Fitness Seller

Gesloten LOG Amateurtje

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik vond het wel lekker weglezen zo maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen de tijd ervoor gaat nemen, maar ja, pech voor hun, je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Pics van de nieuwe sportkleding ?

Inderdaad, hun probleem. De mensen die echt geïnteresseerd zijn nemen de tijd wel om te lezen haha. Ruimt ook gelijk lekker op.

Nee helaas niet

Gewoon loggen zoals je zelf fijn vindt, je doet het immers voor jezelf.
Wel karakter dat je nog terug bent gegaan naar de sportschool toen je weer eenmaal thuis was!

Heb je even gevolgd op instagram :)
Een tip: probeer met je chinups goed naar beneden uit te zakken, je doet nu alleen het bovenste deel van de beweging eigenlijk.
Vergeet die 4-5 reps, daar kom je binnen een aantal weken/maanden zeker weer.

Ik vond zo'n weekupdate ook wel lekker lezen. Maar een paar keer per week vond ik ook wel altijd gezellig:D

Je had na de erwtensoep gewoon een keiharde scheet moeten laten in de gym..dan is het plots een stuk kalmer:thumb:

Dan wordt het een week update! Vind ik zelf ook het fijnste.

Even over die chinups. Lief dat ik er tips over krijg. En geloof me daar ben ik ook zeker mee bezig. Maar ik ben gewoon trots dat het lukt. " vergeet die 4-5 Chin ups" ga ik daarom ook niet doen. De meeste vergeten dat ik pas 7 weken bezig ben. Van 36kg tegengewicht naar geen tegengewicht, daar ben ik trots op. Als ik commentaar of tips wil, zal ik zeker hier de filmpjes plaatsen. Maar met sommige dingen wil ik gewoon even op m' roze wolk zitten.

Ik vond het wel lekker weglezen zo maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen de tijd ervoor gaat nemen, maar ja, pech voor hun, je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Pics van de nieuwe sportkleding ?
Je mag hier niet naar foto's vragen

Het wordt ook niet rot bedoeld van de chin ups denk ik zo.

Denk ook dat de meesten niet eens weten dat je pas net begonnen bent.

maar vorm is iets wat veel
Mensen triggert. Want er wordt altijd gezegd... Eerst goede vorm en dan gewicht verhogen. Maar supported chin ups kan je imo slecht de vorm mee oefenen. Supported voelt nl totaal anders dan los.

Dus gewoon rustig aan doorgaan met oefenen. Wat je kan doen is een elastiek nemen en daar 1 been inzetten als support. Dan kan je meer de vorm van niet supported oefenen en toch uitstrekken. Ideetje misschien?

En dit is dus absoluut geen kritiek! Een goede chin up unsupported is en blijft oefenen en dat uitzakken komt ook wel.

Blijf maar op je wolk hoor! Want het is een prima begin en zeker op zo korte tijd. ;)

Commentaar is iets heel anders, dit is feedback/advies. Als je hier wilt loggen en altijd maar horen dat je alles 100% goed doet gaat dat niet lukken.
Ik weet zeker dat je nog maar net begonnen bent want lees vanaf het begin mee. Des te meer reden voor mij om te helpen waar dat kan, omdat het overkomt dat je alles in check wilt hebben.
Met die "vergeet die 4-5 reps" bedoelde ik te zeggen dat als je je techniek gat herzien je je niet druk moet maken als je zometeen veel minder kan. Zelfde met een squattechniek die je gaat verbeteren, dan kan het ook zo zijn dat je ineens 20 kg eraf moet halen.

Beetje jammer dat het in het verkeerde keelgaat geschoten is...

Commentaar is iets heel anders, dit is feedback/advies. Als je hier wilt loggen en altijd maar horen dat je alles 100% goed doet gaat dat niet lukken.
Ik weet zeker dat je nog maar net begonnen bent want lees vanaf het begin mee. Des te meer reden voor mij om te helpen waar dat kan, omdat het overkomt dat je alles in check wilt hebben.
Met die "vergeet die 4-5 reps" bedoelde ik te zeggen dat als je je techniek gat herzien je je niet druk moet maken als je zometeen veel minder kan. Zelfde met een squattechniek die je gaat verbeteren, dan kan het ook zo zijn dat je ineens 20 kg eraf moet halen.

Beetje jammer dat het in het verkeerde keelgaat geschoten is...

Ik stuur je even een pb

Opbouwende kritiek is dus niet gewenst hier. Jammer.

Ik snap alleen niet waarom het zo verkeerd schiet... Ik zeg toch niks verkeerd? :P

Even over die chinups. Lief dat ik er tips over krijg. En geloof me daar ben ik ook zeker mee bezig. Maar ik ben gewoon trots dat het lukt. " vergeet die 4-5 Chin ups" ga ik daarom ook niet doen. De meeste vergeten dat ik pas 7 weken bezig ben. Van 36kg tegengewicht naar geen tegengewicht, daar ben ik trots op. Als ik commentaar of tips wil, zal ik zeker hier de filmpjes plaatsen. Maar met sommige dingen wil ik gewoon even op m' roze wolk zitten.

Het heeft geen zin om op je roze wolk te zitten als je halve reps doet.

• Like
Waarderingen: Pren
Het heeft geen zin om op je roze wolk te zitten als je halve reps doet.

Als jij dat zo ziet moet je dat vooral zelf weten. Maar ik blijf lekker op mijn roze wolk zitten omdat ik progressie zie. Ongeacht jij het progressie vind of niet.

Want jij kon binnen 7 weken natuurlijk alles volledig goed en met een perfecte techniek. Ik weet het, komt goed (K)
Ik had niet het geluk dat ik gelijk goed geholpen werd door high level mensen in de sport (ja big ass ego). Maar blijf vooral lekker je eigen ego strelen en van die stervende zwaan 'chin ups' doen.

Lorenzo Leeuwe dit ze juist bewust op deze manier :)
Een variatie van de oefening doen (al ben ik zeker geen fan van deze variant) kan prima zijn om bijv de bicep meer aan te spreken ofso.
Maar Lorenzo kan ook 20+ normale full rom reps doen en doet het niet omdat hij niet genoeg kracht heeft. Beter eerst de volledige rom aanleren(dmv resistance bands o.i.d) dan dit halve gedoe.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven