleine opdonder
Ik heb altijd ukkies die mee willen trainen. Waarom komt er nu niet een kerel van 2 meter en 150 kg of ik met hem wil trainen
Blokjes komen eraan![]()

omdat die te sterk voor jou zouden zijn
zo ecto ben ik inmiddels niet meer he![]()

Ik heb altijd ukkies die mee willen trainen. Waarom komt er nu niet een kerel van 2 meter en 150 kg of ik met hem wil trainen![]()

vraag Testo anders eens of hij met je wil gaan trainen, voor zover ik weet benaderd hij de door jou genoemnde maat en gewicht wel!
![]()

lekker Ries vooral die bent over raises die gaan net zo zwaar als de side raises hmmm dan moet ik wat minder pakken verdomme ....dus daar ga ik aan werken hahaha

ik doe ze ook zo maar dan op een bankje zittend en mijn bovenlichaam op mijn knietjes hahahaha bedoel mijn buik op mijn knietjes endan stil blijven zitten terwijl ik de raises doe.....het maakt niet uit hoe je ze doet als het maar werkt.

Dat ziet er weer netjes uit hoor. Lekker Ries.
Off: gefeliciteerd met je eerste kroontje![]()