- Waardering
- 3.905
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
Dankjewel !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Seksisme op DBB viert hoogtij, dit moet aangepakt worden. Ik pleit voor genderneutrale dagboeken en jij mag de eerste openen.Een dame die begint met trainen + logboek op DBB = 13 pagina's vol met (merendeels) testosteronnie reacties.
En dat binnen slechts 5 dagen.....![]()
Zou er bijna jaloers van worden, zoveel aandacht heb ik nog niet eens gekregen met m'n "lid sinds 2004" status.....![]()
Geef maar 10% aan mij! Ik ben er blij mee.
Lekker getraind hoor!
Ik wil vooral wat vetjes... als eerste.. lengte.. mwouah.. kan ik nog mee leven... 1,68 met een moeder van 1,52 is nog netjesKon dat maar he.. misschien dat ik dan ook wat lengte kon weggeven aan anderen haha.

zijn er hier wel meer die me wat willen doneren!Ik wil vooral wat vetjes... als eerste.. lengte.. mwouah.. kan ik nog mee leven... 1,68 met een moeder van 1,52 is nog netjes
Maar zou wel ideaal zijn als we konden delen he.zijn er hier wel meer die me wat willen doneren!
heb jij ook een log ofzo ?
30% club? zoals @Skatermarvin zou zeggen dikke powerlifter club bedoel je
@Lucille2405 dit geldt natuurlijk niet voor jou of eventuele andere vrouwen

@Sanca houdt wel van dingen organiseren hier op DBB..![]()
Doe jij dan de meting op de meeting ?@Sanca houdt wel van dingen organiseren hier op DBB..![]()
Alleen de vrouwen..
Alles of niets...