- Waardering
- 97
Jij ziet er wel sexy uit hier op de voorgrond. Mooie blauwe dumbbells maar om dit nu kettlebells te noemen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij ziet er wel sexy uit hier op de voorgrond. Mooie blauwe dumbbells maar om dit nu kettlebells te noemen?

wie shopped ries ff erbij in dit plaatje:
[Link niet meer beschikbaar]
oh wacht, hij staat daar al achter in de zaal![]()

schouder is een b*ch richard ! ik heb ong hetzelfde nu bij m'n rechterschouder: bankdrukken ging eindelijk lekker, werd sterker op het dippen en ineens tijden Full Frontsquat deed het zeer en ben dus nu bezig met rehab trainining: Rotator Cuff oefeningen (shoulder dislocations, face pulls en rotation oefeningen).
Doe je dat ook al?

Goede training en niet teveel overdrijven met die cardio he!![]()

nice richard !! 150 bor en 230 deadlift zijn weer gewichten die we verwachten van zo'n monster als jij![]()
![]()

).

Hehe tnx kerel.
Komt langzaam ook echt weer goed.
Mooi is dat er veel PL gasten trainen op die nieuwe gym. Dus mijn fail op de 230 zette ik mezelf gewoon voor schut.
Toen daarnaar de 230 wel lukte glimlachten ze
Paar maanden own ik iedereen daar (moet gewoon).
Na de zomer als ik geen cardio en zo meer doe (of in elk geval veel minder) ga ik weer veel meer op kracht trainen.
Maar eerst die sixpack![]()