XXL Nutrition

Contest Log Log aquaexplo

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik hoop het! ook een beetje minder wit worden:rolleyes:

dankje! heel veel is er nog niet te showen hoor, daarvoor moeten er nog wel wat vetjes af ben ik bang:o
Ik denk dat je op het strand gaat verschieten hoe veel beter je er bij staat als de gemiddelde man. Echt een schande hoeveel ongevormde, ongezonde, obese mensen er rondlopen.

Ik denk dat je op het strand gaat verschieten hoe veel beter je er bij staat als de gemiddelde man. Echt een schande hoeveel ongevormde, ongezonde, obese mensen er rondlopen.

Dit dus! Valt mij ook elke keer weer op hoe weinig mensen (zowel mannen als vrouwen) echt een goed lichaam hebben...

Nog maar weer even een update. Vrijdag en zaterdag last minute naar Concert at Sea gegaan waardoor ik niet heb kunnen trainen, en zondag moest ik de hele dag werken. Hierdoor voelden mijn benen maandag niet al te goed aan waardoor ik maar heb besloten om een push training te gaan doen.

Gewicht: 82.3kg (+0,1kg tov 20 juni)

Maandag 1 juli 14:30-15:15, Push day
Cable Flyes

3x12x10kg

Bench press
2x10x70kg
2x10x60kg

Incline dumbell bench press
2x8x24kg
2x8x22kg

dumbell shoulder press
4x8x18kg

seated lateral raises
3x12x6kg

v bar tricep extensions
4x8x25kg

rope tricep extensions
3x12x15kg

Ik voelde dat er wel kracht was maar dat werd snel minder. Ik geef de schuld maar aan het feit dat het overgrote deel van mijn dieet van het afgelopen weekend uit bier bestond:o Ik had zoiets ook al de training voordat ik weg ging, en ik had al een paar weken het idee dat ik een deload kon gebruiken (wat ik nog niet gedaan had aangezien ik volgende week op vakantie ga) dus ik hoop niet dat ik richting overtrainen of iets ga.

Dinsdag 2 juli 13:00-14:15, pull day
Lat pulldown

4x8x55kg

One arm dumbell row
4x8x30kg

Dumbell shrug
3x12x24kg

Close Grip Seated Row
4x8x30kg

Face pull
3x12x22,5kg

Hammer curl
4x8x16kg

Dumbell preacher curl
3x12x10kg

Gewicht was vanochtend opeens 81.1kg, wat mij heel erg meeviel. Ik ga wel morgen nog even meten om zeker te zijn dat het niet een fluctuatie was ofzo. Als het niet zo is zou dat wel fijn zijn, dan begin ik met een beter gevoel aan mijn vakantie maandag. Een roadtrip van 3 weken door europa met mn beste vriend, dus dat wordt wss veel eten en drinken:D Ook veel activiteit, dus daar hoop ik het een beetje mee in balans te houden. Het meeste gewicht ben ik van plan in augustus kwijt te raken, dan werk ik 5 dagen in de week in een keuken die een soort van onderbezet is, dus dat gaat flink doorlopen worden... De laatste 3 zomers dat ik daar werkte ben ik ook redelijk afgevallen, dus dat verwacht ik nu ook wel. Aangezien ik 99% van de tijd om 12 uur moet werken, tot iets van half 11 savond's, en ik nog aan het (na)puberen ben zal ik na werk gaan sporten. Ik ga daarom waarschijnlijk een 3 day split doen dan zodat ik ook nog wel iets van slaap/een sociaal leven overhoud. maar goed, de training van vandaag....

Donderdag 4 juli 21:30-22:45, Leg day
Paused squats

3x5x80kg

Smith machine calf raises
3x12x40kg

Smith machine lunges
3x8x20kg

Leg extensions
3x12x60kg

Leg curls
3x12x55kg

Leg press calf raises
3x15x60kg

Mooie gewichten gelift!
Aangezien ik 99% van de tijd om 12 uur moet werken, tot iets van half 11 savond's, en ik nog aan het (na)puberen ben zal ik na werk gaan sporten.
Na 22:30 nog? Ik dacht dat ik laat trainde ..... :p
Goeie vakantie iig.

Geniet nu maar van de vakantie @Aquaexplo .Niet inzitten met mogelijke weight gain. Komt allemaal wel goed in augustus.

Mooie gewichten gelift!

Na 22:30 nog? Ik dacht dat ik laat trainde ..... :p
Goeie vakantie iig.
Bedankt! De paused squats met 80 kg voelden beter dan de gewone 80 kg squats van vorige keer... Mijn sportschool is 24/7 open, dus als het kan ga ik s'middags of s'avonds maar anders gewoon na werk.
Geniet nu maar van de vakantie @Aquaexplo .Niet inzitten met mogelijke weight gain. Komt allemaal wel goed in augustus.
Nee dat was ik ook niet van plan hoor. We willen ook allebei dingen proeven uit de regio waar we dan zijn dus ik laat al die zorgen iig wel voor na de vakantie:rolleyes:

Ah, dan gaat hij waarschijnlijk met een touringcar.

Ik ben een paar jaar geleden eens met me vader in een Smart forfour vanuit NL naar het zuiden van Turkije gereden om vervolgens de veerboot naar Cyprus te nemen.

Was wel een heel avontuur moet ik zeggen. Zou graag ooit nog een keer zoiets willen doen!

Nice, like roadtrips!
Welke route gaan jullie volgen en ook met een roadtrip-waardige auto?
We hebben nog geen vaste route uitgestippeld, alleen een idee welke kant we ongeveer op gaan. eerst richting duitsland, om dan richting italie te zakken. Dan via spanje en frankrijk weer terug naar nederland. Auto is de Volkswagen UP van mn beste vriend die nog geen half jaar oud is, dus pech verwachten we iig niet.
Ik dacht dat ze naar Noord-Macedonië gingen.
Ga ik ook!! gisteren de tickets geboekt:D
Ik ben een paar jaar geleden eens met me vader in een Smart forfour vanuit NL naar het zuiden van Turkije gereden om vervolgens de veerboot naar Cyprus te nemen.

Was wel een heel avontuur moet ik zeggen. Zou graag ooit nog een keer zoiets willen doen!
Klinkt ook heel vet! ik wil wel vaker road trips gaan doen, oost europa staat nog op de planning en meer tijd voor zuid europa lijkt me ook nog wel een keer vet

Ik hoor dat je naar Macedonië gaat. Meer van Ohrid is een aanrader.

Ik leef nog hoor! was op vakantie en vergeten hier een slotje op te doen:o
Vannacht om half 4 thuisgekomen. Vanochtend 81KG, dus niet aangekomen deze vakantie:bierbang::bierbang: Verbaast me met de hoeveelheid drank en uit eten die er in zijn gegaan, maar mij hoor je niet klagen:D Vanmiddag een full body training gedaan. Wil in augustus eigenlijk ook full body doen aangezien ik wat minder tijd heb.... Iemand tips of een schema??

Terug
Naar boven