Je eet inderdaad best weinig voor een monster van 130kg te zijn!
Eigenlijk ongeveer hetzelde als toen ik 147,5 was

Lage verbranding, dus niet veel nodig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je eet inderdaad best weinig voor een monster van 130kg te zijn!

Eigenlijk ongeveer hetzelde als toen ik 147,5 was
Lage verbranding, dus niet veel nodig.

Ik zit ook de hele dag op mijn krent, heb niet bepaald een snelle stofwisseling en val toch af met 2300kcal.. Ik denk als je je kcals ietwat opschroeft, dat je sneller afvalt. 500gram per week moet je toch zeker wel kunnen halen. Je eet btw wel erg weinig vet..Ik blijf erbij dat je te weinig eetIk zit ook de hele dag op mijn krent, heb niet bepaald een snelle stofwisseling en val toch af met 2300kcal.. Ik denk als je je kcals ietwat opschroeft, dat je sneller afvalt. 500gram per week moet je toch zeker wel kunnen halen. Je eet btw wel erg weinig vet..

Maar ik zit volgens mij wel boven de 2300 cals hoor Kale. En val nu ook redelijk snel af de laatste paar weken. Begin ging te langzaam.
Ik weeg nog maar 86 kg.
Je legt je stofwisseling op z'n gat op deze manier.was maar een voorbeeld heIk weeg nog maar 86 kg.
Net even berekend met excelbestandje; zonder avond eten zit je op 1961kcal !! Zeg dat je op een 2400-2500kcal uitkomt met avond eten. Mucho to weinig RiesJe legt je stofwisseling op z'n gat op deze manier.

)
Ik ga ook maar eens wat kcal schrappen als ik dit zo leesZit ook de hele dag op m'n reet niets te doen en eet tussen de 3000-4000 kcal. Volgende week weer iets verlagen als ik weinig kwijt ben.

Eet dan geen 2 kg vlees

Je zegt wel elke keer dat er volgende week wel wat af gaat, maar elke keer gebruik je weer excuusjes van feestdagen, feestjes en BBQ's...
Stoute jongen
Je zegt wel elke keer dat er volgende week wel wat af gaat, maar elke keer gebruik je weer excuusjes van feestdagen, feestjes en BBQ's...
Stoute jongen

)Ries had ongeveer een "Huntelaar" op tijdens de BBQ en nog durft hij commentaar te leveren.
Gaat netjes Ries, slow but sure...