Fitness Seller

Gesloten LOG Amateurtje

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Mijn training van vandaag:

Dumbell bench press 5x5x10kg
Optrekken 8x zonder tegengewicht alleen klein beetje hulp. Verdeeld in 2x 4.
Dumbell shoulder press 3x8x8kg
Dumbell row 3x8x16kg (per arm)
Lat Pulldown 2x12x36.6
Arm straight pulldown 2x12x10kg
Bicep curl 2x10 (20) x 6kg
Triceps skullcrusher/Rope 2x8x12.5

Sommige oefeningen zwaarder gedaan dan schema. Dus dat was lekker.

Toen ging ik m'n bodyfat meten. Slik. 31%.
Maargoed. Nu heb ik er een doel bij. Volgend jaar wil ik rond deze tijd 20% zitten. Dit ga gelijkelijk doen. Wordt voor mij dus voorlopig niet bulken.

Welkom in de 30% club. @Skatermarvin

Edit, vergeet de benen niet, Lucille.

Een dame die begint met trainen + logboek op DBB = 13 pagina's vol met (merendeels) testosteronnie reacties.
En dat binnen slechts 5 dagen..... :emo: ;)

Zou er bijna jaloers van worden, zoveel aandacht heb ik nog niet eens gekregen met m'n "lid sinds 2004" status..... :sad:
Seksisme op DBB viert hoogtij, dit moet aangepakt worden. Ik pleit voor genderneutrale dagboeken en jij mag de eerste openen.

Geef maar 10% aan mij! Ik ben er blij mee. :o

Lekker getraind hoor!

Kon dat maar he.. misschien dat ik dan ook wat lengte kon weggeven aan anderen haha.
Ik wil vooral wat vetjes... als eerste.. lengte.. mwouah.. kan ik nog mee leven... 1,68 met een moeder van 1,52 is nog netjes :p
Maar zou wel ideaal zijn als we konden delen he. ;) zijn er hier wel meer die me wat willen doneren!

Ik wil vooral wat vetjes... als eerste.. lengte.. mwouah.. kan ik nog mee leven... 1,68 met een moeder van 1,52 is nog netjes :p
Maar zou wel ideaal zijn als we konden delen he. ;) zijn er hier wel meer die me wat willen doneren!

1,68 vind ik een prachtige lengte hoor! Niets mis mee! Achja, we zijn allemaal uniek, we hebben allemaal iets. Niemand is perfect, ookal lijkt dat soms wel zo :) heb jij ook een log ofzo ?

Alle dikzakken verzamelen!!:woot:

Lief dagboek,

Vandaag heb ik weer getraind nadat ik me gister vol heb gepropt met lekkere snacks en wijn. Zoals worstjes, kaas, chocola.

Cardio stairmaster 14min

Squat 3x10x37.5kg

Legpress 3x6x80,100, 120kg

Split Squat dumbell 2x12x 12kg (24kg totaal)

Glutebridge 4x10 (2 pb) 20kg
Glute bridge hamstring walks 2x4

Stiff leg Deadlift met dumbell 2x8x7kg (totaal 14kg)

Cable rear kick/raise 2x10x5kg

Vandaag voor het eerst met handschoenen getraind, want m'n handen zien er niet uit. Blaren Blaren Blaren.

En ik heb echt een gruwelijk hekel aan cardio. Maar toch 14 minuten op stairmaster gestaan.

Net even boodschappen gehaald, noten, druiven, rijstwafels etc. Gelijk weer wat inkopen gedaan bij body & fit en morgen weer op de gezonde tour.

Toedeloe:loopband:

IMG_20171104_134706_341.jpg

(Foto van gister trouwens )

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven