MuscleMeat

Gesloten LOG Amateurtje

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Als er mensen volgen met verkeerde intenties, verzoek ik deze niet meer te volgen. Zowieso heeft het geen zin, ga niet elke keer progressie pics posten

En dan vragen mensen hier zich af waarom er zo weinig vrouwelijke leden zijn:roflol:

Zo erg is het nog niet eens! Maar goed mss is het wat om een wedstrijd mee te draaien? Een mooi doel stellen zeg maar voor extra motivatie.

Wat voor de 1 niet vervelend is, kan voor de ander heel vervelend zijn. :emo:

Maar goed, dat ter zijde. Wedstrijden... is het raar als ik zeg dat ik het 9 van de 10 keer niet zo heel mooi vind ? :eek!:
En daarbij komt, ik ben erg lang, heb gelezen dat dat ook niet echt meewerkt.
En ik op hakken in een bikini in een wedstrijd, ik zie het gewoon niet voor me haha. Een wedstrijd zou ik dan voor mezelf moeten doen, maar ik maak mezelf er gewoon niet blij mee denk ik haha.

Wat voor de 1 niet vervelend is, kan voor de ander heel vervelend zijn. :emo:

Maar goed, dat ter zijde. Wedstrijden... is het raar als ik zeg dat ik het 9 van de 10 keer niet zo heel mooi vind ? :eek!:
En daarbij komt, ik ben erg lang, heb gelezen dat dat ook niet echt meewerkt.
En ik op hakken in een bikini in een wedstrijd, ik zie het gewoon niet voor me haha. Een wedstrijd zou ik dan voor mezelf moeten doen, maar ik maak mezelf er gewoon niet blij mee denk ik haha.
Tsja dat is lastig dan. Ik persoonlijk doe aan powerliften en nu ik een wedstrijd geplanned heb ben ik veel gemotiveerder om onder de 110kilo te blijven en om hard te trainen, ik kan nu makkelijker on track blijven en dus ook verleidingen weerstaan. Vanochtend gewogen op 109.9kilo nog 1,5 week te gaan nu echt super gemotiveerd om niet erover heen te gaan anders kom ik in de vetnek klasse terecht XD het werkt iig goed zon competitie

Tsja dat is lastig dan. Ik persoonlijk doe aan powerliften en nu ik een wedstrijd geplanned heb ben ik veel gemotiveerder om onder de 110kilo te blijven en om hard te trainen, ik kan nu makkelijker on track blijven en dus ook verleidingen weerstaan. Vanochtend gewogen op 109.9kilo nog 1,5 week te gaan nu echt super gemotiveerd om niet erover heen te gaan anders kom ik in de vetnek klasse terecht XD het werkt iig goed zon competitie

Dat is gaaf !! Doelen stellen is altijd goed!

Bij mij gaat het juist tegenwerken als ik dingen MOET, en niet mag.
Mijn grootste doel is op het moment : discipline...
Maar goed, wie weet wat de toekomst brengt! Misschien ga ik wel weer wedstrijdzwemmen. Ik weet het nog niet.

Wat ik wel weet, is dat ik dit echt leuk vind, met ijzer gooien. Progressie zien en iets voor mijzelf hebben. :flex:

Het is voor iedereen anders. Maar wat wel voor iedereen hetzelfde is dat je een doel moet hebben, of dit nou de spiegel is of cijfers of de endorfine rushes of wat dan ook.

Het is voor iedereen anders. Maar wat wel voor iedereen hetzelfde is dat je een doel moet hebben, of dit nou de spiegel is of cijfers of de endorfine rushes of wat dan ook.

Klopt, mijn clusterhoofdpijn , migraine etc wordt minder. Daarbij stuk rustiger in m'n hoofd. En uiteindelijk ook de progressie als je in de spiegel kijkt !

Als er mensen volgen met verkeerde intenties, verzoek ik deze niet meer te volgen. Zowieso heeft het geen zin, ga niet elke keer progressie pics posten
In principe mag je je progressie foto's ook niet in je log plaatsen maar moeten ze in de 'post je foto's' sectie.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven