Fitness Seller

Gesloten LOG Amateurtje

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heb ook gemerkt dat als ik echt frenchcore etc aanzet, dat teveel op beast mode zit haha. Misschien moet ik ook maar weer stapje terug naar raw&hardstyle haha. Heb ik ook wel wat leuke lijstjes van!

Te veel Beastmode? Dat bestaat volgens mij niet in de sportschool...Ik gooi er nog net geen speed in, maar met sommige PWO's zit het er niet ver vanaf :eek2::hahaha:

Te veel Beastmode? Dat bestaat volgens mij niet in de sportschool...Ik gooi er nog net geen speed in, maar met sommige PWO's zit het er niet ver vanaf :eek2::hahaha:

Je wilt niet weten hoeveel preworkouts er verbannen worden omdat er amfetamineachtige stoffen gevonden zijn in de inhoud.

• Topic Starter Topic Starter

O jawel hoor, zo stond ik een keer te sprinten in de sportschool als cardio, daarna split squat en vervolgens dumbell bench press. Daarna kon ik niks meer. Ik reageer overal veel te heftig op waahaha. Pre workout gebruik ik ook niet. Werkt alleen maar averechts bij mij :P

Hehe nice, kan ik ook wel waarderen. Download zelf altijd de "hard with style" podcastjes. staan er zo'n 70 op (gratis downloaden via iphone podcasts) en dan heb je 60 minuten lekkere beats in je oren!

Ook lekker hoor!

Door al deze praatjes krijg ik weer zin in het festival seizoen. Nog een reden voor een goede shape haha

Vanuit het werk gelijk de sportschool in gedoken.
Was daar om 17:00
Gesport tot 18:50

Cardio loopband helling
14min

Hip thrust boven 5 seconden vasthouden
1x5x50kg opwarmen
5x5x60kg

PFOOOOOH

Dumbell bench press
1x8x10kg opwarmen
1x6x12kg
2x6x14kg

Kettlebell walk lunges
1x24x16kg per kant

(Dood)

Cable row pulley
1x8x32kg opwarmen
2x6x39kg
1x6x41.3kg

Overhead Press
1x10x10kg opwarmen
1x5x25kg
Dat ging niet chill
3x5x20kg

Side raise
1x10x2kg opwarmen
3x10x4kg

Cable glute zijwaarts heffen
3x10x3.4kg per been

Triceps met touw naar beneden
1x8x11.3kg
1x8x13.6kg
2x8x11.3kg

Chin up
1x5 (YES)
1x4

Gym nummer van de dag : Cats, jets and breaks- Noisecontrollers & Wildstylez

Wat een heerlijke training weer. En het was toch een partij rustig. Daar hou ik van !

Goed begin van het weekend. Calorieën laag gehouden, vanavond avondje bij vrienden inclusief wijntjes.

Fijn weekend allen!

Weet iemand of brie een gezonde kaas is ?

Definieer gezond :P

Geniet er gewoon van. Kaas is kaas.
Of jou nou een toastje met brie neemt of een tonijnsalade met mayo er doorheen (ik noem maar wat).
Als het in je kcals past, doe je ding.

Neuh past er eigenlijk niet in hahahaa.
Maar vriendin zei dat het de gezondste kaas is.. dus was benieuwd

Wat is gezond...
Zachte schimmelkazen bevatten per gewicht relatief wat minder vet dan harde kazen. Er zit immers meer vocht in.
Camembert bevat over het algemeen minder vet dan brie per 100 gram.

Kaas wordt vaak vergeleken met vet% op droge stof basis. ;)

Maar als het in je macro's past maakt het eigenlijk niet veel uit. Geniet er gewoon van en met mate is er niets ongezond. ;)

Fijn weekend.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven