XXL Nutrition

Gesloten LOG Amateurtje

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja, en dat doe je gewn voor de training op denk ? Zet ik t in m'n kluis en als ik merk dat het weer kut gaat loop ik weer ff heen. Heb jij er ervaring mee ?
Ik gebruik het nu nog voor deadlifts bij sets met veel herhalingen op relatief zwaar gewicht, vroeger ook voor chinups maar je kunt dit voor alle oefeningen gebruiken waarbij je grip anders faalt.

• Topic Starter Topic Starter
Heb vloeibaar magnesium ook aantal keren gebruikt, werkt prima vind ik!
Nu heb ik m'n grip zo in orde dat ik deadlifts en andere oefeningen zonder kan (tot nu toe)

Heb vloeibaar magnesium ook aantal keren gebruikt, werkt prima vind ik!
Nu heb ik m'n grip zo in orde dat ik deadlifts en andere oefeningen zonder kan (tot nu toe)

Ik zal m'n handen even laten genezen, dan bestel ik het en ga ik het ook proberen. Maar je grip kan dus terug komen ??

Hier nog een vloeibaar magnesium liefhebbert:) Naar mijn idee blijft t ook veel langer zitten dan magnesium van een blokje. Daarnaast heb je minder tot geen troep op de grond ook.

Als je geen poezelige handjes moet hebben voor je werk oid, dan zou ik fijn voor deze oplossing gaan:thumb:

Hier nog een vloeibaar magnesium liefhebbert:) Naar mijn idee blijft t ook veel langer zitten dan magnesium van een blokje. Daarnaast heb je minder tot geen troep op de grond ook.

Als je geen poezelige handjes moet hebben voor je werk oid, dan zou ik fijn voor deze oplossing gaan:thumb:

Zelfs voor het werk zou het beter zijn haha.

Vanavond trouwens naar de fysio. Flared ribs, uitstekende sleutelbeen en nekklachten. Ben benieuwd :)

Je moet gewoon je handen vaker afdrogen. Je gaat toch geen magnesium gebruiken voor een lat pulley en dergelijke.

Staat overigens niks bij de huisregels.

Even een andere vraag. Ik ga volgend jaar verhuizen. Iemand die een goede ( kleine ) niet drukke sportschool kent omstreken Nijmegen ?

Ik heb meestal kramp in mn duimen haha :P Heb hiervoor ook paaldansen gedaan, had 2 seconden grip, maar ik glij gewoon zo snel weg :(

Ik moest even mijn best doen om hier geen vunzige opmerking over te maken.

Maar goed, dan juist gaan werken aan je grip. En als je echt een lat pulley wilt doen met extra grip kun je altijd straps doen. Maar ik zou het je afraden.

Ik moest even mijn best doen om hier geen vunzige opmerking over te maken.

Maar goed, dan juist gaan werken aan je grip. En als je echt een lat pulley wilt doen met extra grip kun je altijd straps doen. Maar ik zou het je afraden.

Straps heb ik ook geprobeerd, maar dat vind ik niet zo chill als handschoenen. :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven