MuscleMeat

Log Bel112

bel112

Competitive Bodybuilder
Waardering
106
Lengte
1m82
Massa
88kg
Vetpercentage
43%
Hallo allemaal,

Ik heb hier al een klein beetje ingelezen, maar ik weet nog niet heel veel ;). Zoals je kan zien ben ik ook net gejoined. ik heb al best wat geleerd over voeding hier.

De reden dat ik deze log begin is vooral motivatie. Ben benieuwd hoe snel ik progressie zal maken :p Ik ben dus 17 jaar 1,81 ofzo en 77kg. Ben sinds kort echt serieus gaan trainen, 2 weekjes ongeveer (ging eerst maar 1x in de week wat niet veel effect heeft). Heb als doel zwaarder worden +/- 85 kg en vooral kracht opbouwen want dat heb ik nu niet echt. Train nu ongeveer 3x per week en probeer goed te eten wat opzich wel lukt.
Gebruik nog geen supplementen maar ben wel van plan Whey delicious te bestellen als ik geld heb :d.
Ik heb trouwens een fullbody schema en train meestal op woe-vrijdag-zondag . Ik wissel DL en SQ met elkaar af (dus ene training dl en andre sq). Het is niet heel gevarieerd maarja..

Borst

Bankdrukken
12x20KG
10x40KG
5x5x50KG

Rug

Deadlift
10x50
8x70
3x5x90
1x100
OF
Squat
8x50
6x70
4x4x90

Schouders
seated neck press
8x20
4x6x30

Biceps

Hammer Curl
4x10-15x10KG

REchte stang Curl
4x10-15x23

1x per week doe ik ook kuiten erbij
apparaat waar ik naam niet van weet. je beweegt alleen de voeten bij die machine.:p
4x70
6x6x110

Als afsluiting buik.

Tips zijn welkom :p

Laatst bewerkt:
Succes iig :D!

Zou even je schema zo posten

dag 1:
Oefeningen sets x reps

dag 2:
'' ''

etc.

Wat zijn je huidige krachtstats ?

edit/
Je staat bijna in de goede sectie hahaha.

succes kerel!

je hebt al geleerd om flink te spammen en topics te kicken...

maak ff nieuw topic in traingingslog's dat staat boven bij trainingsschema's

• Topic Starter Topic Starter
update
ben vandaag wezen trainen. niet echt progress behalve bij kuiten en DL , had nog spierpijn in me borst;)
DL serie vandaag was:. ,
8x70
2x6x90
3x100
2x110!!!! nieuw record :P

Met kuitapparaat (nog steeds geen idee hoe die heet)
8x90
4x8x120

seated calf raise?

en wat doe je nog meer voor rug? en ik mis beetje de triceps in je schema aangezien je 2x biceps hebt?

seated calf raise?

en wat doe je nog meer voor rug? en ik mis beetje de triceps in je schema aangezien je 2x biceps hebt?
Ik had ook triceps gedaan vandaag met zon apparaat waar je je bovenarmen stil houd en je onderarmen tot 90 grade op laat komen dan weer naar beneden duwt, 4x8x50 (ik weet niet hoe het heet, ik ben newbie) Het enige wat ik nog doe voor rug is soms benchen of iets anders supersetten met optrekken :o. Heb jij misschien suggesties?:)

Rug ?

Pull ups
Bend Over Row
One arm DB row
Pull down

en ik denk dat je ''tricep pushdowns'' bedoelt.

Laatst bewerkt:
tricep pushdown met zo'n triangle stang

waars je meest recente training?

Update.
Ben dus vandaag weer wezen trainen. was wel een beetje kort dus ik heb niet veel gedaan behalve benchen .shruggen en deadliften.
Benchen ging als volgt:
8x40
3x5x50
1x4x55
Deadliften
8x70
6x90
4x110 Nieuw Record qua reps op 110:p
1x120 Nieuw record op gewicht:p

Shruggen:
2x8x80
3x6x90
4x100

Ik baal nog wel dat mijn bench zo k*t is , durf ook niet hoger dan 55 te gaan zonder spotter:p zondag ga ik voor de 60kg en dan zo veel mogelijk ;)
over een weekje ofzo ga ik beginnen met Whey Delicious!!

Dan zorg je toch voor een spotter :) ?! en dat setje van 40kg kan je wel overslaan na je opwarming, want aan je rep-range ziet het ernaar uit dat je op je bench kilo's wilt pakken toch ? Shrugs zou ik hoger in reps gaan 8-12.

Gefeli met je PR's op DL, altijd mooi haha :D

Dan zorg je toch voor een spotter :) ?! en dat setje van 40kg kan je wel overslaan na je opwarming, want aan je rep-range ziet het ernaar uit dat je op je bench kilo's wilt pakken toch ? Shrugs zou ik hoger in reps gaan 8-12.

Gefeli met je PR's op DL, altijd mooi haha :D
Ja die spotter ga ik regelen ;) en dankje voor je tips!:sd:+1

Update.
Ben dus vandaag weer wezen trainen. was wel een beetje kort dus ik heb niet veel gedaan behalve benchen .shruggen en deadliften.
Benchen ging als volgt:
8x40
3x5x50
1x4x55
Deadliften
8x70
6x90
4x110 Nieuw Record qua reps op 110:p
1x120 Nieuw record op gewicht:p

Shruggen:
2x8x80
3x6x90
4x100

Ik baal nog wel dat mijn bench zo k*t is , durf ook niet hoger dan 55 te gaan zonder spotter:p zondag ga ik voor de 60kg en dan zo veel mogelijk ;)
over een weekje ofzo ga ik beginnen met Whey Delicious!!

lekkere training, deadlift ziet r goed uit(Y)

Terug
Naar boven