XXL Nutrition

Gesloten LOG Amateurtje

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nu trouwens wijntjes drinken. Maar heb dan ook nog wel echt genoeg calorieën over ( bijna 900 ).

FEESTJES :bierbang:

Screenshot_20171118-232925.png
stats nu. Zal niks meer bijkomen ook. Helemaal gesloopt. Zo lekker naar huis en slapen. MORGEN LEGDAY !

sowieso even m'n Legpress terug schroeven en aan techniek werken. Zal morgen filmpje maken en posten. Denk dat ik morgen voor 3x6x120kg ga. Stuk lichter dan normaal, maaaaaar dan kan ik er voor zorgen dat techniek optimaal is.

Netjes hoor!
Succes met trainen zo! :thumb:
Ben benieuwd naar het filmpje!

Vandaag heel laag in gewichten getraind en puur naar techniek gekeken. Bij de Squat nog een te holle rug, wordt een uitdaging aangezien ik van nature al een holle rug heb.

Hier de link:

Heb zoveel mogelijk tips geprobeerd. Geen schoenen. Rechte knieën. Niet bouncen etc etc.

Training :

Cardio
10min steps

Squat
1x10xstang
3x10x5kg iedere kant

Leg press voeten wijd
3x6x80kg

Split Squat kettlebell
1x12x12kg ( per been )

Leg curl machine
2x10x25kg

Glute bridge hamstring walks
2x6

Stiff leg Deadlift lift Dumbell
2x8x losse stang

Koffie tijd haha

Cable rear kick
2x8x6.25kg ( per been )

Deadlift niet gefilmd. Waren te gefocust op de uitvoering.

Eten gaat ook lekker. Aangezien er savonds wat wijntjes worden genuttigd in het weekend, wat lager in calorien in voeding. Zal morgen m'n week gemiddelde delen.

Vanavond met vrienden bowlen. Zullen we ook wel wat wijntjes genuttigd worden.
Kan me savonds wel goed inhouden met snacks op verjaardagen gelukkig! Gisteravond dan ook niets genomen, behalve 3 rosetjes.

Ik wens iedereen een fijne zondag!

Heb van je filmpje alleen even de squats bekeken. Ziet er voor een beginner zo slecht niet uit!

Probeer ten eerste niet tien stappen te zetten als je het rack uitkomt. Het kost je energie, al helemaal als je straks 60 kg op je rug hebt, en je kan omvallen.
In principe zijn het 3 stappen na het rechtop staan met de bar: voet 1 schuin naar achter, voet 2 schuin naar achter en evt wat bijstellen qua breedte of enkele cm's voor symmetrie.

En probeer je buikspieren goed aan te spannen. Dit doe je het best door te bracen. Dat is lucht in je buikholte nemen en daarbij je buik helemaal uitdrukken. Zie het als een zwemband om je middel die je kapot moet drukken met je buik.
Misschien is dit laatste wat veel voor nu maar dat kan je anders alvast meenemen.

Veel plezier vanavond!

Zou ook hip hinges met een stok gaan oefenen. Op die manier krijg je meer gevoel over je lichaam wat een rechte rug is (door middel van glutes en abs gebruiken) om je heupen te kantelen.

Mijn afgelopen reacties in dit topic zijn trouwens veel te serieus dus...

Progresspics?

Ja Marvin leg het even uit.

En ondertussen vraagt iedereen zich of hoe het toch kan dat zo weinig dames hier loggen of er vroegtijdig mee stoppen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven