Fitness Seller

Gesloten LOG Amateurtje

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Even een zeikmomentje ; mijn collega zit recht voor me Subway te eten :( oooo heb daar zo zin in.
-eet netjes kwark met 2 mandarijnen-

:thumbd:

Daar zou ik dus voorlopig wel van proberen af te gaan blijven, de tussendoortjes. Zeker als je af en toe ook lekker wilt binge dinken. :p
Kwestie van wennen en al die snacks kan je best van wegblijven.
Als je wat meer 'ervaring' hebt met voeding is er heus wel weer ruimte voor een Subway'tje oid, maar voor nu lekker streng zijn voor jezelf :whip:

Stel jezelf een doel, houd je aan je voedings- en trainingsschema en resultaten gegarandeerd MITS je jezelf redelijk in bedwang kunt houden.
 
:thumbd:

Daar zou ik dus voorlopig wel van proberen af te gaan blijven, de tussendoortjes. Zeker als je af en toe ook lekker wilt binge dinken. :p
Kwestie van wennen en al die snacks kan je best van wegblijven.
Als je wat meer 'ervaring' hebt met voeding is er heus wel weer ruimte voor een Subway'tje oid, maar voor nu lekker streng zijn voor jezelf :whip:

Stel jezelf een doel, houd je aan je voedings- en trainingsschema en resultaten gegarandeerd MITS je jezelf redelijk in bedwang kunt houden.


Ik hou me zeker in bedwang :D
Heb nikssss raars gegeten en gewoon netjes mn kwark opgegeten!
Misschien nog geen progressie te zien, maar pff : eindelijk zit mn buik(je) niet meer in de weg als ik achter mn bureau zit haha
 
20171031_152703.png
Ik wilde dit eerst achterwegen laten en niet posten. Maar ik doe het toch. Eerste foto was in valencia. Keek in de spiegel en zag wat al die maanden van feesten, zuipen en geen structuur m'n lichaam had aangedaan. Ik voelde me zooooooo slecht.
Toen wist ik dat er iets moest veranderen.
De foto rechts heb ik vanochtend gemaakt.
 
Progressie is zeker wel te zien, good work! :thumb:. Al raad ik je aan om progressiefoto's te nemen in dezelfde positie/belichting om echt goed verschil te zien.

Oja, smeer je voortaan beter in. :cool:
 
Progressie is zeker wel te zien, good work! :thumb:. Al raad ik je aan om progressiefoto's te nemen in dezelfde positie/belichting om echt goed verschil te zien.

Oja, smeer je voortaan beter in. :cool:

Ja toen ik eigenlijk echt begon had ik geen foto's gemaakt. Kwam deze toevallig tegen.

En ernstig he, daarom had ik die foto gemaakt, buuuurn hahaha. M'n voeten waren nog erger, paars en opgezet. Gevalletje weinig slapen, veel zuipen en op het strand in slaap vallen haha.
 
Ja toen ik eigenlijk echt begon had ik geen foto's gemaakt. Kwam deze toevallig tegen.

En ernstig he, daarom had ik die foto gemaakt, buuuurn hahaha. M'n voeten waren nog erger, paars en opgezet. Gevalletje weinig slapen, veel zuipen en op het strand in slaap vallen haha.
Als op foto 1 je broek zo laag zit, doe dat ook bij foto 2.... Broek hoog optrekken maskeert meestal heel erg veel ´vet´
 
Als op foto 1 je broek zo laag zit, doe dat ook bij foto 2.... Broek hoog optrekken maskeert meestal heel erg veel ´vet´

Ik zal straks eens dezelfde soort foto maken. Je hebt een punt.
 
Broeken zijn sowieso overrated.
 
Haha of ik ben geen vrouw, of dit is wetenschappelijk bewijs :D

Als je geen vrouw was zou de helft v/d mensen hier stoppen met volgen:p

Nee zeg niet dat iedereen hier een viespeuk us maar er is altijd veel belangstelling voor een log van een vrouw omdat dat je dat nu eenmaal minder ziet
 
Als je geen vrouw was zou de helft v/d mensen hier stoppen met volgen:p

Nee zeg niet dat iedereen hier een viespeuk us maar er is altijd veel belangstelling voor een log van een vrouw omdat dat je dat nu eenmaal minder ziet


Het valt mij inderdaad op dat veel vrouwen na 2 posts al stoppen haha. Maar zolang er belangstelling is blijf ik gewoon posten hoor. Vind het zelf ook leuk om eens m'n verhaal te doen en volgend jaar terug te kijken
 
Het valt mij inderdaad op dat veel vrouwen na 2 posts al stoppen haha. Maar zolang er belangstelling is blijf ik gewoon posten hoor. Vind het zelf ook leuk om eens m'n verhaal te doen en volgend jaar terug te kijken
Dat is eigenlijk vooral bij kuurlogs van vrouwen het geval.
 
Dat is eigenlijk vooral bij kuurlogs van vrouwen het geval.

Is daar een reden voor ? Vind het wel jammer. Zoveeeel logs die al stoppen na een paar dagen
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven