- Waardering
- 3.905
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
Paniek waaruit... Ik zat achter m'n bureau, in gesprek met iemand.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Paniek kan uit het niets komen. Ik heb wel eens een paniekaanval gehad terwijl ik gewoon rustig in bed lag... Nergens aan dacht...
Kan gewoon komen door stress of wat dan ook haf zelf een paar jaar een angstoornis met dagelijks paniekaanvallen komt gwn uit het niets op.Paniek waaruit... Ik zat achter m'n bureau, in gesprek met iemand.
Mijn nederige excuses, ik dacht niet dat je hier een serieus antwoord had verwacht.
Een soort van vaag dromerig gevoel, gepaard met het gevoel van flauwvallen, blackout en niet logisch na kunnen denken.
Mijn nederige excuses, ik dacht niet dat je hier een serieus antwoord had verwacht.
Zou je anders je klachten en het beloop hiervan wat beter kunnen beschrijven? Ik vind het moeilijk om te volgen.
Je hebt het eerst over:
Later heb je het over hartkloppingen, en weer later heb je het over migraine met daarbij neurologische verschijnselen en vlekken (kun je die vlekken beter beschrijven? Scotomen zoals bij 'klassieke' migraine houden max. 1 uur aan).
Of heb je dit allemaal tegelijk? Dus je hebt het gevoel dat je gaat flauwvallen, niet logisch kunt nadenken, hartkloppingen, hoofdpijn, dof gevoel in je vingers, vlekken in je gezichtsveld, en de andere neurologische verschijnselen die je beschrijft?
Is er naast het EEG-onderzoek ook ander neurologisch onderzoek uitgevoerd?
HyperventilatieJuist door je zorgen te maken lok je erger uit.. Niets aan de hand denk ik zo... Groet

Dat denk ik ook ja... Als je hier voor vaker naar de arts gaat denk ik dat je eerder als hypochonder te boek gaat staan. Kijk daar dus ook mee uit..Heb ik eerder last van gehad. Ik denk dat ik het ook gewoon op hyperventilatie laat. Kan wel 1000 dingen bedenken en weer een heel onderzoek starten, maar schiet er toch niks mee op. Krijg je alleen maar een label op je hoofd geplakt![]()
Dat denk ik ook ja... Als je hier voor vaker naar de arts gaat denk ik dat je eerder als hypochonder te boek gaat staan. Kijk daar dus ook mee uit..
Kun je ook gerust doen. Het is namelijk niets. Dit is een klassiek voorbeeld van hyperventilatie zoals we het wel bij 10 jongeren per week zien.
Kun je ook gerust doen. Het is namelijk niets. Dit is een klassiek voorbeeld van hyperventilatie zoals we het wel bij 10 jongeren per week zien.
Ik weet niet of je het doet, maar als je zou blowen zou ik je wel aanraden om te stoppen.