Fitness Seller

Contest Log Log aquaexplo

Bezoekers in dit topic

Vrijdag 21 juni 23:00-23:30, Cardio
crosstrainer brake 4, 30 minuten

Thuis cardio doen vind ik zo veel chiller dan buiten/in de gym. Ik zweet nogal snel dus thuis kan ik gewoon in alleen een klein sportbroekje op zo'n ding staan zweten:emo:
Verassend trouwens hoe veel meer zin je in cardio krijgt als je geen zin hebt om te leren:tanden:
Idealiter combineer je beiden: studeren op de crosstrainer. Win win.
 
Idealiter combineer je beiden: studeren op de crosstrainer. Win win.
Mijn computer kan ik helaas niet op de crosstrainer neerzetten, al geprobeerd voor netflix. en ik zweet vaak zo erg dat mn bril van mn neus glijd dus die heb ik standaard niet op:o dat wordt dan moeilijk leren:p
 
Wat is het effect eigelijk als je hem reversed pakt? Nog nooit gedaan
 
Wat is het effect eigelijk als je hem reversed pakt? Nog nooit gedaan
Iets meer schouder, maar gebruikt vooral lats. Borst wordt echt heel weinig aangesproken. De enige reden dat ik hem nu doe is voor de DBB challenge
 
In. Succes!
 
Wat is het effect eigelijk als je hem reversed pakt? Nog nooit gedaan
Probeer hem eens..gewoon licht gewicht
Iets meer schouder, maar gebruikt vooral lats. Borst wordt echt heel weinig aangesproken. De enige reden dat ik hem nu doe is voor de DBB challenge
Ben ik het niet helemaal mee eens, maar denk dat wanneer je je borst wilt voelen bij deze je even je ego opzij moet zetten en wat lichter gewicht moet hanteren..

Wel netjes hoor! Ik kreeg vaak zere polsen bij unracken van zwaar gewicht
 
Probeer hem eens..gewoon licht gewicht
Ben ik het niet helemaal mee eens, maar denk dat wanneer je je borst wilt voelen bij deze je even je ego opzij moet zetten en wat lichter gewicht moet hanteren..

Wel netjes hoor! Ik kreeg vaak zere polsen bij unracken van zwaar gewicht
jaa als je het voor borst doet werkt dat wel met lichtere gewichten waarschijnlijk, maar met dit gewicht merk ik hem toch vooral in mn lats eigenlijk.
Mijn ego is daar nog niet groot genoeg voor:o Als het niet voor de DBB challenge was geweest had ik hem niet zo zwaar gepakt
 
Nog even een snelle update tussen het leren door. Afgelopen 3 dagen niet gesport ivm werk en herkansingen. de weinige vrije tijd die ik had heb ik met de familie gebarbecued aangezien ik gisteren jarig was en het wel lullig vond voor iedereen die vrij had gevraagd of hun dag had leeg gehouden dat ik dan een paar dagen van tevoren afzeg... Meting van gewicht komt waarschijnlijk donderdag aangezien ik morgen en woensdag (voor mij)vroeg mijn bed uit moet en het dan wss vergeet. Als ik nu tijdens de dag op de weegschaal ga staan lijkt het wel lager maar dat kan natuurlijk aan veel dingen liggen
 
Nog gefeliciteerd, feest pas als je alles gehaald hebt neem ik aan? :D
 
Nog gefeliciteerd, feest pas als je alles gehaald hebt neem ik aan? :D
Dankje! jaa als ik helemaal klaar ben komt het feest voor vrienden pas. met de familie even barbecueën was wel even lekker om mijn rust te pakken en heeft me wel goed gedaan
 
Nog even een snelle update tussen het leren door. Afgelopen 3 dagen niet gesport ivm werk en herkansingen. de weinige vrije tijd die ik had heb ik met de familie gebarbecued aangezien ik gisteren jarig was en het wel lullig vond voor iedereen die vrij had gevraagd of hun dag had leeg gehouden dat ik dan een paar dagen van tevoren afzeg... Meting van gewicht komt waarschijnlijk donderdag aangezien ik morgen en woensdag (voor mij)vroeg mijn bed uit moet en het dan wss vergeet. Als ik nu tijdens de dag op de weegschaal ga staan lijkt het wel lager maar dat kan natuurlijk aan veel dingen liggen
Nog gefeliciteerd!:hb:

First things first kerel!
 
Dinsdag 25 juni 15:30-16:30, Pull day
Deadlift

3x5x100kg

Barbell shrug
3x12x60kg

Plate loaded pulldown
4x8x80kg

Bent over reverse flyes
3x12x6kg

EZbar 21's curl
1x17,5kg

Hammer curl
4x8x12kg
 
Klaar met mijn tentamens dus ik kan weer een keer de tijd nemen om te trainen! nouja, dat dacht ik... het ging zo kut dat ik alles binnen een uur heb gedaan en hem daarna ben gesmeerd:o Ik werd er gewoon chagrijnig van namelijk

Woensdag 26 juni 14:45-15:45, Push day
Bench press

Warming up
1x8x80kg
1x6x80kg
2x12x60kg

Incline bench press
1x6x26kg
1x8x22kg
hierna maar opgegeven, kostte zo veel moeite...

Dumbell shoulder press
4x8x16kg

Cable flyes
2x12x12,5kg
1x12x10kg

Lateral raises
3x12x6kg

Dumbell tricep extension
4x8x24kg

cable tricep extension
3x12x15kg

single hand cable crossover
4x8x7,5kg
deze was dan wel heel lekker, niet heel ver terug gedaan dus constant de spanning erop houden en op t einde goed flexen.
 
Woensdag 26 juni 17:00-17:30, cardio
crosstrainer 30 min, brake 4. Kcal:218 (is vooral om dagen te vergelijken)
 
Veel plezier morgen! Lekker chillen hoort er ook bij, morgen kan je je hard werk showen ;)
 
Back
Naar boven