Kan je die bestelling nog annuleren en een nieuwe bestelling bij XXL doen?
Ik wilde ook een reactie in die trant plaatsen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je die bestelling nog annuleren en een nieuwe bestelling bij XXL doen?

Net even boodschappen gehaald, noten, druiven, rijstwafels etc. Gelijk weer wat inkopen gedaan bij body & fit en morgen weer op de gezonde tour.

??Post gewoon progressie als er progressie is!!! Problem solved '''''Trouwens, aangezien ik maar 1x per maand progressie mag posten. Ik post vaker op insta![]()
Heb je echt blaren op je handen
Dan lijken me handschoentjes toch alleen maar meer schuren?
Bedoel je niet eelt?
Je grip gaat wel het hardst vooruit zonder zulke attributen.

Paar jaar terug hebben ze de boel nogal opgelicht.. zat niet in de whey wat er op het etiket stond... mistte een zooi eiwitten zeg maarWat is er mis met body & fit? Bestel daar al best een tijd![]()
% eiwit was in het echt veel lager...
Maar ze hebben zoveel mensen bedonderd dat de meesten hier er wel vanaf zijn gestapt daar te bestellen. Post gewoon progressie als er progressie is!!! Problem solved '''''
Paar jaar terug hebben ze de boel nogal opgelicht.. zat niet in de whey wat er op het etiket stond... mistte een zooi eiwitten zeg maar% eiwit was in het echt veel lager...
Ze hebben verbetering beloofd... maar ja... of dat echt zo is weet niemandMaar ze hebben zoveel mensen bedonderd dat de meesten hier er wel vanaf zijn gestapt daar te bestellen.
Er zijn er echter nog genoeg die wel bestellen bij B&F maar dan geen eigen merk in ieder geval... Want qua andere dingen van hun niet eigen merk blijven ze wel een van de goedkopere ... maar er zijn er ook zat die de oplichters het geld niet meer gunnen.
XXL moet ik zeggen heeft in ieder geval een gegarandeerd goede kwaliteit en perfecte service.
Vooral door Optrekken, dumbell row etc in de eerste weken heb ik m'n ring omgelaten.. niet zo slim iknow. Toen een beste blaar gekregen, met eelt.
+ als ik train zweet ik, veel. En dus ook m'n handen. Ik glij zo idioot snel weg. Gister onder de training alles bij elkaar gevloekt omdat zelfs lat pulldown niet eens meer werkte. De meeste moesten er wel om lachen die mij hoorde, maar ik niet vandaar die handschoenen voorlopig.![]()
Ik zal dan voor magnesium op je handen gaan. Om het zweet weg te werken en genoeg grip te hebben.
enig idee waar je het kan bestellen, in bijvoorbeeld zo'n netje ofzo ?Train eerst zonder joo.. Ik heb nog nooit magnesium gebruikt en deadlift boven de 200.. Waarom zou je? Straps,magnesium,handschoentjes zijn voor homofielen
Wow, jij moet wel een hele stoere vent zijn...Straps,magnesium,handschoentjes zijn voor homofielen
Train eerst zonder joo.. Ik heb nog nooit magnesium gebruikt en deadlift boven de 200.. Waarom zou je? Straps,magnesium,handschoentjes zijn voor homofielen

Vraag die stoere Brutus ff of het ook voor lesbiennes geldt.

Vraag die stoere Brutus ff of het ook voor lesbiennes geldt.![]()

Gewoon vloeibaar magnesium halen. Geeft minder geknoei en wordt ook in sportscholen waar magnesium niet is toegestaan meestal wel gedoogd.Hahaha.
Nee maar echt. Ik heb gewoon heel snel zweethanden. Als ik wil Optrekken ben ik meer aan t focussen om niet weg te glijden dan dat ik daadwerkelijk dan Optrekken. Zelfde met kettlebell walk lunges, hanging wipers etcetera. Heb meer kracht maar ik glij zo snel weg. Zit ik weer alles bij elkaar te vloeken. Heeft niks met kracht te maken![]()
Gewoon vloeibaar magnesium halen. Geeft minder geknoei en wordt ook in sportscholen waar magnesium niet is toegestaan meestal wel gedoogd.