Fitness Seller

Gesloten LOG Amateurtje

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Er zijn wel verschillende manier van uitvoering natuurlijk...Met gestrekte armen is aanzienlijk zwaarder dan met enigszins gebogen armen. Maar 36kg...never!

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet alleen hoe je 'the feels' kunt uppen naar 36kg..

Meer TUT..MMC..

Verder als je slingert zoals de meeste sideraise slingerapen dan is 36 misschien ool nog wel te doen

Hahah nouja, 3kg per kant 10x voel ik ook al aardig branden. Dus de weg naar 36kg is laaaaaang haha

Er zijn wel verschillende manier van uitvoering natuurlijk...Met gestrekte armen is aanzienlijk zwaarder dan met enigszins gebogen armen. Maar 36kg...never!

Ik doe hem inderdaad ook met lichtelijk gebogen armen. Had begrepen dat als je gestrekte armen doet, je meer kans hebt op blessures?

Blessures ontstaan vaak door het onbeheerst uitvoeren en gooien met DB.

Dus zorg er gewoon voor dat je je oefeningen met de juiste techniek uitvoert. Je moet je set vol kunnen maken met een goede techniek en uitvoering en een zo zwaar mogelijk gewicht waar je dat mee kan doen.

Blessures ontstaan vaak door het onbeheerst uitvoeren en gooien met DB.

Dus zorg er gewoon voor dat je je oefeningen met de juiste techniek uitvoert. Je moet je set vol kunnen maken met een goede techniek en uitvoering en een zo zwaar mogelijk gewicht waar je dat mee kan doen.

Dat is nu bij mij 3kg per kant haha. Als ik hoger pak ga ik inderdaad raar doen haha.

Screenshot_20171117-195656.png

Voeding is goed gegaan deze week. Begin het ook zeker wel te merken!

Dit weekend 2 verjaardagen op de planning. Te beginnen vanavond. Daar zullen wel wat wijntjes genuttigd worden, maar gelukkig heb ik m'n cardio en 2 gymsessies op de planning dit weekend. Komt vast wel goed :bierbang::eating::burger:

komt helemaal goed. Genieten hoort er ook bij he! ;)

Eeeeen bijna alle calorien er al weer bij gevreten in 1 avond. Wooohoooo morgen even extra minuutjes rennen :hahaha::loopband::kots:

:roflol::roflol:
Screenshot_20171117-225831.png

Dat was weer heerlijk!!

Cardio

18 minuten hardlopen
241 calorieën verbrand

Dumbell bench press
1x10x8kg opwarmen
1x5x10kg
1x5x10kg ( heeeeel langzaam uitgevoerd, 12kg waren in gebruik)
1x5x12kg

Nou wilde heel graag verder maar de aankomende 3 oefeningen waren bezit. Dus maar even een koffiepauze hahaha

Lat pulldown
1x10x35kg opwarmen
2x12x40kg

Dumbell shoulder press
1x10x6kg opwarmen
3x8x8kg

Dumbell row
1x8x12kg opwarmen
3x8x16kg

Overhead Press
3x5x22.5kg

Straight arm pulldown
1x12x10kg
1x12x10kg

Triceps skullcrusher Rope
1x8x12.5kg
1x8x12.5kg

Bicep curl
1x10x7kg
1x10x8kg
1x8x8kg

Beste training, aardig wat volume!

Beste training, aardig wat volume!

Moet zeggen dat ik alles niet max heb gedaan. Aangezien ik dinsdag bijna nokkie ging, en de gedachte had dat ik alleen progressie boek met te zware gewichten. Dikke onzin natuurlijk :emo:

Workout van vandaag. Skull crush ziet er niet best uit. Ellebogen gaan te veel mee. Zag het filmpje, techniek aangepast, maar geen nieuw filmpje gemaakt lol.

Maar leek me leuk om even te delen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven