darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet alleen hoe je 'the feels' kunt uppen naar 36kg..
Meer TUT..MMC..
Verder als je slingert zoals de meeste sideraise slingerapen dan is 36 misschien ool nog wel te doen
Er zijn wel verschillende manier van uitvoering natuurlijk...Met gestrekte armen is aanzienlijk zwaarder dan met enigszins gebogen armen. Maar 36kg...never!
Blessures ontstaan vaak door het onbeheerst uitvoeren en gooien met DB.
Dus zorg er gewoon voor dat je je oefeningen met de juiste techniek uitvoert. Je moet je set vol kunnen maken met een goede techniek en uitvoering en een zo zwaar mogelijk gewicht waar je dat mee kan doen.
Ik pak 4 a 5 kg...Dat is nu bij mij 3kg per kant haha. Als ik hoger pak ga ik inderdaad raar doen haha.

Het is toch echt zo. Nogmaals..al slingerend kan ik ze vast met 16kg..maar waarom zou ik? Ik voel ze veel beter wanneer ik ze gecontroleerd uitvoer en ook daadwerkelijk mijn schouder voel werken ipv traps etc.
Het is toch echt zo. Nogmaals..al slingerend kan ik ze vast met 16kg..maar waarom zou ik? Ik voel ze veel beter wanneer ik ze gecontroleerd uitvoer en ook daadwerkelijk mijn schouder voel werken ipv traps etc.