XXL Nutrition

Gesloten LOG Amateurtje

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
In principe mag je je progressie foto's ook niet in je log plaatsen maar moeten ze in de 'post je foto's' sectie.

Maar het wordt gedoogd, is wat hij eigenlijk bedoeld. Mits niet erotisch van aard (zie banner). Oh en je moet ze zelf willen plaatsen, men mag er niet naar vragen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Maar het wordt gedoogd, is wat hij eigenlijk bedoeld. Mits niet erotisch van aard (zie banner). Oh en je moet ze zelf willen plaatsen, men mag er niet naar vragen ;)

Ahh oke, nou goed om te weten. Nouja, dan laat ik het voorlopig wel even bij tekst etc. haha

in b4 menstruatie foto's :eek:

In! :D

waarom mag dit niet? wat is de reden daarachter?
Om dezelfde reden weer, namelijk Google adsense. Google maakt niet altijd een onderscheid tussen erotische pics en pose pics, beetje sneu op een BB-forum maar ik heb de regels niet opgesteld.

Ja, ik snap ook niet dat er niet meer secties in de prive sectie worden geknald. Maar zal iets zijn met inkomsten genereren? :dunno:

Om dezelfde reden weer, namelijk Google adsense. Google maakt niet altijd een onderscheid tussen erotische pics en pose pics, beetje sneu op een BB-forum maar ik heb de regels niet opgesteld.
hoeveel verdient deze site met adsense als ik vragen mag? is het een aardig bedrag mag ik hopen?

• Topic Starter Topic Starter

Ik begrijp het, wordt 1 foto per maand getolereerd ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven